מסעדת &Moshik של השף מושיק רוט, מצטרפת למשרד יחסי הציבור זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית אשר יטפל מעתה ביחסי הציבור של המסעדה וכן בליווי התקשורתי האישי של מושיק רוט עצמו. המהלך מגיע לקראת חגיגות השנה הראשונה למסעדהולצד השקת תפריט חדש שייחשף בחודש הבא.
מושיק רוט, מהשפים הישראלים המצליחים ביותר בעולם, עטור בשני כוכבי מישלן על מסעדותיו בהולנד והצליח לבסס עצמו כמי שמביא למטבח שפה קולינרית ייחודית. עם חזרתו לישראל, החליט רוט להקים בתל אביב מסעדה אישית וחדשה, הממוקמת במבנה טמפלרי בשרונה, בעיצובו של האדריכל פיצו קדם.
המסעדה מציעה חוויית Fine Dining אינטימית של עד 20 סועדים בלבד, עם תפריטי טעימות מדויקים המשלבים טכניקות מורכבות, חומרי גלם מוקפדים ופרזנטציה אמנותית.
מאז פתיחתה, זכתה המסעדה לשבחים רבים בתקשורת ובקרב חובבי קולינריה ונחשבת בעיני רבים לאחת החוויות הקרובות ביותר לסטנדרט מישלן בישראל.
לדברי מושיק רוט: &Moshik" היא לא עוד מסעדה, אלא פרויקט החיים שלי. החיבור עם זאביק דרור והצוות שלו הוא טבעי עבורי, משרד שיודע לייצר אסטרטגיה תקשורתית רחבה לצד חשיבה קריאייטיבית ואני שמח שהם ילוו אותי ואת המסעדה בהמהלכים הבאים.”
לדברי זאביק דרור: "אנו נרגשים לקבל לידינו את הטיפול במערך יחסי הציבור של מסעדת &מושיק היוקרתית והנהדרת. הולך להיות כל כך טעים, יפה ואמנותי שאנו רק מחכים להתחיל את הדרך הזו יחד.
"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" הנו משרד בוטיק לאסטרטגיה, יחסי ציבור, תוכן ומשפיענים אשר נוסד בשנת 2002 ומשרת מעל מ-60 לקוחות מתחומים מגוונים בהם טכנולוגיה, לייף סטייל, נדל"ן, אופנה, קמעונאות, צרכנות, טיפוח, קולינריה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול במותגי פרימיום מקומיים ובין-לאומיים. המשרד מובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי התקשורת, משפיענים, קריאייטיב, תוכן, אסטרטגיה והפקה. בין לקוחותיו המרכזיים נמצאים: קבוצת קניוני עזריאלי, קבוצת רנואר, קלאב מד, אמריקן אקספרס, SAMSUNG, רשת Weshoes, קונצרן קוסמופארם (סנו), מחלבות גד, קונצרן הנקל, קבוצת BSH, פורום פילם, רשת פיצה האט, מסעדת OCD, קונדיטוריה שמו, יקב קסטל, חטיבת היוקרה של לוריאל עם המותגים YSL ,ARMANI, Lancôme, להקת הבלט הישראלי ועוד. כמו כן, מטפל המשרד בהתנדבות מלאה בעמותת MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים.