יחיעם השתתפה בתערוכת המזון הכשר הבינלאומית Kosherfest בניו יורק

מעדני יחיעם השתתפה בתערוכת המזון הכשר הבינלאומית כושרפסט. מדובר בתערוכה החשובה והמובילה בעולם בענף המזון הכשרkosher81213

התערוכה, שציינה 25 שנים לקיומה, הינה מקום מפגש של מפיצים, סוכנים וקניינים בתחום המזון הכשר ברחבי אירופה ארצות הברית וקנדה.

מעדני יחיעם הציגה מגוון מוצרים חדשניים העונים לטרנדים עולמיים שמספקים את צרכיו של ה"הצרכן הכשר" וזכתה להתעניינות רבה מצד מנהלי סחר וקניינים של רשתות המזון המובילות בארצות הברית.

להערכת יוזם ומנכ"ל התערוכה מנחם לובינסקי, כ-12 מליון איש בארצות הברית מעדיפים לצרוך מזון כשר, משום שהם מאמינים שמזון הנושא עליו תווית של כשרות הינו בטוח יותר לצריכה.

לפני למעלה משנה ביצעה יחיעם רכישה של חברה לייצור מעדני בשר בארצות הברית. החברה הנרכשת, אייבלס אנד היימן, הינה מותג מוכר ויצרנית וותיקה עם הסטוריה של כ- 60 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים. כל מוצרי החברה מיוצרים מ- 100 אחוז בשר בקר. על לקוחותיה נמנות רשתות השיווק המובילות כגון : COSTCO, SHOPRITE, STOP AND SHOP, PATHMARK ועוד. השותף המוביל בחברה הנמכרת הינו יהודה פרל שמכר בזמנו את חברת הסלטים "סברה" לשטראוס.

מעדני יחיעם הינה היצואנית המובילה של מעדני בשר מישראל לארה"ב, לאירופה ולקנדה. בשנת 2013 ייצאה החברה פסטרמות בכ- 20 מליון שקל לשוק האמריקאי, כששוק זה הינו שוק היעד העיקרי של החברה בחו"ל.

לדברי מיכה רכבי, מנכ"ל חברת הבת של יחיעם בארה"ב, "הרכישה אפשרה למעדני יחיעם להוסיף מעדני בקר לסל המוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה בארה"ב ועל ידי כך להגדיל הן את יצוא המוצרים מישראל והן את מכירות החברה הנרכשת בארה"ב".