רשת בורגראנץ תפעיל עמדות ראנץ קפה בסניפיה

בורגראנץ' נכנסת לראשונה לתחום הקפה ומשיקה עמדות קפה ממותגות בתוך הסניפים, תחת השם ראנץ קפה. הפעילות תושק בהדרגתיות בכל סניפי הרשת, בהשקעה של חצי מיליון שקל לסניף כאשר הצפי הוא ל- 30 צילום: יחסי ציבורסניפים, תוך ששה חודשים

 

פעילות "ראנץ' קפה" תושק באמצעות מוצרי חטיבת המזון המקצועי בחברת "אסם נסטלה פרופשיונל"- הקפה שיוגש הינו קפה ממותג Nescafe Milano, מותג שהושק ב 2010 בעולם וזוכה להצלחה גבוהה. כמו כן יוגשו מאפים טריים שיוכנו במקום של מאפיית בונז'ור, השייכת גם היא לקבוצת Nestle בישראל. עמדות ה- "ראנץ' קפה" יהוו פעילות נפרדת במסעדות הרשת, ויציעו תפריט קפה ומאפים במחירים נמוכים יותר ביחס לרשתות הקפה המתחרות. המתחרה הגדולה של בורגראנץ בישראל, רשת מקדונלדס, החלה להפעיל לפני כשנתיים סניפים מק קפה בסניפים. 

 

לדברי עו"ד אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ: "הכניסה לתחום הקפה הינה טבעית כמוצר משלים לקהל לקוחותינו, ראנץ קפה הינו מענה ללקוחות רבים אשר פנו אלינו בדרישה להרחיב את סל המוצרים שלנו, מנתונים שקיבלנו בעולם, התברר כי ברוב רשתות המזון המהיר, ניתן מענה לקפה ומאפה וארוחות קלות בנוסף למוצרי הליבה של הרשת". המותג NESCAFE MILANO הושק ב 2010 ברחבי העולם בהצלחה מרובה, עד היום נפתחו למעלה מ- 5000 נקודות ברשתות מזון מהיר כמו KFC, PIZZA HUT, NANDOS, רשתות בתי מלון באירופה ורשתות קפה בארה"ב.

 

על פי החברה, המותג NESCAFE, הינו מותג הקפה מספר אחד בעולם, עם מכירות של 3,150 כוסות קפה של NESCAFE בשנייה מחוץ לבית. 50 מיליארד כוסות קפה של NESCAFE נמכרים מדי שנה מחוץ לבית בכל העולם. 52 אחוז נתח שוק משוק הקפה הנמס מחוץ לבית בעולם, 36 אחוז נתח שוק מכלל שוק הקפה בעולם.

 

לדברי משה גבאי, מנכ"ל רשת בורגראנץ: "מבדיקות שערכנו התברר כי הציבור דורש לקבל קפה ומאפה במסעדות, כמוצר משלים, הציבור הישראלי הפך להיות אנין וטעם ומבין בטעמי קפה ודורש את הקפה האיכותי והטעים ביותר, במחיר הכי כדאי. הקשר שנוצר עם חברת אסם נסטלה פרופשיונלס, נמצא מתאים מאוד לצרכי הרשת, הן מבחינת חוזקו של המותג בעולם, והן מבחני הטעימה, אשר הוכיחו כי הקפה אשר יוגש במסעדות "ראנץ קפה", הינו טעים ביותר. בכניסתנו לתחום הקפה אנו נציע אלטרנטיבה איכותית במחיר המשתלם ביותר לרווחת לקוחותינו".

 

מחירים לדוגמא: אספרסו (ארוך/קצר) 7.90 שקל (6.90 שקל ברכישת ארוחה); אספרסו כפול 8.90 שקל (7.90 שקל ברכישת ארוחה) ;הפוך 8.90 שקל (7.90 שקל ברכישת ארוחה) ; הפוך גדול 10.90 שקל (9.90 שקל ברכישת ארוחה) ; מאפה 3.90 שקל ; קפה ומיני מאפה 10 שקל.

 

בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 והיא רשת המסעדות הישראלית הגדולה והותיקה ביותר. החברה נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות ומנוהלת על ידי משה גבאי. הרשת מונה 110 סניפים בפריסה ארצית, מקרית שמונה ועד אילת, ואף מפעילה שירות משלוחים כלל ארצי. בקרוב תפתח הרשת את סניפיה החדשים, בנמל תעופה בן גוריון (שם היא מחליפה את מקדונלדס) ובתחנת רכבת סבידור מרכז.

 

חטיבת אסם נסטלה פרופשיונל הוקמה מתוך הכרה אסטרטגית בחשיבותו של שוק המזון המקצועי, ומתוך שאיפה לתת מענה מקצועי ושלם לצרכיו הייחודיים, השונים מצרכיו של הצרכן הממוצע.אסם נסטלה פרופשיונל היא נגזרת של המגמה העולמית של התגברות מגמת האכילה מחוץ לבית. יותר ויותר ארוחות נאכלות היום במסגרת העבודה, יום הלימודים, או בעת בילוי במסעדה. החטיבה, מתמחה במתן פתרון ללקוחות השוק המקצועי. החטיבה מציעה ללקוחותיה סל מוצרים רחב של החברות המובילות בישראל, במסגרת פעילותה, תומכת החטיבה הן באמצעות הידע והן באמצעות הניסיון המקצועי של אסם ונסטלה על מנת לעזור להם לבתי העסק לקדם את עסקיהם. תמיכה זו כוללת תמיכה קולינרית וליווי מקצועי על-ידי השפים המנוסים של נסטלה פרופשיונל, חוברות הדרכה העוסקות בהיבטים שונים של ניהול העסק, כנסים מקצועיים ועוד. 

 

צילום: יחסי ציבור

 

{loadposition google02}