קפה וגלידה

צילום אנטולי מיכאלו

סוף שבוע מתוק ב "טל ושני"

ב"טל ושני", בית הקפה בארלוזורוב פינת דיזינגוף, עורכים בכל חמישי ושישי "סופ"ש מתוק". בבית הקפה ימצא שולחן ארוך מלא בכל טוב ובו יהיה ניתן לטעום…
rebar8112

יוגורט עזים של גד ברשת re:bar

שיתוף פעולה ייחודי בין רשת re:bar לבין מחלבות גד. re:bar המתמחה בייצור משקאות בריאות שונים המבוססים על יוגורט מציגה את re:goat; יוגורט Bio דל שומן…
כל המאמרים נטענו
אין עוד מאמרים לטעון