ספרינגטי, מותג ושחקן חשוב בשוק התה הקר בישראל, גדל כל שנה ומהווה 25 אחוז משוק התה הקר
כך לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה, עם התרחבותו של שוק התה הקר בישראל
טל מלכה סלהוב מוסיפה כי, לפי נתוני YTD נילסן ליטרים מעודכני לחודש ספטמבר 2012 (1-9.2012 מול 1-9.2011) גדל מותג ספרינגטי כל שנה, והשנה מהווה 25 אחוז משוק התה הקר.
בימים אלה יוצאת יוזמה משותפת לספרינג Tea ולחברת PMI בעלת הזכויות והמוציאה לאור של אלבום האיסוף הרשמי של הכדורגל הישראלי- הסופרגול, במהדורה מוגבלת של ספרינג Tea – סופרגול. לראשונה, מאחורי תוויות בקבוקי ספרינג Tea יצורפו קלפים בלעדיים וייחודיים ("אסים") אותם ניתן יהיה להשיג אך ורק בבקבוקי ספרינג Tea .
לדברי החברה קטגורית התה הקר היתה בירידה של 5 אחוז השנה עד להשקת פיוז טי, כאשר כל המותגים הראו ירידה, בעוד ספרינגטי הראה צמיחה של 10 אחוז.
בחודש ספטמבר, החודש הראשון המלא של פיוז טי, מכר המותג ספרינגטי כמות זהה למכר בספטמבר שנה שעברה (1,146,000 ליטרים) , כך שלא היתה פגיעה במכירות מותג ספרינגטי.
ספרינגטי גם מציג את המחיר הטוב ביותר בקטגוריה על פי נתוני נילסן ספטמבר 2012 מחיר ממוצע שנתי של בקבוק 1.5 ליטר עומד על:
פיוז טי 6.54 שקל
נסטי 7.14 שקל
ספרינג טי 5.22 שקל
המותג ספרינגטי הושק ב 2007. המותג השיק מוצר תחרותי לכל דבר בקטגוריה, ובסטנדרטיים בינ"ל של תה קר- ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, עם אנטיאוקסידנטיים טבעיים מהתה. במבחני טעימה עיוורים יש 40 אחוז העדפה של צרכני תה קר לטעמו של ספרינגטי אפרסק.
מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק משפחתי ולבקבוק אישי (חצי ליטר) הינו כ- 6 שקל.
{loadposition google02}