פסגת העולם – סיור לנפאל -בעקבות סדרת הטלויזיה החדשה קטמנדו

בסדרה "הפוך" עשו את זה בעונה השלישית וצילמו בנפאל במשך 4 חודשים, עכשיו עם שידור הסדרה "קטמנדו" – עולה החשק לנדוד במזרח באחד המקומות האותנטיים בעולם – הממלכה הקסומה של נפאלnepal29512


טיול מודרך הוא בדרך כלל ידוע מראש אבל בנפאל אתה לעולם לא יכול לדעת מה תפגוש בדרך ואיך החוויה תשפיע עליך: הזדמנות להגיע לקצה העולם. המסע שמציעה חברת אופיר טורס, עושה דרכו בנפאל בין ערים עתיקות, מנזרים טיבטיים, טקסים מיוחדים, מדיטציות, אגמים, שווקים ססגוניים וטיסה חווייתית בנופי רכס ההרים הגבוה בעולם.

ממלכת נפאל המסתתרת בין הרי ההימלאיה תחת הפסגות הגבוהות בעולם, וטומנת בחובה גם את הר האוורסט, היוותה במשך אלפי שנים את ה"גשר" התרבותי וההיסטורי בין התרבות ההודית העתיקה, הבודהיזם, ותרבותה המפוארת של סין. המסע לנפאל הוא שילוב יוצא דופן של נופים שלא תראו בשום מקום אחר, תרבויות ודתות אפופות מיסטיקה.

למי זה מתאים? בעיקר לקבוצת הגיל הבוגרת, טיילים מנוסים שראו הכל ומחפשים משהו שונה. שוחרי הסטוריה ואנתרופולוגיה שרוצים ללמוד מקרוב על התרבות המקומית.

על הטיול מספר אורי שמואלוף, מנהל המחלקה הגיאוגרפית באופיר טורס: "נפאל הינה חלון להיסטוריה רחוקה ומרתקת ולחיי היומיום העכשווים של התושבים. בעמק קטמנדו זורמים נהרות הגולשים ממרומי ההרים ולאורך ההיסטוריה הוקמו בו ערים קטנות ומרשימות. טיול בסמטאות הצרות, בין הבתים העתיקים והחצרות החבויות, מוביל למקדשים וארמונות קטנים, למנזרים ולפגודות מעוצבות."

בין האטרקציות: טיולים רגליים קצרים בין כפרי חקלאים וטרסות אורז ירוקות, הכרות בלתי אמצעית עם דרך החיים הנפאלית, ביקור במקדשים עתיקים, שייט בסירות רפטינג, נסיעה ברכבל וטיסה חווייתית אל מול חמשת רכסי האנפורנה הנישאים לגבהים של 7290 ועד 8091 מטר.

תאריכי נסיעה:
יציאה 27.9 – יום אחרי יום כיפור – חזרה לארץ 7.10 יום לפני סיום חופשת סוכות
מחיר המסע – למטייל בחדר זוגי בקבוצה המונה מינימום 30 משתתפים: 2999 דולר

לפרטים והרשמה

אופיר גיאגרפי – רנית – 035269843

Ranit_r@ophirtours.co.il

 

צילום: אופיר טורס

{loadposition google02}