שקיקי מלח מופחת נתרן של מלח הארץ יוגשו בארוחות בטיסות אל על

אל על, משתפת פעולה עם חברת "מלח הארץ" – היצרנית העיקרית של מלח בישראל. שתי החברות, יצאו במהלך משותף בעל היבט בריאותי, במסגרתו יוגשו שקיקי מלח מופחת נתרן של "מלח הארץ" במאות אלפי ארוחות המוגשות בטיסות אל עלsalt5616
בחברה מציינים כי "מלח הארץ מופחת נתרן" – מומלץ לשימוש יומיומי בקרב אלו המבקשים להקפיד על הרגלי תזונה בריאים ומאוזנים, לעצמם ולבני משפחתם. מלח הארץ מופחת נתרן, מכיל כ- 50% פחות נתרן מאשר מלח רגיל. בעוד שב- 100 גרם של מלח שולחני רגיל יש 39 גרם נתרן, הרי שב-100 גרם של "מלח הארץ מופחת נתרן" יש כ- 19 גרם נתרן. המוצר הינו תערובת מלח ים ומלח אשלגן כלוריד שגם הוא חיוני לבריאות.

רויטל בן שחר, מנהלת השיווק של "מלח הארץ" מסרה: "אנו מברכים על המהלך המשותף ומודים לחברת אל על על האמון שהיא נותנת במוצרינו ועל המהלכים שהיא נוקטת למען בריאות לקוחותיה. כיום, כשטרנד הבריאות במזון כבר הפך למגמה והצרכנים מודעים לצורך בהפחתת כמות הנתרן במזון, המלח מופחת הנתרן מהווה פתרון מצוין לצורך זה ומפחית משמעותית את כמות הנתרן בתפריט היומי".
 
"מלח הארץ" הנה היצרנית העיקרית של המלח בישראל מאז 1922. "מלח הארץ" הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ושימושים שונים.