ישראייר חונכת קווי טיסות למינכן ומדריד

הטיסות למינכן יתקיימו בימי שישי והטיסות למדריר בימים ראשון וחמישיisrair5612
במסגרת מדיניות השמיים הפתוחים של משרד התחבורה, חברת ישראייר מודיעה על הוספה של שני יעדים חדשים: מינכן ומדריד. החברה הודיעה על תחילת שיווק של קו הטיסות החדש שלה ישירות לשדה תעופה ממינגהן בקירבת מינכן גרמניה. השדה ממוקם במערב מינכן במרחק של כ-100 ק"מ ממרכז העיר.

טיסת הבכורה מישראל תצא ביום שישי ה- 30.5.14 ולאחר מכן הטיסות יצאו בכל יום שישי בבוקר. מחיר חבילת טוס וסע לשבוע החל מ444 דולר לאדם.

מיקומו של השדה מושלם לנופשים בטיולים מאורגנים או חבילות לנוסע עצמאי הכוללות לינה/רכב.

לדברי דורי שושן סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר: "זהו שדה בוטיק שאינו עמוס מידי, נוח לנוסעים, עם חנויות דיוטי פרי, מזון, חברות השכרת רכב ושרותים נוספים. בחברה צופים כי חנוכת הקו החדש ובמחיר נח תעלה משמעותית את מספר הנוסעים הישראלים במסגרת חבילות הנופש והטיולים המאורגנים שלנו. התוכנית לחנוכת הקו הינו מהלך העולה בקנה אחד עם חזון ישראייר השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הבינלאומיים של החברה".

מיקומו של השדה מאפשר יציאות לטיולים ביער השחור, שטוטגרט וציריך.

במקביל, הודיעה חברת התעופה כי היא מוסיפה טיסה למדריד, בירת ספרד החל מה – 15 ביוני 2014. החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות ליעד בימים ראשון וחמישי, כאשר מחיר הטיסה החל מ-499 דולר.

מדריד, בירת ספרד היא עיר המציעה לחובבי האומנות מגוון גדול של מוזיאונים וגלריות, כמו גם לחובבי הספורט להנות ממשחקי כדורגל טניס וכו'. לחובבי הבילויים העיר תוססת בלילה ואפשר להנות ממבחר של בארים, ומסעדות, הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.