בנוסף תשווק החברה את המותג נסטי במכונות שתיה (דיספנסרים). החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה) תמשיך להפיץ את נסטי בבקבוקים בנקודות המכירה. בעולם נסטי מיוצר על ידי חברה בבעלות משותפת של נסטלה וקוקה קולה.

אסם נסטלה פרופשיונל תלווה עסקים שיבחרו במוצרי הקפה של החברה, החל משלב העיצוב והמיתוג, ותספק להם מכונות קפה מקצועיות, מכונות תה קר, אספקה שוטפת של קפה ותה, ושירותי הדרכה וליווי לעובדים. המשקאות משלימים מגוון פתרונות מזון לשוק המקצועי, אותם מספקת אסם נסטלה פרופשיונל, דוגמת לחמים ומאפים של בונז'ור, מוצרים קולינאריים ועוד. אסם נסטלה פרופשיונל צופה הפעלה של כמאה נקודות מכירה לקפה במהלך 2012 ו- 250 עד סוף 2013. הנקודות יימותגו תחת השם "נסקפה מילנו". קו המוצגים החדש הוצג במסיבת עיתונאים שקיימה אסם נסטלה פרופשיונל בתל אביב. 

המותג נסקפה מילאנו הושק על ידי נסטלה בעולם בשנת 2010. בסוף 2011 כבר פעלו 5,000 נקודות מכירה של נסקפה מילאנו בכל רחבי העולם, והשנה צפוי המספר הזה להיות מוכפל. קצב הגידול הזה יציב את נסקפה מילאנו עם יותר ממחצית מנקודות המכירה של רשת "סטארבאקס" – בתוך פחות משנתיים מהשקת הפעילות. בחברה מציינים שהמותג נסקפה מילאנו מצליח במיוחד בארה"ב, צרפת, אוסטריה, גרמניה ואוסטרליה– ובמקביל להשקה בישראל הוא מושק השנה גם באיטליה, מולדת האספרסו.

לדברי יריב ארדון, מנכ"ל אסם נסטלה פרופשיונל:: "השילוב בין המכונות הייחודיות, הקפה האיכותי ושירותי ההדרכה והליווי המקצועי של אסם נסטלה פרופשיונל, מאפשרים לכל מפעיל להיות 'באריסטה בלחיצת כפתור' המכונות פועלות ללא פחת, ומפיקות אספרסו, קפוצ'ינו, מקיאטו, הפוך, אמריקנו ושוקו חם באיכות שאינה משתנה מנקודה לנקודה או ממפעיל למפעיל. אני מעריך שהמחיר ההוגן של נסקפה מילאנו לצרכן הסופי צריך לעמוד על כ-10 שקלים לקפוצ'ינו, ו- 7-8 שקלים לאספרסו". 

נסקפה מילנו של אסם נסטלה פרופשיונל, מיועד ללקוחות המחפשים דרכים, כדי לאפשר צמיחה והגדלת מכירות בפלח השוק הצומח של קפה מחוץ לבית. אסם נסטלה פרופשנל מקימה ביחד עם בתי העסק, עמדות קפה ומאפה ממותגות, בין אם בבתי מלון , במסעדות מזון מהיר או בעסקי ההסעדה. 

בחברה מסבירים, כי שוק המזון נדרש להתמודד עם אתגר מורכב של הכנת משקאות באופן מקצועי בתהליך ידני – המאופיין בעלויות גבוהות והכשרה של כוח האדם, ובקושי להבטיח אחידות של המוצר הסופי. שיטת העבודה והמכונות הייעודיות אותה פיתחה נסטלה מאפשרות להציע ללקוחות את נסקפה מילנו קפה באיכות גבוהה, בתהליך פשוט אחיד וקל לתפעול. הקפה מהמכונות מוגש עם אבקת חלב ולא חלב טרי. באסם נסטלה פרופשיונל מסבירים כי הבחירה באבקת חלב באה מטעמי ניקיון והגיינה, על מנת למנוע מצב בו ניקיון לקוי או חלב שלא הוחלף גורמים לפגיעה באיכות הקפה. בחברה מציינים כי במסגרת ניסוי השוק שערכה החברה בישראל קהל הלקוחות אהב את טעמו של הקפה עם אבקת החלב. 

במסגרת ההיערכות לפעילות נסקפה מילאנו בישראל, ביצעה אסם נסטלה פרופשיונל ניסוי שוק ברשת בורגר ראנץ' שנמשך חודשים אחדים בסניף בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובסניפים בנמל התעופה בן גוריון. בעקבות הניסיון המוצלח, תשיק בורגר ראנץ' כ- 30 סניפים תחת המותג ראנץ' קפה, בשיתוף עם נסקפה מילנו.

התמיכה כוללת סיוע בעיצוב נקודת המכירה ואווירת בית הקפה, על בסיס תוכניות-אב ודגמים שגובשו בנסטלה העולמית, המיועדים להעביר חוויה של בית קפה איטלקי. התצלומים המשולבים בנקודת המכירה צולמו כולם במילאנו. אסם נסטלה פרופשיונל מאפשרת לכל מפעיל לבחור בין מיתוג הנקודה על ידו – ובין אימוץ מכלול חוויית המותג של נסקפה מילאנו. מכונת הקפה האוטומטית של נסקפה מילאנו יכולה להוציא שמונה סוגי משקאות שונים, בשני גדלים לכל משקה – לרבות אספרסו קצר, כפול או ארוך, קפוצ'ינו, שוקו או שוקולטה. כל משקה מוכן ברגע ההזמנה.

לדברי גיא צוקרמן מנהל תחום המשקאות באסם נסטלה פרופשיונל "הניסיון מוכיח כי ההצלחה העסקית נשענת על עיצוב וחוויה כוללת – ואסם נסטלה פרופשיונל ערוכה לסייע בבניית חוויה זו".

המותג נסטי - מגיע למכונות המזיגה

בתחום המשקאות הקרים, תציע אסם נסטלה פרופשיונל מכונות מזיגה של תה קר "נסטי". המותג נסטי משווק בעולם במכונות שתייה על ידי נסטלה פרופשיונל בהצלחה רבה מזה שנים. המותג מופץ במקביל למוצרי הבקבוק שנמכרים בשוק העולמי על ידי חברה nestea29412המשותפת לנסטלה וקוקה קולה, ובארץ על ידי החברה המרכזית למשקאות.

אסם נסטלה פרופשיונל מקווה לשכפל בשוק התה הקר הנמכר ממכונות מזיגה לשתיה מיידית, את הצלחת נסטי בבקבוקים. על פי נתוני סטורנקסט, מאופיין שוק התה הקר בישראל בצמיחה מהירה, הן כמותית והן כספית. הטעמים המובילים בארץ הינם אפרסק (75 אחוז), לימון, מנגו ותפוח. כ-5 אחוז מהמכירות הן של מוצרי דיאט, ו-85 אחוז מהכמויות נמכרות באריזות משפחתיות. והמותג נסטי מחזיק בנתח שוק של כ-78 אחוז משוק התה הקר ( 2011, סטור נקסט). המוצרים שיושקו בשלב הראשון הינם נסטי אפרסק ולימון .

המודל העסקי של אסם נסטלה פרופשיונל מאפשר ללקוחותיה ליהנות ממכירות מוצרי נסטי ברמת מחיר זולה בעשרות אחוזים ממוצרי נסטי בבקבוק האישי וברמת איכות זהה לחלוטין. המודל העסקי יאפשר לצרכני המותג ליהנות ממוצרי נסטי בהזדמנויות צריכה חדשות הן בארוחות קומבו בשילוב עם מזון, והן אצל לקוחות ההסעדה והמסעדות שעבורם נסטי בבקבוק היה נגיש פחות עד היום. מכונות השתייה הינם פשוטות לתפעול ודורשות נקודת חשמל בלבד.

נסטלה פרופשיונל פועלת ביותר ממאה מדינות, מחזור המכירות שלה מגיע לכ-7 מיליארד דולר, והיא מעסיקה למעלה מ- 9,000 עובדים. החברה היא השחקן הגדול בתחומה בשוק העולמי, ונהנית משיעורי צמיחה גבוהים. נסטלה פרושפיונל מפעילה מערך מו"פ המקדם את החדשנות במוצרים ובשירותים אותם היא מציעה, ומתמקדת באיכויות תזונתיות ובפתרונות בריאים. 21 אחוז מהכנסות נסטלה פרופשיונל בחישוב כלל-עולמי באות ממכירה לעסקים באירופה, 38 אחוז ממכירת פתרונות משקאות ממותגים – דוגמת אלה המושקים עתה בארץ – ו- 41 אחוז ממכירת פתרונות מזון ממותגים.

המותג NESCAFE הוא כיום מותג הקפה הנמכר בעולם: מדי שניה, נמכרות 3150 כוסות NESCAFE מחוץ לבית: 50 מיליארד כוסות בשנה, המהוות 52 אחוז משוק הקפה הנמס מחוץ לבית ו- 36 אחוז משוק הקפה הנמס העולמי.

צילום: יחסי ציבור

{loadposition google02}