סידס תייבא את מותג הפסטה האיטלקי לה מוליזנה

סידס קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק בישראל של המותג לה מוליזנה, הנמנה בין המותגים המובילים בקטגוריית הפסטה באיטליהlamolisana13514
קטגוריית הפסטה בישראל נאמדת בכ- 280 מיליון שקל בשנה, נכון לשנת 2013. (על פי נתוני סטורנקרט, פברואר 2014). כאשר מובילים את השוק שני שחקנים עיקריים: אסם וברילה המחזיקים יחד ביותר מ50 אחוז מנתח השוק. על פי דירוג נילסן מינואר 2014, המותג La Molisana הינו המותג הרביעי בגודלו בשוק הפסטה האיטלקי.

הבידול של La Molisana על פני המתחרים, הוא בהיותה פסטה המיוצרת בשיטות מסורתיות תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם. הפסטה עשויה מ- 100 אחוז דורום סמולינה מובחר וממים טהורים המופקים מהרי דרום איטליה המושלגים. צורת הייצור המסורתית המשתמשת בתבניות ברונזה, לצד ייבוש איטי מבטיחה פסטה מובחרת הסופגת את הרטבים בצורה אופטימלית.

לדברי גל סידס, סמנכ"לית השיווק של סידס: "המותג לה מוליזנה מצטרף לסדרת המותגים האיכותיים שהצטרפו אלינו השנה. כמוביל קטגורית שוק באיטליה, אנו מציעים לצרכן הישראלי מוצר נוסף בעל הצעת ערך ואיכות ללא פשרות".

המותג La Molisana מציע קו מוצרים מגוון לקהל בישראל, הכולל שישה סוגים שונים של פסטה באריזות של 500 גרם: לה מוליזנה פנה, לה מוליזנה ריגאטוני, לה מוליזנה פנה זיטי, לה מוליזנה פוסילי, לה מוליזנה ספגטי דק ולה מוליזנה לינגוויני עבה.

חברת La Molisana ("לה מוליזנה"), נוסדה בשנת 1912 כחנות מלאכה והפכה לבין מפעלי הפסטות הגדולים בעולם. המותג La Molisana נקנה על ידי חברת פרו האיטלקית ובתוך מספר שנים הפך למותג המוביל בתחומו. מוצרי La Molisana, שמים דגש על איכות תחת המוטו: " האיכות היא האתיקה שלנו, הבסיס שעליו אנו בונים את העסק.

מחירים לצרכן: 8-9 שקל
כשרות: רבנות ראשית
ניתן להשיג ברשתות השיווק