מפעל פריניר בפארק התעשייה קדמת הגלילה סיים פרויקט שדרוג מערך המחשוב

חטיבת האינטגרציה והתשתיות בחברת Anagal של החברה לפיתוח הגליל (בבעלות קיבוצי הגליל העליון) השלימה פרויקט רחב היקף שכלל שדרוג תשתיות תקשורת ותשתיות המחשוב במפעל פריניר בפארק התעשייה קדמת גלילanagal191012


שרון אלפסי, מנכ"ל Anagal אומרת, כי הפרויקט החדש מציב את מפעל פריניר בחזית הטכנולוגיה.

"הפתרון ניתן מתוך הבנת הצרכים העסקיים והניהוליים של הלקוח על ידי שיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים. חברת Anagal שמה לעצמה כמטרה לספק ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים איכותיים, זמינים ומהירים מתוך התחייבות ומקצועיות. היתרון התחרותי והצלחתו של הלקוח הינו הדבר המשמעותי והחשוב ביותר מבחינתנו כאשר הטכנולוגיה היא רק האמצעי" אומרת אלפסי.

במסגרת הפרויקט הוחלפו תשתיות התקשורת ומערכות אבטחת המידע, הוקם מערך שרתים על גבי סביבה וירטואלית בטכנולוגיה של VMware. שרתי הארגון הוסבו לסביבת Microsoft Server 2008R2 והוקם שרת דואר בגרסת Exchange 2010, בנוסף הוקמו תשתיות שרתים עבור סביבת ERP חדשה מבית Movex אליה הארגון אמור לעבור בקרוב. שילוב תשתיות המחשוב של IBM ו- VMWware במערך המחשוב של פריניר נועד לשפר את זמינות ושרידות המערכות וכן את יכולת הקצאת המשאבים בהתאם לצרכי הארגון. כמו כן, מאפשרת המערכת ניהול מרכזי וגמיש של מערך השרתים.

צבי פינסקי, מחברת "אלטרנטיבה", מנהל הפרויקט מטעם מפעל פריניר אומר: "לאחר בחינת מספר חברות ופתרונות שונים החלטנו לבחור בחברת Anagal לביצוע הפרויקט, Anagal מספקת תשתית IT אמינה ויעילה המאפשרת לפריניר להתמודד בהצלחה עם האתגרים העסקיים שלה. כחלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות בשנים האחרונות בוצע שדרוג רוחבי של כל מערך התשתיות וכיום אנו נערכים לשדרוג מלא של מערכת ה- ERP במפעל".

Anagal של החברה לפיתוח הגליל, בבעלות 28 קיבוצי הגליל העליון, הינה חברה צפונית ותיקה המתמחה במתן שירותי מחשוב עסקי. החברה מעסיקה כ- 25 עובדים בניהם מומחי רשתות ואבטחת מידע, מנהלי פרויקטים ויועצי מחשוב ומספקת שירותי מחשוב ללמעלה מ-150 ארגונים באזור הצפון. התמחותם של עובדי Anagal בתחומי הידע המגוונים מאפשרת מתן שרותי אינטגרציה איכותיים ופתרון מלא וכולל עבור לקוחותיה.