נקניקיות באריזת יומולדת ופסטרמה בטעם קטשופ – זוגלובק

מסקר שערכה חברת Market Watch Ipsos עבור זוגלובק עולה כי 80 אחוז מהילדים אוכלים נקניקיות, והן פופולאריות מאוד בימי הולדת בקרב יותר ממחצית מהילדיםzoglo14213


92 אחוז מהילדים בגילאי 7-15 אוכלים פסטרמה, כאשר קטשופ הוא התוספת הפופולארית ביותר למאכלים של ילדים – 95 אחוז מהילדים מוסיפים קטשופ.

לדברי אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת שיווק זוגלובק: "חברת זוגלובק שמחה לפתוח את שנת 2013 עם מהלך אסטרטגי חשוב הפונה לקהל הילדים. ידוע כי לילדים יש צרכים וטעמים יחודיים להם ועל כן פיתחנו מוצרים שהותאמו במיוחד להם, הן מבחינת הטעם והן מבחינת האריזה. האסטרטגיה שלנו היא התמקדות בקהל יעד זה, ומכאן יצאנו עם שני מוצרים חדשים יעודיים לילדים. האחד בקטגוריית הנקניקיות: נקניקיות באריזת יומולדת, , והשני בקטגוריית המעדנייה, פסטרמה בטעם קטשופ המיועד לילדים, בטעם האהוב ביותר עליהם, קטשופ". 

שני המהלכים ילוו בקמפיין תקשורתי הפונה לילדים והורים

פסטרמה בטעם קטשופ
עפ"י מחקר שנערך באמצעות מכון Market Watch – Ipsos Israel, בקרב אמהות לילדים בגילאי 7-15, 95 אחוז מהילדים מוסיפים קטשופ למאכלים שלהם, ולכן זוגלובק החליטה להשיק מוצר בלעדי שהוא פסטרמה מנתח שלם בטעם קטשופ, טעם אהוב על הילדים.
הפסטרמה דלת שומן (1 אחוז בלבד), ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, בעלת טעם ייחודי שאין כמוהו במעדנייה, שהותאם בעיקר לילדים.

ממבחני טעימה סנסורים שערכה זוגלובק עם מכון המחקר New Sense בקרב ילדים בגילאי 8-12 התקבלה הפסטרמה החדשה בציונים גבוהים בעיקר בקרב הילדים הגדולים יותר (המוצר קיבל ציון 9.0 בקרב ילדים בגילאי 11-12, בסקלה של 0-10).

המהלך התקשורתי כולל חסויות בטלויזיה, קמפיין אינטרנט, פייסבוק ופעילות קד"מ.

מחיר מומלץ ל"פסטרמה עם קטשופ": 8.60-8.80 ₪ ל-100 גרם במעדנייה

גודל שוק פסטרמה ונקניק במעדנייה (במשקל) עומד על 429.8 מיליון ₪ בשנה (נתוני סטורנקסט, שנתי דצמבר 2011-נובמבר 2012) וזוגלובק מובילה עם נתח השוק של 48 אחוז כספי. גודל שוק הפסטרמה בלבד במעדנייה עומד על 220.8 מיליון שקל בשנה וזוגלובק מובילת השוק עם 55 אחוז נתח שוק כספי.

נקניקיות יומולדת
במסגרת המהלך השיווקי הנרחב 'זוגלובק עושה לך יומולדת שמח' משיקה זוגלובק נקניקיות עוף באריזת יומולדת במשקל 1 קילו. המהלך ילווה בפעילות של הגרלות עם פרסים. בבדיקות שנעשו בקרב ילדים, זוהו המתנות הנחשקות ביותר לילדים: אייפד וטיסות ליורודיסני. כל רוכש אריזת מוצר יוכל להשתתף בהגרלה ולזכות בחופשה ליורודיסני או באייפד מתנה. במהלך הפעילות, שתמשך חודשיים, יוגרלו 2 חופשות משפחתיות ליורודיסני, ובכל שבוע יוגרלו 5 אייפדים מתנה. הכל בשפה שהכי קרובה ומדברת לילדים בגילאים הרלוונטים.
המהלך התקשורתי יגובה בפעילות ממוקדת לילדים בטלויזיה, באינטרנט ובפייסבוק.
גודל קטגורית הנקניקיות בישראל עומד על כ- 195 מיליון שקל בשנה (על פי נתוני סטורנקסט, שנתי דצמבר 2011-נובמבר 2012) וזוגלובק מובילה את הקטגוריה עם 35.5 אחוז נתח שוק כספי.

מחיר מומלץ לנקניקיות באריזת יומולדת: 30.99 ש"ח לאריזת 1 קילו

כשרות רבנות נהריה.

ניתן להשיג את המוצרים במעדניות במשקל וברשתות השיווק.

קבוצת זוגלובק נוסדה בשנת 1937 כעסק משפחתי, וצמחה להיות חברה המייצרת מגוון רחב של מוצרי בשר, פסטרמות, נקניק, נקניקיות, פיצות, מוצרי מאפה קפואים, תחליפי בשר ומוצרי טבע. כיום, אחרי מעל לשבעים שנות פעילות פוריות, זוגלובק עומדת בקדמת תעשיית המזון בישראל וחולשת על נתח נכבד מארבע קטגוריות פעילותה העיקריות: פסטרמה ונקניק, מוצרי "על האש" ונקניקיות, מוצרי טבע ומוצרי מאפה. זוגלובק הוא אחד המותגים הוותיקים בנוף המותגים הישראלי.

{loadposition google02}