קפה בעלמא שודרג ונפתח מחדש במרכז יכין סנטר בפתח תקוה

"קפה בעלמא" נפתח בימים אלו מחדש במרכז יכין סנטר בפתח תקוה. בית הקפה ששכן ברחוב איכילוב בפ"ת העתיק את מקומו למרכז יכין סנטר בפתח תקוה, שודרג, הורחב ועוצב מחדש. האופי המיוחד של קפה בעלמא מתבטא בעובדי המקוםcafe20213


בבית הקפה משתלבים בכל תחומי העבודה פגועי נפש, אשר גוייסו לעבודה ביוזמת האגודה לבריאות הציבור.

בית הקפה במתכונת הראשונה פעל למעלה מ- 7 שנים בהצלחה רבה, כאשר פגועי הנפש שהשתלבו בעבודה נהנו לא רק מהכנסה קבועה אלא גם בהשתלבות בקהילה, חיזוק הביטחון העצמי, מלחמה בסטיגמה ויצירת שגרת חיים נורמלית.

מנהל בית הקפה הוא אורי רוזנר, מסעדן במקצועו שלקח על עצמו לנהל ולהוביל את היוזמה המבורכת הזו, אליו מתלווים אנשי צוות שמלווים את העובדים אותם הם מגדירים "מתמודדים".

הבחירה לפתוח את הסניף המחודש במרכז יכין סנטר היא במטרה לשלב את ה"מתמודדים" בבית קפה הממוקם במיקום מרכזי שנגיש לאנשים רבים, המקום החדש גם הורחב במטרה לגייס מתמודדים נוספים שישולבו בעבודה בבית הקפה.

בתפריט החדש ניתן למצוא מנות מגוונות וייחודיות בהן: ארוחות בוקר לבחירה, כריכים,הקסדיות של עלמא(טוסט בטורטיה מוגש עם סלט ירקות מתובל),סלטים(סלט קינואה, סלט פטריות חם,סלט הום פרייז ועוד..), הדגים של עלמא: נתח סלמון, פילה אמנון, קבבוני דגים, בנוסף ניתן למצוא מרקים, פסטות , לזניות וקישים.

"קפה בעלמא", יכין סנטר, השחם 17, פתח תקווה

{loadposition google02}