יין של רקנאטי ברשימת מאה המובילים של Wine Spectator

מגזין היין האמריקאי Wine Spectator פרסם, כמידי שנה, את 100 היינות הבולטים מבין כ 18,000 יינות שנטעמו במהלך השנהreca29115
לראשונה מזה 6 שנים – התברג יין ישראלי לרשימה – רקנאטי קברנה סוביניון מסדרת גליל עליון. מגזין היין האמריקאי Wine Spectator נחשב למגזין היין המוביל בעולם, וזוכה שוב ושוב, בסקרי דעת קהל שנערכים בארה"ב הברית, כמגזין היין בעל ההשפעה הרבה ביותר.

מידי שנה בוחרים מומחי המגזין את 100 היינות הבולטים מבין 18,000 יינות מכל העולם אשר נסקרו במהלך השנה שחלפה, על פי קריטריונים של איכות, תמורה למחיר והריגוש שהם יוצרים. ברשימה מככבים יינות, אזורים ובצירים מוצלחים במיוחד מרחבי העולם.

לראשונה מאז 2008 נכנס לרשימה יוקרתית זו יין ישראלי – רקנאטי קברנה סוביניון מסדרת גליל עליון. לדברי קים מרקוס, עורך המגזין, זהו "יין אדום עשיר, בעל עוצמה פירותית של אוכמניות, שזיף שחור וקסיס ומינרליות משולבת היטב. סיומת ממוקדת של עשבי ים תיכון יבשים משולבת היטב בפרי".

יקב רקנאטי, בבעלות לני רקנאטי ואורי שקד, הוקם לפני כ-15 שנה. הוא מייצר כמיליון בקבוקים בשנה, אשר נמכרים במסעדות ובחנויות היין המובילות בארץ ובעולם.

לני רקנאטי, מבעלי יקבי רקנאטי: "יינות היקב ממשיכים להעפיל לשיאים ולזכות בהכרה בינלאומית, כאשר בחירתנו לאחד מ – TOP 100 בעולם הוא אחד ההישגים המרגשים. הזכיה מבטאת את האיכות הרבה הטמונה גם בסדרות הביניים של היקב, שאיכותן עומדת בשורה אחת עם יינות ממדינות בעלות מסורת יין ותיקה ומפוארת כמו צרפת, איטליה, ספרד ופורטוגל".

נועם יעקובי, מנכ"ל יקבי רקנאטי: "הישג מרשים במיוחד הוא העובדה שברשימת ה- top 100 מופיעים לצד יין רקנאטי, שמחירו לצרכן בארה"ב הוא 17 דולר, יינות שמחירם מעפיל עד ל-170 דולר, מה שמוכיח שניתן לייצר יינות מעולים במחירים סבירים".