הרברט סמואל הרצליה – מסעדת שף כשרה של יונתן רושפלד

קבוצת האירוח והקולינריה Adi's Lifestyle, שבבעלות אנשי העסקים עדי שטראוס ועירית שטראוס, השיקה את מסעדת הרברט סמואל במלון ריץ-קרלטון בהרצליהherbert171213a
עם מטבח כשר ומקורי של השף יונתן רושפלד. התפריט במסעדה יהיה  מבוסס על חומרי גלם מקומיים שעיקריים בהם הם דגים, בשר, ירקות ושמן זית. לצד האוכל תפריט יין חדשני בו ייצוג ליצרני היין הכשר בארץ ובעולם.
הרברט סמואל פונה מעתה גם לקהל שומרי הכשרות ומציעה את התפריט האהוב של אחותה התל-אביבית בהתאמה למטבח הכשר. סכום ההשקעה בהקמת מסעדת הרברט סמואל הרצליה נאמד בכ- 8 מיליון שקל.

עדי שטראוס, מבעלי קבוצת Adi's Lifestyle אמר היום: "אנו גאים להביא את הבשורה הקולינרית שמסעדת הרברט סמואל מצליחה לייצר על בסיס יומיומי בששת השנים האחרונות מיום הקמתה, לראשונה גם לקהל שומר הכשרות. מסעדת 'הרברט סמואל' הרצליה תהיה זהה ברמת התפריט והחוויה הגסטרונומית כמו אחותה התל אביבית עם חידוש מרענן בהיבט הכשרות".herbert171213b

עירית שטראוס, מבעלי קבוצת Adi's Lifestyle אמרה היום: "בפתיחת מסעדת הרברט סמואל הרצליה הצבנו לעצמנו כמטרה להעתיק את האווירה התוססת והחוויה הייחודית שבמסעדה התל אביבית כמסעדת שף בתוך מלון ריץ-קרלטון, הרצליה. הצלחנו לייצר חלל מסעדה עוצר נשימה ומעוצב בקפידה, המחולק לחללים קטנים ואינטימיים וכל זאת בשילוב עם נוף מדהים המשקיף למרינה ולים התיכון".

יונתן רושפלד, השף הראשי של קבוצת Adi's Lifestyle אמר היום : ״כשרות היא דרך חייהם של אנשים רבים בארץ ובעולם, ובכוונתי לענג גם אותם. האתגר הגדול שהצבנו בפנינו הוא בשינוי התפיסה והקונבנציות הקיימות במטבח הכשר. זווית הראייה הקיימת כיום כלפי מסעדות כשרות היא שהן בסיסיות מדי ועושות שימוש בחומרי גלם ומרכיבים פחות איכותיים ממסעדות לא כשרות. אני מתכוון לעשות מהפך בתבנית הזו, הרברט סמואל הרצליה במלון ריץ-קרלטון תעניק חוויה קולינרית מהמדרגה הראשונה בכדי לעמוד בכל הסטנדרטים הבינלאומיים".herbert171213c

עוד הוסיף רושפלד: "המעבר למטבח הכשר היה טבעי וזאת בשל היכרותי המעמיקה עם המטבח הדרום צרפתי. המטבח הכשר עושה שימוש באותם חומרי גלם כמו הגסטרונומיה הצרפתית, עם מרכיבים עיקריים וביניהם שמן הזית, עגבניות, עשבי תיבול ודגים וללא חמאה, שמנת ומוצרי חלב. בשנים האחרונות, המטבח הישראלי וכן המטבח הבינלאומי עובר שינוי והמגמה היא לכיוון מטבח בריא וקליל יותר. התוצאה של הטרנד הקולינרי החדש מתבטאת במסעדות ברחבי העולם, ולכן פתיחת מסעדת הרברט סמואל הרצליה והמטבח הכשר הייתה טבעית ונכונה".

תפריט מסעדת 'הרברט סמואל' הרצליה
תפריט הרברט סמואל הרצליה שיוגש במלון ריץ-קרלטון יהווה גרסה כשרה של התפריט המוגש במסעדה התל אביבית. שימור התפריט המקורי היה חיוני על מנת להעביר לסועדים את התחושה המתקיימת בהרברט סמואל תל אביב. לצד תפריט האוכל, תפריט יינות כשרים חדשני מהארץ ומהעולם ובר אוכל הנמצא במרכז המסעדה המקנים למסעדה את אופייה הייחודי.
בין המנות המרכיבות את התפריט של המסעדה סלט העגבניות המפורסם של הרברט סמואל, ניוקי תפוחי אדמה, כמהין ערמונים ואפונה, סשימי טונה בסלק אדום, מנת פטריות מלך היער טאטקי סטייל, מנת דג לברק שלם צלוי עם כורכום ועגבניות. כמו גם, מגוון בשרים מקומיים, כמו פילה, אנטריקוט, צלעות טלה.herbert171213d

שעות הפתיחה ומחירים
צהריים 12:30-15:30
ערב 19:00-23:00
ארוחת הבוקר תוגש רק לאורחי המלון ובצהריים יוגש תפריט עסקיות מיוחד.

בסופי השבוע יוגש תפריט כשר לסעודות השבת.

ארוחה עסקית בצהריים בהרברט סמואל הרצליה תעלה 88 שקל לסועד, כאשר תפריט הערב בהרברט סמואל הרצליה יעלה כ-250-300 שקל לסועד.

עיצוב מסעדת הרברט סמואל הרצליה
חלל המסעדה מעוצב בהתאמה מדויקת להרברט סמואל תל אביב. המסעדה מעוצבת בסגנון נקי עם נוף הרמוני למרינה ולים התיכון במלון ריץ-קרלטון הרצליה במתחם ארנה במרינה. מסעדת הרברט סמואל הרצליה במלון ריץ-קרלטון במתחם המרינה בארנה תארח כ-95 סועדים בפנים המסעדה ובחוץ, אורחי המלון וכן לקהל הסועדים הרחב.

גד הלפרין, אדריכל המסעדה מסר היום: "היות ומסעדת הרברט סמואל הרצליה משקיפה אל מרחב המרינה, חומרי המסעדה נגזרו מעולם היאכטות. תמהיל של מתכות אציליות בעלות ברק במפגש קונטרסטי עם עצים אקזוטיים המשקפים את עולם הפרמיום של כלי השייט."herbert171213e

הלפרין הוסיף: "בעיצוב המסעדה שאפנו לייצר מרחבים אינטימיים תוך כדי חלוקה דינאמית של אזורי הישיבה ושמירה על המרחב. לצורך כך, תוכנן מערך מחיצות עץ בעל יכולת תנועה המאפשרת לאורחים ליהנות מחלל ישיבה אינטימי. הזזת המחיצות בהתאם למספר האורחים המוזמנים מאפשרת יצירת מתחמי ישבה מוגדרים ודינאמיים. מערכת התאורה העליונה הממוקמת מעל היושבים מדמה פרגולה כמרפסת הפתוחה אל הים ומעצימה את תחושת המרחב. תרחישי תאורה הבוקעים מהתקרה ומארונות מקררי היין מחוללים את האווירה לאורך שעות היום, תוך מערכת יחסים בין תאורת החוץ הטבעית לבין הפנים. בקצה חלל המסעדה, מטבח פתוח בעל שני דלפקי עבודה המשמשים לארוחות הבוקר. בערב הגריל פתוח לאורחים בשיא תפקודו והצוות עומל על בימת המטבח והשף כשחקן ראשי".
הרברט סמואל הרצליה, הינה המסעדה הרביעית של קבוצת Adi's Lifestyle, בהובלת השף הראשי של הקבוצה, יונתן רושפלד. המסעדה מצטרפת למסעדות, הרברט סמואל תל אביב, טאפס 1 העם ומסעדת עלמה לאונג' במלון עלמה.

Adi's Lifestyle היא קבוצת קולינריה בראשותם של היזמים עדי שטראוס, עירית שטראוס, גיל גבע ויונתן רושפלד. לשותפים בקבוצה ניסיון בניהול עסקים גדולים, ניהול השקעות ארוכות טווח ובניית קונספטים ועסקים יחודיים. גדי פריבר מכהן כמנכ"ל קבוצת Adi's Lifestyle. הקבוצה הוקמה בשנת 2009. החזון שעמד לנגד הקבוצה: "להיות המארח המרגש בישראל". החזון גובש מתוך האמונה שאנו כמארחים יוצרים לכל אחד מאורחינו חווית אירוח אישית הנוגעת בכל חושיו. האינטראקציה ביננו לבין אורחינו, והרצון להעניק להם את הריגוש, האהבה היצירתיות והמקוריות הם שיוצרים את אותו הקסם שברצוננו לחולל. בבעלות הקבוצה שלושת המסעדות המובילות בארץ, האחרונה שבהן היא חלק ממלון בוטיק 'עלמה' שנפתח לאחרונה.

הרברט סמואל הרצליה
טלפון: 073-2037707
כתובת: מלון ריץ-קרלטון, השונית 2, הרצליה פיתוח