לזניה טבעול – שני סוגי לזניה קפואה

קבוצת אסם מרחיבה את שיתוף הפעולה עם נסטלה העולמית: טבעול החלה לייבא לישראל לזניה קפואה שמיוצרת על ידי מפעל נסטלה בשוויץtivall1414a

כאשר בימים אלה הגיעו למקפיאים ברשתות השיווק שני טעמים של הלזניה: לזניה עגבניות ומוצרלה ולזניה תרד וגבינות. לא מן הנמנע שאם ההשקה של המוצר תהיה מוצלחת, בהמשך נראה מוצרים נוספים של קבוצת נסטלה העולמית, שצפויים להתאים לטעם הישראלי, עושים את דרכם למדפים ולמקררים ברשתות השיווק בישראל. 

הלזניות עשויות משכבות עלי לזניה מחיטת דורום, מגבינות, ורוטב בשמל, מכילות 4 אחוז שומן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. הלזניות מגיעות קפואות במגשית לחימום ומתאימות לארוחה עבור שלושה ילדים – רק "חמם והגש".tivall14114b
סדרת הלזניות של טבעול כוללת שני סוגי לזניה:
לזניה עגבניות ומוצרלה, המכילה 40 אחוז עגבניות ומאפשרת לילדים ליהנות מארוחה חמה וטעימה, שבדרך כלל הכנתה מסורבלת וארוכה. בחברה מציינים שהלזניה מבוססת על מתכון שילדים אוהבים במיוחד.
לזניה תרד וגבינות מכילה כ- 20 אחוז תרד וקולעת לטעמם של ההורים שרוצים ליהנות מהארוחה יחד עם הילדים או לבד. 

לדברי לירז סופרין, מנהל השיווק של טבעול, "ילדים מאוד אוהבים לזניה, אך ברוב המשפחות אוכלים לזניה בתדירות נמוכה. זאת, מאחר ותהליך ההכנה שלה ארוך ומסורבל. המוצרים החדשים יאפשרו לילדים ולהורים ליהנות מלזניה איכותית, טעימה ועשירה ולשלב את המאכל האהוב כל כך בתפריט המשפחתי על בסיס קבוע. לזניות מן הצומח – מוצר פופולארי מאוד בעולם – ממשיכות את קו המוצרים האפויים המצליח של טבעול, והן מאפשרות לגוון, לשדרג ולהעשיר את ארוחת הערב הסטנדרטית במינימום זמן ומאמץ בטעמים האהובים גם על הילדים וגם על ההורים, כל זאת בתהליך פשוט של 'חמם והגש'".

על פי הנתונים על גבי האריזה, מנת לזניה עגבניות ומוצרלה (200 גרם) מכילה 228 קלוריות, 9 גרם חלבונים, 30 גרם פחמימות, 2 גרם סיבים תזונתיים, 28 מ"ג כולסטרול ו-500 מיליגרם נתרן.

מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 שקל ל- 600 גרם.

כשרות: כשר חלבי – אבקת חלב נוכרי בהשגחת הרבנות ציריך שוויץ באישור הרבנות הראשית לישראל.

דוח המבקר: כל הטועמים אהבו מאוד את הלזניה. זמן האפיה המצוין על האריזה (40 דקות בחום 180 מעלות) קצת קצר והרגשנו שיש צורך בעוד 10 דקות בתנור עד שהלזניה מוכנה. עלי הפסטה איכותיים והשילוב בין רוטב העגבניות לבשמל מצוין. גם הגירסה עם התרד מוצלחת. המנה עשירה וחוסכת זמן הכנה ארוך במטבח. לילדים מתאימה יותר הלזניה עם העגבניות והמוצרלה ולמבוגרים הלזניה עם התרד והגבינות.