במבה במילוי במבה – חטיף חדש מאסם

חטיבת פיתוח המוצרים של אסם ממשיכה להרחיב את סדרת "במבה במילוי" ומציעה טעם חדש – במבה במילוי קרם במבה. המילוי החדש מהווה המשך טבעי להצלחת סדרת "במבה במילוי" הכוללת "במבה במילוי קרם נוגט" ו"במבה במילוי קרם חלבה"bamba15712


לדברי עינת פלד, מנהלת שיווק בחטיבת החטיפים באסם, ההצלחה של מוצרי במבה במילוי הקיימים היום בשוק הובילה אותנו להמשך פיתוח המוצר ולחיפוש אחר המילוי הבא. האתגר שעמד בפנינו היה למצוא מילוי שיעמוד בציפיות שהציבו שני המילויים הקודמים: נוגט וחלבה, ובמקביל שיהיה מספיק מבודל משני טעמים אלה. חיפשנו טעם אהוב, שהרבה אנשים אוהבים, ובכל התשובות שהגענו אליהן היה גם במבה. פיתחנו את המוצר וקיבלנו מוצר טעים מאוד שהוא במבה "מחוזקת". על פי מבחני הטעימה, מסכמת עינת פלד, מדובר בחוויית במבה חדשה, טעימה ומיוחדת.

רעיון השילוב בין הטעם המלוח של הבמבה עם נגיעה מתוקה, עלה באסם כבר לפני מספר שנים וקיבל אישור וחיזוק לפיתוח בפניות של צרכנים כמו גם מכתבים של חיילים ואנשי מילואים, שסיפרו על אהבתם לטבול במבה בממרח שוקולד או אגוזים. השאר, כמו שאומרים, הוא היסטוריה. עם הזמן פיתחה אסם את במבה במילוי, חטיף שהפך עם השנים ל"סדרת-בת" לחטיף האהוב בישראל.

את "במבה במילוי קרם במבה" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מחיר מומלץ לצרכן: 4 – 4.50 שקל

משקל: 60 גרם

כשרות: בד"צ העדה החרדית

במבה (אסם) הוא החטיף הנמכר ביותר בישראל בעל אחוז חדירה של 90 אחוז ממשקי הבית בישראל, כאשר מדי חודש אוכלים הישראלים קרוב ל- 15 מיליון שקיות במבה. כיום לצד הבמבה במילוי קרם במבה מציעים באסם גם את הבמבה ה"קלאסית", במבה אדומה, במבה במילוי נוגט ובמבה במילוי חלבה.

צילום סטודיו אסם

{loadposition google02}