המחזמר פוטלוס יציג באוניית נורווג'יין ג'וי

לראשונה בלב ים: המחזמר Footloose יציג על אוניית נורוויג'ן ג'וי, התאומה החדשה של נורוויג'ן בליסncl16319


נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), חברת הפלגות הנופש המובילה והחדשנית, הודיעה כי המחזמר Footloose, המועמד לפרס הטוני, יחד עם מופע האקרובטיקה האווירית Elements וקומדיית טעימות היין, Wine Lovers, יוצגו על אוניית נורוויג'ן ג'וי, האונייה ה-15 בצי, שתחל לשוט לאלסקה במאי הקרוב.

מחזמר Footloose, המבוסס על הסרט הפופולרי, יעלה בפעם הראשונה אי פעם על במת אוניית שייט. המחזמר עוקב אחר סיפורו של צעיר משיקגו, בעל אהבה גדולה לריקוד, שעובר לעיירה קטנה שבה יש איסור על רוק אנד רול. על אף שהוא מוצא את עצמו מתווכח עם מרבית מתושבי העיר, כולל הכומר המקומי בעל ההשפעה, הצעיר וחבריו מצליחים לבסוף לשכנע את המנהיגים המקומיים לבטל את האיסור. המחזמר כולל את הלהיט המוזיקלי, זוכה פרס הגראמי Footloose של קני לגינס, וחוגג פתיחות מחשבתית וחמימות לבבית.

"אנו נרגשים מאוד להציג מופע שמח ומהנה שמעודד אנשים לאמץ רעיונות חדשים, לעמוד אחר הערכים והדעות שלהם, ולרקוד מכל הלב", אמר אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין והוסיף: "אנו בטוחים שאורחינו יהנו מהמחזמר במהלך חופשת השייט שלהם על אוניית נורוויג'ן ג'וי, בעודה עושה את דרכה לאלסקה במאי 2019."

המחזמר יחלוק את הבמה המרכזית עם מופע האתלטיקה האווירית, הקלאסי והמחודש משנות ה-80, Elements. המופע חביב הקהל באוניות נורוויג'ן, מלהיב את הצופים דרך ארבעת האלמנטים – אדמה, אוויר, מים ואש וכולל קסמים מהפנטים, מופעי אקרובטיקה אווירית ומוזיקה וריקוד.

כחלק מההתמחות של נורוויג'ן במופעים קולינריים, המחזמר Wine Lovers, הידוע כהפקה המוזיקלית הראשונה בעולם הכוללת טעימות יין, מעניק לאורחים הזדמנות לטעום ממגוון יינות בחוויה דמויית מועדון בזמן ארוחת הצהריים, ובמקביל להנות מקומדיה מוזיקלית משעשעת על הנאות היין והאהבה. המופע יוצג ב Social Comedy and Night Club שעל האונייה. יין יוגש לאורחים בגילאי 21 ומעלה.

אוניית נורוויג'ן ג'וי עתידה להתקמם מחדש בצפון אמריקה בסוף אפריל, לאחר שיפוץ בשווי מעל ל-50 מיליון דולר שיגרום לה להיות כמעט זהה לאחותה החדשנית – נורוויג'ן בליס, עם מסלול קארטינג, וסגנונות שונים של ברים ומסעדות. המסלול בן שבעת הימים לאלסקה מסיאטל בווישנגטון, יחל ב-4 במאי 2019, ובו תעגון הג'וי במפרץ Bay, ו- Icy Strait Point במשך עונת ההשבעה שלה. נורוויג'ן ג'וי תמשיך להפלגות בתעלת פנמה באוקטובר, ולאחר מכן, בנובמבר, תציע הפלגות שבועיות לריביירה המקסיקנית מלוס אנג'לס.

צילום: יחסי ציבור