לני קפלן נבחר לככב בקמפיין החדש של קפסולות קפה עלית

קפה עלית מקבוצת שטראוס, עולים בקמפיין פרסומי רחב בערוצים המסחריים ובדיגיטל לקפסולות הקפה של המותג. המסר המלווה את הקמפיין הוא איך לא גיליתי על זה קודם, אשר בא להדגיש לצרכנים שטרם ניסו את הקפסולות של עלית איזו הפתעה תהיה להם כאשר יתנו צ'אנס ויטעמו את הקפה. הפרסומת, בכיכובו של המוזיקאי לני קפלן בן ה-23, מלווה בשיר האייקוני כבר עכשיו של אביו, ירמי קפלן.

לני קפלן בקמפיין לקפסולות עלית צילום מתוך הפרסומת
לני קפלן בקמפיין לקפסולות עלית צילום מתוך הפרסומת

את הקמפיין מובילים משרד הפרסום באומן וחברת ההפקה "יש הפקות" בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקלים.

בפרסומת רואים את לני קפלן יושב עם כמה חברים וחברות בבית של אחת החברות. המארחת מרימה את הקרטון של קפסולות קפה עלית ושואלת את כולם: קפה מישהו? כולם מהנהנים בחיוב למעט לני שסקפטי.

המארחת מסבירה לו שזה קפה מצוין ושהוא חייב לנסות, לני מתרצה וטועם. עיניו נפתחות בתדהמה והוא מופתע מכך שהקפה כל כך טעים לו, והשיר כבר עכשיו מתחיל להתנגן. לני שר על כך ששנים רבות הוא נמנע מלנסות את קפסולות הקפה של עלית ואיזו הפתעה חווה שגילה אותם "חששתי, לא ידעתי, ארומטי…לא ניחשתי שיהיה טעים כל כך, איך לא היית בחיי עד עכשיו ?".

עופרי שבו, מנהל השיווק, שטראוס קפה ישראל: " אנו שמחים להשיק את הקמפיין החדש בכיכובו של לני קפלן לקפסולות קפה עלית. ממבחני טעימה רבים שאנו עורכים, ניכרת שביעות רצון גבוהה מאד מאיכות הקפה שלנו. מטרת הקמפיין היא לעודד את הצרכנים לנסות  את המגוון הרחב של העוצמות והטעמים של קפסולות קפה עלית, המיוצרות בישראל מקפה הנבחר בקפידה ובעלות טעם עשיר וארומטי. וכמו בקמפיין אני מזכיר לכולנו, אם לא ננסה – לא נגלה דברים חדשים וטובים"

קפסולות קפה עלית הן הקפסולות הנמכרות ביותר ברשתות השיווק עם נתח שוק של 50 אחוז. את מגוון הקפסולות ניתן למצור באתר קפה עלית וברשתות השיווק בכל רחבי הארץ.