פתיתים פלוס – פתיתים עם ירקות, עם חיטה מלאה ועם בורגול

אחד מחומרי הגלם הישראליים שהצליחו לתפוס מקום של כבוד במטבחים של מיטב השפים הבינלאומיים אלו הפתיתיםptitim131213

הפתיתים, שהחלו את דרכם במטבח הישראלי בשם אורז בן גוריון, הומצאו בתקופת הצנע, כאשר ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון ביקש מאויגן פרופר, אחד המייסדים של חברת אסם לייצר תחליף  מהיר לאורז. הפתיתים התפתחו עם השנים וכיום במיטב המסעדות בעולם יש מנות שף שמבוססות על המרכיב של Israeli couscous 

בימים אלה אסם מרחיבה את קטגוריית הפתיתים, ומשיקה סדרת מוצרים חדשה תחת השם פתיתים פלוס. הסדרה פותחה במיוחד לילדים ולטעמם, והינה בעלת פלוס תזונתי. בסדרה שלושה מוצרים – פתיתים עם 25 אחוז ירקות, פתיתים עם 30 אחוז חיטה מלאה, ופתיתים עם בורגול (12 אחוז).

באסם, החברה שפיתחה את הפתיתים בתקופת קום המדינה, מציינים שמתכון הפתיתים נשאר זהה כל השנים, ופותחו לו צורות שונות – קוסקוס, כוכבים ואפילו לבבות, וכן תוספות כמו פתיתים עם בצל, פתיתים בשלושה צבעים ופתיתים עם אטריות. זוהי הפעם הראשונה מאז המצאת הפתיתים שאסם מייצרת חדשנות מוצרית המכניסה גיוון למתכון עצמו.

לדברי התזונאית של אסם: "בסדרת פתיתים פלוס ניתן דגש על ערך תזונתי מוסף. הסדרה החדשה פותחה בטכניקה ייחודית המשלבת את בצק הפתיתים יחד עם הרכיבים השונים – ירקות שילדים אוהבים (גזר ועגבנייה), וכן בורגול וחיטה מלאה שיש בהם סיבים תזונתיים".

דו"ח המבקר: פתיתים טעימים ומאוד דומים למקור. חשוב לשים לב לזמן הבישול השונה של כל אחד מסוגי הפתיתים החדשים.

מחיר מומלץ לצרכן: 6-7 שקל

כשרות: בד"צ העדה החרדית

להשיג בכל רשתות השיווק