מותג חטיפי הבריאות הצרפתי דוקאן יימכר ברשתות שיווק נוספות

סדרת חטיפי הבריאות של ד"ר פייר דוקאן, המבוססת על עקרונות דיאטת דוקאן, מרחיבה את הנוכחות ברשתות השיווק ותימכר, בנוסף לרשת שופרסל, גם ברשתות רמי לוי, יוחננוף, מחסני השוק, ספאר, שוק העיר, פוליצר, סופר בונוס, סיטי מרקט, מרכז המזון ירכא וכן מגוון רחב של מרכולים בשוק הפרטי.

מגוון חטיפי דוקאן צילום יחסי ציבור
מגוון חטיפי דוקאן צילום יחסי ציבור

לסדרה נוספו שני חטיפים חדשים, וכעת היא כוללת שבעה חטיפים. בחברה מציינים כי החטיפים פותחו לסייע בשמירה על אורח חיים בריא ותומכים בהפחתת משקל מאוזנת – וכל זאת תוך שמירה על טעם מצוין.

המוצרים פותחו בהתאם לעקרונות דיאטת דוקאן המוכרת, שסייעה לרבים, ביניהם גם קייט מידלטון וג'ניפר לופז, לשמור על המשקל ועל אורח חיים בריא. המוצרים בסדרה, בניגוד למוצרים אחרים בשוק, מבוססים על סובין שיבולת שועל – חלקו הקליפתי של השיבולת שועל, הידוע בערכי החלבון הגבוהים שבו, סיבים תזונתיים וויטמינים התורמים לבריאות.

כמו כן, כלל החטיפים עשויים ללא קמח לבן, ללא סוכר לבן, ועשירים בחלבונים ובסיבים תזונתיים. המוצרים מיוצרים במפעל בצרפת ומאושרים ככשרים על ידי הרבנות הראשית לישראל.

שבעת המוצרים בסדרה: עוגיות סובין וקוקוס, עוגיות סובין ושוקולד צ'יפס, עוגיות סובין ואגוזי לוז, אצבעות ביסקוויט מצופות שוקולד מריר, עוגיות סובין וזרעי צ'יה, מארז של 4 חטיפים עם פירות אדומים וסובין שיבולת שועל בציפוי שוקולד ומארז של 4 חטיפי סובין בטעם שקדים ובציפוי שוקולד.

לדברי ד"ר פייר דוקאן: "לאחר ההיענות המרשימה של הצרכנים בישראל לחטיפי הבריאות שלנו, אנחנו שמחים להשיק שני מוצרים חדשים בסדרה ולהתרחב לרשתות שיווק נוספות. אני מאמין שהצרכנים הישראלים זקוקים לאלטרנטיבה בריאה וטעימה בשוק חטיפי הבריאות, וזו המטרה שלנו – לספק חטיפים איכותיים שיעזרו לשמור על בריאותם בדרך מהנה ופשוטה".

לדברי שלומי מגילנר, מנכ"ל I&T זכיינית מותג דוקאן בישראל:"השקת סדרת חטיפי הבריאות של ד"ר דוקאן בישראל היא אירוע משמעותי ומרגש עבורנו. אנו שמחים להתרחב בשוק הישראלי ולהציע לצרכנים חלק מהטעמים והיתרונות הבריאותיים שהמוצרים שלנו מציעים. אנו מתכוונים להשתלב בשוק חטיפי הבריאות הישראלי, ולהציע אלטרנטיבות תזונה מתקדמות שיכולות לתרום לאורח חיים בריא ומאוזן".