סדרת עוגיות השוקולד צ'יפס של GRIESSON תשווק בישראל ברשתות השיווק. מדובר במותג העוגיות הנמכר ביותר בגרמניהgri271211

 

גריסון מציעה שני טעמים של עוגיות:

שוקולד צ'יפס – עוגיות שוקולד צ'יפס המכילות 40 אחוז שוקולד אירופאי – האחוז הגבוה ביותר של שוקולד הקיים כיום בעוגיות בארץ. העוגיות עשויות רכיבים טבעיים בלבד, ללא שומן טרנס.

שוקוצ'יפס אגוזים – עוגיות שוקוצ'יפס אגוזים עשירות ואיכותיות במיוחד המכילות שברי אגוזים גדולים ופריכים. העוגיות עשויות רכיבים טבעיים בלבד ללא שומן טרנס.

 

לדברי ערן מלכי, מנהל השיווק והפיתוח ב-ר.ב מוצרי דגנים:"הסוד של GRIESSON טמון בשימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.נושא האיכות הוא ליבת החשיבות בחברה הזו. ככלל, השוקולד האירופאי נחשב ליותר משובח. GRIESSON קיימת למעלה מ-100 שנה, מעסיקה כ– 2000 עובדים עם מחזור מכירות של קרוב ל 700 מיליון דולר".

 

העוגיות משווקות באריזות של 150 גרם, על גבי מגשית המחולקת לתאים השומרים על שלמות המוצר ועל טריותו.

 

העוגיות כשרות לאוכלי א.ח.נ. אפיית ישראל, בהשגחת הרב הוכוולד ובאישור הרבנות לישראל.

 

מחיר לצרכן – 9.99 שקל

 

להשיג ברשתות המזון, המינימרקטים והמכולות

 

גריסון הוא המותג המוביל בשוק העוגיות בגרמניה, שהוא גם שוק העוגיות הגדול ביותר בכל אירופה. GRIESSON מייצאת לכ-40 מדינות ברחבי העולם, ובכל מקום בו היא פועלת היא זוכה להוביל אותו במונחים של נתחי שוק, ואיכות.

 

חברת GRIESSON העולמית בחרה בחברת ר.ב מוצרי דגנים בע"מ, להיות המשווקת הבלעדית והזכיינית שלה בישראל. ר.ב. מוצרי דגנים, היא חברה צעירה שהוקמה לפני כשנה וחצי, כזכיינית ויבואנית בלעדית של דגני POST ו-MONDAY, כמו כן, ר.ב. מספקת שרותי הפצה למותגים שונים. ר.ב. מתרחבת ומרחיבה את סל המוצרים שלה במגוון קטגוריות ובמוצרי פרימיום, במקומות בהן היא יכולה להביא בשורה, כפי שעשתה עם 'GRIESSON' שהפכה פרטנר להטמעת המוצרים בישראל. 

 

דוח המבקר: עוגיות טעימות במיוחד. הבעיה היחידה - האריזה קטנה מדי. 150 גרם מספיק לסיבוב אחד ליד הקפה.

 

צילום: אפרת אשל