דוריטוס מנופח משטראוס פריטו ליי

לראשונה, דוריטוס יוצא מ"המשולש" הרגיל ומשיק משולש תלת מימד, מנופח ואוורירי בגודל ביס בשני טעמים – ברביקיו ושמנת בצלdoritos18612


ההשקה תלווה בסלוגן : "דוריטוס – בא טוב עם חבר'ה" בהיקף השקעה כולל של כ- 3 מיליון שקל הכולל קמפיין טלוויזיה (בשיתוף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי), קמפיין אינטרנט (בשיתוף משרד הפרסום TEENK) וקמפיין סלולר (בשיתוף משרד הפרסום מובלין).

לדברי שלי שליט, מנכ"ל שטראוס פריטו ליי: "לאחר תהליך פיתוח ארוך שארך כשנתיים, אנו משיקים חדשנות מוצרית חווייתית תחת מותג דוריטוס. לא עוד טעם נוסף על המדף, אלא חווית ביס קטנה וקראנצ'ית במיוחד שכיף לנשנש ולאכול ביחד עם החברים.
אנו המדינה היחידה בעולם כיום המייצרת את המוצר כחלק מההתחייבות שלנו לקהל היעד, בני הנוער והצעירים לחדשנות פורצת דרך וגיוון במותג דוריטוס".

דוריטוס הינו מותג הצומח בשלוש שנים האחרונות באופן רציף. הצמיחה מגיעה גם מפלטפורמות חדשות שהשקנו בשנים האחרונות דוגמת דוריטוס דיפ וגם ממוצרי הליבה של המותג. במקביל, שיעור החדירה של המותג ממשיך לתפס, כאשר קהל היעד הוא מרכזי הוא בני נוער וצעירים.

כחלק ממגמה זו דוריטוס מושק במהדורת משולש תלת מימד, נפוח, אוורירי וחלול ובכך מייצר חווית אכילה מבודלת, בגודל ביס.

הסדרה מושקת בשני טעמים – ברביקיו ושמנת בצל שקיבלו תוצאות גבוהות מאד בקרב מבחני טעימה והינם טעמים אהובים בקרב הצרכנים הישראלים.

משקל: 60 גרם

מחיר מומלץ לצרכן: 60 גרם – 3.00 שקל , 80 גרם – 3.70 שקל 

צילום: סטודיו OI

{loadposition google02}