שף יובל בן נריה ממשיך להרחיב את הפעילות עם פתיחתו של של קפה טאיזו כשר בשרונה מרקט בתל אביב במקום מסעדת מיאזאקי. פתיחת המסעדה מגיעה לנוכח ביקוש הולך וגדל שנוצר בקרב קהל שומרי הכשרות שמבקש לאכול ממטבחו של בן נריה. המקום ייפתח בימים הקרובים לאחר שיפוץ המתחם מתוך שאיפה להיות מוכנים לשיאו של הקיץ במרקט השואב אליו קהל עצום מידי יום.
המהלך הזה של המעבר ממיאזאקי לקפה טאיזו כשר הלך ונבנה במשך תקופה ארוכה. המנות ממטבחי דרום מזרח אסיה ביניהן פאד קפאו, סטיקי ביף וצ'יקן מסאלה בגרסתן הכשרה יהיו זמינות גם בסניף החדש בשרונה מרקט. בהמשך המסעדה גם תספק אופציה כשרה בוולט.
בתוך כך, תיסגר מסעדת מיאזאקי שפעלה בשרונה מרקט, ותפנה את מקומה למיזם החדש. בין היתר בשל העובדה שהתפריט שלה נשען כולו על הגריל רובאטה – רכיב במטבח שהתגלה כמכשול טכני מורכב שהצריך פתרונות טכניים קבועים.
בקבוצה מציינים כי להקים דוכן אוכל רחוב עם זיקה יפנית בתוך מבנה תעשייתי סגור הצריך היערכות ובנייה מיוחדת של מנדפים שבסופו של דבר התבררו כלא כלכליים. לאור המורכבות, בקבוצת טאיזו הוחלט לפתוח באותו לוקיישן את המסעדה הכשרה של קפה טאיזו.
קפה טאיזו נפתח לפני כשלוש שנים כפרויקט משלוחים בשיאה של הקורונה ובהמשך ללוקיישן בכיכר גבעון שאפשר גם ישיבה במקום. קפה טאיזו הכשר יהיה הלוקיישן הפיזי השני שיתווסף לגבעון ויפעיל כמובן גם מערך משלוחים בוולט.
בקבוצת טאיזו מציינים כי שרונה מרקט הוא המקום המושלם מבחינתם לפתיחה זו – המשרדים מסביב כוללים קהל אוכל כשר שכעת יוכל גם הוא לטעום ולאכול את המנות המזוהות עם בן נריה. במתחם המסעדה במרקט ישנם מקומות ישיבה וכמובן אפשרות של איסוף עצמי שתאפשר לכמה שיותר קהל רלוונטי וחדש להגיע.
באוקטובר האחרון, בזמן שהמסעדות של הקבוצה נסגרו מיידית עם כל המדינה, המטבחים של מסעדות אלה דווקא עבדו שעות נוספות. כבר ב-8.10, בן נריה וצוותו הקימו בטאיזו חמ"ל שממנו יצאו מאות מנות ביום לחיילים ומפונים ברחבי הארץ.
אחרי כשבועיים של עבודה מסביב לשעון גילה בן נריה כי חלק ממשלוחי המנות שיצאו מטאיזו נזרקו כשהגיעו לבסיס צהלי משום שלא היו כשרות: "המסעדות שלי אינן כשרות, אבל כדי שנוכל להאכיל את כל מי שצריך ללא אפליה, פניתי לארגון רבני צהר והם הגיעו והכשירו את המטבחים שלנו", מספר יובל בן נריה. "בעקבות מהלך זה הגיעו פידבקים רבים והמון שאלות ובקשות למענה יומיומי לקהל שומר הכשרות. שם נזרעה לראשונה המחשבה על קפה טאיזו כשר. הגיע הזמן הנכון לגדילה – ידענו שהביקוש קיים וכעת גם היה לנו את מקום. קפה טאיזו לשמחתי כבר הפך למותג בפני עצמו; הצלחנו להגיע לקהלים חדשים. המוצר מוצלח. חידוד והידוק יומיומי הם שמאפשרים את ההתרחבות בתקופה שכזו. אם באיזושהי מידה, ולו הקטנה ביותר, בימים שכאלה אנו מצליחים לפייס קהלים שאולי בעבר היו מפולגים – עשינו את שלנו".