מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק לרגל חג השבועות  סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת

ברילה, מותג הפסטה האיטלקי, משיק  בישראל לרגל חג השבועות סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת הכוללת חמישה סוגי פסטות

ברילה מהדורת שבועות 2022 צילום יחצ
ברילה מהדורת שבועות 2022 צילום יחצ

פסטה אורקייטה – פסטה חדשה,  בצורת צדף. חלקה מבפנים ומחורצת מבחוץ שהופכת אותה למושלמת לאחיזת הרוטב.

פסטה פפירי – פסטה במשטח מחוספס ובצורה מגולגלת שסופגת רטבים בצורה מושלמת ובכך מציעה חווית טעם שאין דומה לה.

פסטה אמיליאנה טליאטלה – פסטת ביצים שטוחה ורחבה מיוחדת על פי מסורת קלאסית שהגיעה מאזור אמיליה רומאנה שבצפון איטליה.הפסטה מיוצרת מחיטה איכותית תוך ייצור קפדני המבטיח לא לאבד עקביות במהלך הבישול, זמני הכנה מהירים וטעם מעולה למנה.

פסטה פליה א-פיינו – פסטה שטוחה ורחבה, בשילוב תרד המאפשר להוסיף צבעוניות לשולחן החג.
פסטה קסטלאנה
– צורתה המיוחדת שדומה לקונכיה מאפשרת לרוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף את הפסטה מכל הכיוונים. הרוטב משתלב בה נהדר ונכנס לחלק החלול.

טיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת,  ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים  את דקת הבישול בתוך הרוטב.

כשרות:  בד"ץ מנצ'סטר

מחיר מוערך לצרכן: 12.9 שקלים ליחידה

תכולה: 500 גרם, למעט פפירי 450 גרם

את כל מוצרי ברילה ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון

לפי נתוני 2021, קטגוריית הפסטה בישראל מגלגלת 266 מיליון שקלים בשנה, 23.5 אלף טון, כאשר    הקטגוריה מציגה קיטון של 6.6 אחוז. בישראל למעלה מ-90 אחוז ממשקי הבית צורכים פסטה באופן קבוע. לאורך השנה ברילה מותג מספר 2 בנתח השוק, כאשר אסם במקום הראשון. לדברי החברה, כבר ארבע שנים ברציפות שבשבועות ברילה מנצח בנקודת המכירה ומוביל מבחינת נתח שוק.