מחלבת יטבתה משיקה משקה יטבתה פרו ללא תוספת סוכר

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את משקה יטבתה פרו ללא תוספת סוכר. מדובר בהרחבת סדרת משקאות החלבון הפונקציונליים של יטבתה עם שני משקאות חלב עשירים בחלבון, ללא סוכר לבן ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן.

יטבתה פרו ללא תוספת סוכר צילום סטודיו שטראוס
יטבתה פרו ללא תוספת סוכר צילום סטודיו שטראוס

לאחרונה התקיים מחקר תזונה חדש שנערך על ידי מחלקת תובנות צרכן של שטראוס בשנת 22, ומתוכו עלה כי קיימת מגמה בה יש עלייה במודעות לתזונה מאוזנת ולתפריט תזונתי מוקפד ובריא יותר: 7 אחוז הגבירו צריכה של ירקות ופירות, 16 אחוז הפחיתו/הפסיקו צריכה של סוכר לבן, 12 אחוז הפחיתו/הפסיקו צריכה של פחמימות ו-2 אחוז הפחיתו/הפסיקו צריכה של שומן.

קרין לקסר, מנהלת שיווק מחלבת יטבתה: "בשנים האחרונות אנו עדים לגידול במספר המתאמנים המחפשים פתרונות של תוספת חלבון, המשתלבים בצורה טבעית בשגרת התזונה שלהם, בהתאם אנו עדים  לצמיחה מואצת של כלל קטגוריות החלבון. למעשה, החלבון הפך למנוע צמיחה בכלל בשוק המזון. יטבתה מובילה את קטגוריית המשקאות  חלב  עם חלבון בנ"ש של כ 66%. על כן המשימה שלנו היא לתת לצרכנים מוצרים מצוינים, טעימים  ועשירים בחלבון. בהשקה זו הרחבנו את המגוון עם מוצרים מופחתי קלוריות, ללא תוספת סוכר ובטעמים נפלאים, שקיבלו ציונים יוצאי דופן במבחני טעימה".

יטבתה PRO ללא תוספת סוכר

משקל: 350 מ"ל

כשרות: הדאיה

אלרגנים: מכיל חלב

זמין לרכישה ברשתות השיווק