Heinz Vegan Spread – תחליף מיונז טבעוני של היינץ

Heinz Vegan Spread הממרח הטבעוני החדש של Heinz הוא למעשה תחליף מיונז טבעוני של היינץ. מסיבות רגולציה המוצר החדש אינו משווק כמיונז, אולם מבחינת הצרכן ניתן לראות בו תחליף מיונז טבעוני. המוצר החדש מצטרף לסדרת הרטבים של המותג הבינלאומי ונוחת לראשונה במדפים בישראל. הממרח מבוסס על רכיבים מהצומח בלבד ויגיע בבקבוק לחיץ של 390 גרם, ללא גלוטן, צבעי מאכל, ללא כולסטרול וכשר ומתאים הן לטבעונים.

תחליף מיונז טבעוני של היינץ צילום יחסי ציבור
תחליף מיונז טבעוני של היינץ צילום יחסי ציבור

היינץ הוא המותג הראשון שיהפוך את תחליף המיונז הטבעוני לנגיש בישראל, שכן הוא יימכר בשלל רשתות השיווק הגדולות, המרכולים ובהמשך גם במסעדות וברשתות המזון המובילות.

עד עתה, צרכנים אשר חיפשו פתרונות טבעונים לממרח מסוג זה יכלו לעשות זאת רק בחנויות הטבע למיניהן, עתה יוכל ישתלב תחליף המיונז הטבעוני של היינץ בכל רשתות השיווק.

הממרח משתלב במתכונים האהובים כגון סלט קולסלאו או תפוחי אדמה, לצד הצ׳יפס, כמטבל, בתוך כריך או המבורגר טבעוני ועוד ומציע פתרון לטבעונים ומפחיתנים ללא פשרות בטעם, צבע או מרקם בהשוואה לממרח הקלאסי של היינץ. בנוסף הבקבוק הלחיץ של היינץ הינו 100% מתמחזר וידידותי לסביבה.

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אחוז הטבעונים בישראל הוא מהגבוהים בעולם ביחס לכמות התושבים, כאשר על פי ההערכות, כ- 5% עד 8% מכלל האוכלוסייה הם טבעונים, כ-400 אלף איש, וכ- 13% מהאוכלוסייה בישראל הינם מפחיתנים כאשר המספר גדל מידי שנה בישראל.

גם בעולם שוק המוצרים הטבעונים צומח ומתרחב, כל למשך על פי דירוג "מדד הנתונים הגלובלי של מוצרים חדשים" של "מינטל", בין השנים 2015-2020 גדל שוק המוצרים הטבעוניים בכ-14% בעולם. עוד עולה מהדירוג כי עד שנת 2025 מעריכים כי שוויו של שוק תעשיית תחליפי הבשר לבדו יהווה כ-8.5 מיליארד דולרים בתוך שוק המוצרים הטבעוניים והתחליפיים.

כמו כן, על פי המדד של "מינטל", קטגוריית הממרחים בשוק המוצרים הטבעוניים היא השנייה בגודלה מכלל כל הקטגוריות ומהווה 12% מגודל השוק, כאשר רק קטגורית החטיפים הטבעוניים קודמת לה עם 21% מכלל השוק.

דבר הנסיינים: בטעימה עיוורת של תחליף המיונז הטבעוני של היינץ מול מיונז רגיל של היינץ היה קשה לנסיינים להבחין מי הטבעוני ומי הרגיל. כולם ציינו כי הטבעוני טעים מאוד והשתלב נהדר עם צ'יפס ועם המבורגר.

הממרח הטבעוני של  Heinz ישווק בבקבוק לחיץ בתכולה של 390 גרם

ברשתות השיווק החל מחודש נובמבר

המחיר הסופי ייקבע על ידי הקמעונאי בלבד