גלידות נסטלה פותחת את עונת הקיץ לשנת 2012 עם מגוון מוצרים חדשים הפונים לקהלי יעד שונים. בתחום הילדים,  לאחר שהפך שלגון הדרדסים לשלגון הנמכר ביותר בקיץ 2011, מחדשים בגלידות נסטלה השנה עם סדרת השלגונים הרשמית של "אנגרי nestle20212
בירדס" (Angry Birds)

מדובר בשלגון שרבט בטעם פירות הכולל בובת "אנגרי בירדס" בכל אריזה ליצירת אוסף מושלם של 10 בובות (בובה 1 בכל אריזה). שלגון "אנגרי בירדס" יימכר גם במאגדת 5 שלגונים + 5 בובות.

בנוסף, הקיץ מביאה גלידות נסטלה לארץ את השלגון המתקלף היחיד בעולם. מדובר בחדשנות מוצרית פרי פיתוח ייחודי של נסטלה העולמית. "בננה קיד" הוא שלגון גלידת וניל בציפוי ג'לי בננה מתקלף ואכיל אשר יימכר בבודדים ובמאגדות של 5 יח'. מדובר במוצר שהושק ברחבי העולם וזכה להיכנס לרשימת 100 המוצרים החדשניים ביותר לשנת 2011 על פי מגזין אינובה (Innova). עוד בתחום הילדים מציעה גלידות נסטלה, לקראת יציאתו לאקרנים של הסרט החדש בסדרה, את הקרחון הרשמי של הסרט "עידן הקרח 4". לכל קרחון מצורף קעקוע "עידן הקרח" מתנה. אריזות הקרחונים יעוטרו בדמויות הסדרה האהובות.

בעולם המבוגרים משיקה גלידות נסטלה מוצרים עשירים בתוספות. לסדרת ה"נוק אאוט" יצטרף "נוק אאוט וניל קפוצ'ינו" הרוכב על טרנד הקפה העולמי, לסדרת "ג'ויה" תצטרף "ג'ויה קפוצ'ינו עוגיות עם צ'אנקס שוקולד מריר". כמענה לביקוש הגובר של הצרכנים לרכיבים מהטבע דוגמת שקדים, אגוזים וקוקוס, הושקה "ג'ויה קוקוס שקדים ושוקולד". למי שאוהבים להתרפק על נוסטלגיה וטעמי ילדות, יוצאת נסטלה עם טילון אקסטרים ענק בהשראת כדורי השוקולד האהובים של ילדותינו: "אקסטרים שוקולד קוקוס".

בקיץ 2011 הביאה גלידות נסטלה את סקיני קאו (Skinny Cow) לישראל ויצרה קטגוריית גלידה חדשה, גלידת פרימיום מופחתת קלוריות. "סקיני קאו" מביאה את הטעם העשיר של גלידות שמנת כך שניתן ליהנות משלגון או גלידה בנפח דומה לזה של מוצרי ג

angry20212

לידות שמנת רגילות, ולהסתפק ב- 87 עד 141 קלוריות למנה, לעומת כ- 300 קלוריות בשלגוני שמנת רגילים. הקיץ מרחיבה נסטלה את המגוון של "סקיני קאו" עם "סנדביץ' ווניל קפוצ'ינו" לאוהבות הקפה ו"סנדביץ' ווניל אוכמניות", מועשרים בוויטמין די וסידן.

טרנד נוסף שנתן השראה לגלידות נסטלה הוא אהבת הישראלים ל"מוזלי" נסטלה משיקה את "גרנולידה", סנדביץ' עוגיות גרנולה עשירות ומפנקות עם גלידת יוגורט מרעננת וריפל אוכמניות, בתוספת ויטמין די וסידן. ובנוסף החל מהקיץ יוצאים שלגונים בטעמי משקאות Nestea. גלידות נסטלה משיקה הקיץ סדרת קרחוני Nestea בטעמי אפרסק ומנגו אננס.

לדברי זאב קלימי, מנכ"ל גלידות נסטלה, שנת 2011 המשיכה את מגמת העלייה בנתח השוק של גלידות נסטלה. נתח השוק שלנו המשיך לעלות בשנה האחרונה בעקבות חדשנות מוצרית ומענה נכון לצרכי הקהל מ- 31.5% ב- 2010 ל- 34% ב- 2011. הגידולים במהלך 2011 נבעו מהחדשנות בינהם שלגון הדרדסים, סדרת מוצרי קרנאצ', סקיני קאו ועוד. נתח השוק שלנו בתחום האימפלס, המהווה כמחצית מקטגוריית הגלידות, עלה מ- 41% ב- 2010 ל- 46% בשנת 2011. עוד מוסיף קלימי כי השקת סקיני קאו בסוף קיץ 2011 היתה מוצלחת עד כדי כך שלא הצלחנו לעמוד בביקושים. במהלך הקיץ הקרוב נמשיך לחדש ולהשיק מוצרים וטעמים חדשים שימשיכו את מגמת העלייה בנתח השוק של החברה כמו גם יפתיעו וירגשו את הצרכנים.

לדברי סיגל פרוז'נסקי, סמנכ"ל שיווק, אסטרטגיה ופיתוח של גלידות נסטלה, טעמי הגלידה החדשים ב- 2012 מושפעים מטרנדיים בתחום המזון והמשקאות. טרנד הקפה, הבריאות והאהבה למוזלי כמו גם שימוש במותגים מובילים כמו Nestea ואנגרי בירדס באים ליידי ביטוי במגוון המוצרים החדשים שלנו השנה. לילדים נשיק את שלגון "אנגרי בירדס", עידן הקרח ונשנה את חווית האכילה עם החדשנות של "בננה קיד". נוקאאוט יקבל שחקן חיזוק מעולם הקפה, נוקאאוט קפוצ'ינו. סדרת ג'ויה תהנה מ- 2 שחקני חיזוק הרוכבים על 2 טרנדים, האחד קפה ושוקולד מריר והשני שילוב של מוצרים טבעיים, שקדים וקוקוס בתוספת שוקולד לבן לחיזוק תחושת ההתענגות. עוד מוסיפה פרוז'נסקי כי היום נשים לא מוותרות על רגע הפינוק האישי שלהן, הן רוצות לאכול גלידה בלי נקיפות מצפון ולא מוכנות להתפשר על טעם ומידה. לכן הוחלט להרחיב את סדרת מוצרי סקיני קאו עם שני סנדביצ'ים חדשים וטילון. במהלך העונה צפויות חדשנויות נוספות.

דוח המבקר: סדרת הקיץ של נסטלה מסתמנת כהצלחה. כל הטעמים שניסינו היו מצוינים. הילדים מאוד התלהבו מארטיק אנגרי בירדס והמבוגרים סימנו את הנוק אאוט.

צילום:סטודיו אסם