סילבסטר 2022 במסעדות – שלושה ימים של ארוחות מיוחדות

לקראת סילבסטר 2022 במסעדות עמלו השפים של המסעדות המובילות בישראל על מנת להציע ארוחות מיוחדות לשנה החדשה. השנה יוצא 31 בדצמבר 2021 ביום שישי, מה שמעביר את חלק מאירועי פתיחת השנה ליום חמישי למקדימים ולמוצאי שבת למאחרים. סקירה של מספר מסעדות המציעות ארוחות מיוחדות לקראת השנה החדשה.

ארוחה צרפתית של השפים אסף גרניט והלל תווקולי במסעדת אנימאר

אסף גרניט והלל תווקולי צילום רן בירן

פריז מגיעה לתל אביב: בית השמפניה הגדול בעולם, Moët & Chandon, יקיים בישראל ארוחת סילבסטר חד פעמית עם מספר מקומות מוגבל, על טהרת השמפניה בניצוחם של אסף גרניט, השף מעוטר כוכב המישלן ממסעדת 'שבּור' בפריז, והשף הלל תווקולי ממסעדת 'אנימאר'.

השניים יצרו יחד תפריט חגיגי לערב הסילבסטר המבוסס על מנות אייקוניות של השפים, ואלו יוגשו לצד מגוון שמפניות מבית מואט ושנדו. התפריט יכלול 4 מנות (פתיחה, ראשונה, עיקריות וקינוח), שאחת מהן היא מנת "החמינדוס" של מסעדת 'שבּור'. כמו כן, לאורך הערב יוגשו שלושה דרינקים מלווים: קוקטייל פתיחה על בסיס שמפניה, כוס של מואט ברוט וכוס של מואט רוזה. עלות הארוחה לזוג כ-1400 שקלים.

בין המנות שיוגשו בארוחה

חמינדוס' ממסעדת 'שבור'- ביצה חומה רכה, ראליש בצל, קציפת טחינה יוגורט וצלפים, בוטרגה מגורדת, ביצי קוויאר ואבקת מלוחיה.

הלל יגיש את מנת האינטיאס עם ויניגרט פטל מרווה מעושן, סלרי גולפאר ושמן זית קורנייקי.

מעבר לארוחת הסילבסטר המדוברת, מסעדת אנימאר תקיים ארוחת "אפטר סילבסטר" במתכונת מצומצמת במוצ"ש 01.01.2022 בעלות של 780 שקלים לזוג.

השף אסף גרניט, זוכה כוכב המישלן ממסעדת 'שבור' שבפריז והבעלים של מסעדות רבות ובניהן, מסעדת 'באלגן' שבפריז, 'מחניודה' בירושלים, מסעדת COAL OFFICE בלונדון וכמובן מסעדות נוספות.

השף הלל תווקולי,  החל את לימודיו בלונדון ואת דרכו הקולינרית בפריז, את הקריירה שלו החל בסטאז' במסעדת "La Gavroche" בלונדון שהייתה הראשונה לקבל שלושה כוכבי מישלן בבריטניה. הלל הוא השף הראשי של מסעדות אנימאר ודריה. במסעדת אנימאר הלל מבשל אוכל אותנטי עם חומרי גלם עונתיים מהים התיכון, במסעדת דריה מבשל פרשנות אישית לדרך המשי.

מואט ושנדו, בית השמפניה הגדול והמוביל בעולם, נוסד בשנת 1743 ע"י קלוד מואט ותוך זמן קצר הפך למוביל באזור ולמשקה המזוהה עם חצר המלוכה הצרפתית. השמפניה של מואט ושנדו ידעה תמיד למשוך את לב הכוכבים הנוצצים ביותר, נפוליאון, ריצ'רד וגנר וסלבריטאים מכל העולם. השמפניה ברוט אימפריאל היא הנמכרת ביותר בעולם.

הארוחות יתקיימו במסעדת 'אנימאר' בתל אביב בכתובת רחוב הירקון 87, תל אביב.

מספר הארוחות מוגבל ויש לרכוש אותן מראש. ­­­­­­­­­­­­­הארוחות יתקיימו בתאריכים 31.12.21 ו-1.1.22

בלעדי ללקוחות אמריקן אקספרס תתאפשר מכירה מוקדמת והנחה של 100 שקלים לזוג לרכישה באתר https://rewards.americanexpress.co.il/benefitsforall/restaurants-cafes/animar-10047

צלעות טלה מצופות זהב סילבסטר קולינרי על גג מלון בובו- מלי מלו של שף מאיר אדוני

צלעות מוזהבות במלי מלו מאיר אדוני צילום עומר ישראלי
צלעות מוזהבות במלי מלו מאיר אדוני צילום עומר ישראלי

בדאנס בר הקולינרי מלי מלו שעל גג מלון בובו מקולקציית בראון, יגיש שף מאיר אדוני ארוחת פיקס פרייס במחיר 350 שקלים לאדם. הארוחה שתיערך בחלל הפנימי המעוצב ובמזג אוויר יפה גם בחלל הבריכה שבחוץ, המשלבת 6 מנות זוגיות פלוס קינוח אחד לבחירה. וכמובן תפריט קוקטיילים מיוחד של המיקסולוגית נועם שרת על בסיס תפריט מרטיני מבעבע. בין המנות: צלעות טלה מוזהבות קנל פירה ברוקולי צרוב על פחמים ודמי גלאס קרם שריי פסטיס קרם חציל ניוקי  מטוגן עגבניה שרופה שעועית ירוקה ופטרוזיליה.

אוייסטר גילרדו קלאסי
בצד שאלוט חומץ שרי לימון וטבסקו

פאני פורי, קצף יוגורט ויוזו, טרטר טונה וקוויאר שחור

בר ים ממעמקים- דג מוסר צרוב קרם חציל שריי פסטיס עגבניה שרופה שעועית ניוקי מטוגן ובזיל.

350 שקלים לאדם.

שנה חדשה איטלקית ב-Pomo

סילבסטר 2022 במסעדות – פומו – צילום דויד מויאל

במסעדת Pomo האיטלקית יחגגו את תחילת השנה האזרחית ביום שישי 31.12.2021 עם מבחר מנות ספיישל שהרכיב השף שחר ברנע במיוחד לערב זה. מעבר לתפריט האוכל החגיגי ייהנו הסועדים מתפריט יינות משובחים, מגוון עשיר של קוקטיילים, תפאורה מושקעת ונוצצת ומוזיקה שתנעים את האווירה.

בין מנות הספיישל בתפריט החגיגי אפשר למצוא: ריזוטו אצות וטונה צרובה ; סשימי דגים ים ופאף ריזוטו ; צלעות טלה וגרטן שורשים ; פילה דג ים בקונפי שומר שומר, תפוז דם ואניס.

מסעדת Pomo

רחוב הברזל 11, רמת החיל, תל אביב

טלפון : 03-9225320

פייסבוק ואינסטגרם : פומו

אתר פומו – https://pomo-italiano.co.il/

-לא כשר-

מנות הספיישל של Frame Chef & Sushi Bar

פריים שף  סושי בר_צילום אנטולי מיכאלו
פריים שף סושי בר צילום אנטולי מיכאלו

ביום שישי 31.12.21, לכבוד השנה החדשה רשת המסעדות האסיאתיות Frame Chef & Sushi Bar  מציעה מנות ספיישל.

סשימי נתח קצבים על מח עצם ובייבי לפת, במשחת פלפל שחור ומיסו אדום, 88 שקלים.

סשימי אינטיאס ברוטב יוזו ושמן צ'ילי, עלי שיסו אדום וקוויאר, 98 שקלים.

מהג'וספר-תנור העובד על גחלים ומקנה טעם מעושן:

פילה לוקוס בחמאת שום וליים בליווי פירה ירוק, 186 שקלים.

לקינוח

דים סאם שוקולד בלגי מאודה על קרפצ'ו אננס טרי ונגיעות של רוטב משמשים מיובשים, 62 שקלים.

FRAME CHEF & SUSHI BAR

פריים רמת החייל, ראול ולנברג 2, תל אביב, טלפון: 03-6498080 שלוחה 2, פריים ראשון לציון, הראשונים 2, טלפון: 03-6498080 שלוחה 3, סניף משלוחים פריים אורבן – המסגר 38 תל אביב,טלפון: 03-6498080 שלוחה 3 ובאתר: https://frame-sushibar.co.il/

ארוחת סילבסטר הכי קרוב לכנרת

אלטה על הכנרת פותחת שנה אנטולי מיכאלוב

שף אור קקון יגיש ב"אלטה" מסעדת הדגים שעל הכנרת, תפריט ספיישל שיבוסס על חומרי הגלם הטריים והמיוחדים באותו היום מדגת הים ושווקי האזור. הארוחה הכוללת לחם ומטבלים ו3 מנות ראשונות לבחירה, עיקרית לבחירה , וקינוחים המוגשים לשולחן.

בין המנות:

ראשונות: סלט עלים מיקס עלי חסות ועלים חרדליים, ויניגרט תמרים וטימין, גרעיני דלעת מסוכרים, גבינת סנט מור נואר ופרי עונה; סלט עגבניות שרי צבעוני, שייב זוקיני, אורוגולה, עגבניות שרי לחות, קרם גבינת מנצ'גו כמהין ושמן בזיליקום; סשימי טונה, רוטב פונזו, קוויאר שחור, ויניגרט תפוזי דם; קרפציו פילה קר, כמהין שחורות; טרטר דג נא, עירית, עגבניות לחות, שמן שקדים, לימון יוזו, גבינת שמנת, פרחי בזיליקום ושמן בזיליקום, שברי לחם מטוגן;מרק סוף;

עיקריות לבחירה לסועד- פטוציני בר ים, ציר דגים ועגבניות, קרם שורש סלרי; צלעות טלה, ירקות שורש, גראטן תפוחי אדמה וציר טלה;פילה בלאק קוד, ריזוטו פורצ'יני ; טורטליני ריקוטה, שרימפס קריסטל, חמאת מרווה ויין לבן.

קינוחים בהגשה לשולחן- קראק פאי יוגורט  ג'ל לואיזה ולימונית, פרפה חלב מקורמל ואורז; מוס שוקולד קפה והל אנגלייז קפה, אגוזי לוז מקורמלים, קראמבל קפה והל

עוגת גבינה בסקית עוגת גבינה אפויה, רוטב טופי לבנדר ותותים

קוקוס חלבה וליים קציפת קוקוס, גרנולת תבלינים וסורבה לימונענע

המחיר לא כולל שתייה.

המחיר הוא 375 שקלים לסועד

ניתן להזמין מקומות דרך המסעדה או דרך האתר .

אלטה. צומת מושבת כנרת- חוף שלדג. מספר טלפון : 04-8870040

סילבסטר בסינמה פרדיסו בחיפה

סילבסטר בסינמה פרדיסו – צילום אסף קארלה

ביום שישי 31.12.2021  ייערך בסינמה פרדיסו נשף מסכות מפואר ומלכותי.

בתוכנית: סעודת טעימות שף בת 7 מנות, יינות מיקבי בוטיק כולל טעימות בליווי סומלייה וגם אפטר פארטי ומגוון סטים של DJs מובילים. תפריט הארוחה יכלול מבחר מנות חגיגיות שרקחו השפים עומר מצליח ואביב חמו במיוחד לערב זה. התפריט מבוסס על חומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים המאפיינים את אזור הים התיכון. מנות לדוגמא : קפרזה של חורף סלקים צבעוניים וקולורבי מהטאבון ; סשימי דג ים ; קובה נייא ים ; ריזוטו קאצ'ו א פפה ; סלט קיסרים ; יקיטורי לוקוס ואפרסמון ; צלע טלה בקראסט פיסטוקים ועוד…

במהלך הערב יהנו המבלים גם מתפריט יינות מיקבי בוטיק הכולל טעימות בליווי סומלייה, מבחר קוקטיילים משובחים, שמפניה שתימזג בכוסות ועוד שלל הפתעות.

להזמנות עד השעה 23:00 – 300 שקלים לאדם עבור סעודת טעימות שף (מותנה בהזמנה זוגית)

מהשעה 23:00 ואילך –  תפריט מנות מצומצם .

סינמה פרדיסו  בר-מסעדה

חוף זמיר, חיפה

טלפון : 077-7242093

פייסבוק ואינסטגרם :CINEMA PARADISDO

מלון אלגרה- ארוחת סילבסטר חגיגית "שערי דמשק" במלון אלגרה 31.12

סילבסטר מלון אלגרה eat with צילום יחסי ציבור

ארוחת "שערי דמשק" עם אייל אסולין – סילבסטר 31.12

אייל הוא השף הכי צעיר ב-eatwith אך עם כשרון גדול מאוד ומלא באהבה לאוכל. הוא שף שמבשל בהתאם להשראה שלו באותו השבוע ומכין את הארוחות שלו לפי חומרי הגלם הכי טריים שנמצאים בשוק. הארוחה שלו קסומה, עונתית ומבוססת על ירקות, בשר, דגים ופירות ים עם שפע של יין איכותי ואירוח לבבי.

מצפה לכם ארוחה מיוחדת שתבוסס על חומרי הגלם הכי טריים שאייל ימצא בשוק באותו היום, באווירה חמימה ואינטימית לאור נרות במלון אלגרה. באירוע על בסיס תפריט ים תיכוני -ערבי המבוסס על חומרי גלם עונתיים שבמרכזם ירקות, בשר, דגים ופירות ים  ושפע של יין. הארוחה של אייל מתאימה לכל מי שאוהב אוכל טוב, אוויר הרים צלול, חומרי גלם מעולים ואווירה ים תיכונית .

עלות הארוחות כ-500 שקלים לסועד.

https://www.eatwith.com/he/events/54041?date=2021-12-31

מסיבת סילבסטר 2022 בגורדוס עם המבורגר זוגי

רשת גורדוס_מקציז בורגר_צלם אריאל עפרון
סילבסטר 2022 במסעדות רשת גורדוס מקציז בורגר צלם אריאל עפרון

ביום שישי, ערב הסילבסטר, בשעה 22:00 סניפי רשת ההמבורגרים והקינוחים גורדוס בהרצליה וחולון, הופכים למסיבה גדולה עם תפריט מיוחד במחיר של 395 שקלים לזוג ובנוסף 1+1 על כל האלכוהול.

התפריט כולל:

מתחילים

2 כוסות קאווה של השמחות
גריסיני שטבע ברוטב צ׳דר המעביר את הזמן בלי שנשים לב עד ש1/2 קילו כנפיים ברוטב הסודי יגיעו לשולחן. 

מנות עיקריות  לבחירה 3 מתוך 4 מנות המבורגר:

מקצ׳יז בורגר – המבורגר בלחמנייה עם מיונז, חסה, עגבנייה ותבשיל מק אנד צ׳יז.

יא׳ סאלאם – המבורגר של דו קיום עם טחינה עמבה, חסה, עגבנייה ,מלפפון חמוץ ושווארמה אסאדו של טלה שמנמן.

שניצל בורגר– המבורגר בלחמנייה עם ספייסי מיונז, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ, אננס במייפל, צ׳דר

קריספי שניצל עטוף בארבעה סוגי קמחים, חזה אווז וחמאת בוטנים.

בשר אסאדו מפורק בציר בקר עם צ׳טני אננס בלחמנית המבורגר.

מסיימים

קינוח ענקקקקקק של קרם מסקרפונה ווניל מדגסקר, קונפיטורת תותים וקראמבל וניל.

הארוחה כוללת 2 בקבוקי שתיה קלה

גורדוס  – רשת ההמבורגרים והקינוחים המושחתים

הרצליה, שדרות אבא אבן 5

חולון, שד' ירושלים 222

טל': https://gordos.co.il/  03-7733366

דיל חברים לסילבסטר בבורגר סאלון

בורגר סאלון דיל ארוחת חברים לסילבסטר 259 שח צילום ישראל אלפסה

רשת ההמבורגרים בורגר סאלון, מבית מסעדת הבשרים לימוזין, משיקה במיוחד לרגל הסילבסטר מארז חגיגי   – ארוחת חברים בצידנית, הכוללת 4 המבורגרים, לבחירה בין המבורגר 160 גרם, בורגר פרגית, או בורגר מרכיבים צמחוניים, 4 תוספות לבחירה: צ'יפס, סלט כרוב, סלט ירוק, פוטטוס, או  צ'יפס בטטה, מנה ראשונה לבחירה – כנפיים או כרובית בטמפורה ו- 4 סוגי  שתיה קלה לבחירה ב – 259 שקלים.

רשת בורגר סאלון הוקמה בטבעון על ידי רמי גינת ואמיר טלמור, הבעלים של מסעדת לימוזין המפורסמת. בכל מסעדה קיים 'סאלון סטור' ובו מוצרי איטליז  וצ'יפס להכנה ביתית. החנות מציעה גם את הרטבים המיוחדים של הרשת, לחמניות טריות, מארזים מתחלפים ועוד.

הרשת מונה 16 סניפים: קריית טבעון, כרמיאל, נצרת, סמי עופר-חיפה, ביג קריות, רוממה -חיפה, זיכרון יעקב, חדרה, קדימה, יקום, ראשון לציון , רמת השרון , יהוד, צמח, חולון, רגבה ובקרוב יצטרפו לרשת הסניפים החדשים.  https://burgersaloon.co.il/      

סילבסטר בניחוח וטעמים איטלקיים בבר איטליה

בר איטליה – סביצה דג ים – צילום אנטולי מיכאלו

הבראסרי בר איטליה של השף שחר ברנע מקבל את השנה החדשה עם תפריט מגוון ומבחר מנות ספיישל במיוחד לערב הסילבסטר. התפריט כולל שלל מנות ראשונות ועיקריות, קינוחים, חגיגת קוקטיילים ותפריט יין מיוחד.  במנות המיוחדות :  סביצ'ה אבוקדו פאף ריזוטו, חלפיניו ליים וכוסברה ; רביולו  זוקה וכבד אווז בחמאת תפוז דם ומרווה ; לוקוס בפחמים מוגש עם ריזוטו תרד ובאר בלאן ; צלעות טלה מוגש עם גראטן שורשים ודמי טלה ועוד..

החגיגות ייערכו ביום שישי 31.12.2021, החל מ-18:00 בערב . יש להזמין מקומות מראש.

בר איטליה

רחוב קהילת צפת 1, נתניה. מלון ווסט לגון. טלפון : 09-7421113

שעות פעילות: ראשון – שבת: 12:00-23:00

פייסבוק ואינסטגרם : בר איטליה

-לא כשר-

חגיגות השנה האזרחית החדשה ברשת ריבר האסיאתית

סילבסטר בריבר – צילום דוד מויאל

בימים חמישי ושישי 30-31.12.2021  תציע הרשת את התפריט החדש (בחלק מהסניפים) באווירה חגיגית, קוקטיילים, די.ג'י שינעים את האווירה עם פלייליסט וכל זה ללאשינויים במחירים הקבועים של התפריט ומינימום הזמנה.

רשת ריבר מונה  11 סניפי מסעדה ברחבי הארץ (פתח תקווה, חולון, רחובות, רמת השרון וכפר סבא. סניפים כשרים: הרצליה ראשון לציון, יבנה, אור יהודה, רמת גן בורסה, ירושלים מלחה) ו-2 סניפי סושי בר (מרכז וייצמן ודיזנגוף סנטר בתל אביב) וכן סניף tiny river ראשון בתל אביב.

RIVER

אתר : www.river-bar.co.il

טלפון להזמנות : *6969

בפייסבוק ובאינסטגרם : RIVER-ריבר

תפריט סילבסטר מיוחד ברשת ג'ויה האיטלקית

JOYA תפריט חדש רשת ג'ויה צילום אפיק גבאי
JOYA תפריט חדש רשת ג'ויה צילום אפיק גבאי

"חוויית האכילה אצלנו במסעדה – היא כמו להיות באיטליה" אומר בני אשכנזי, שף רשת ג'ויה האיטלקית "התפריט החדש מחבר בין עולמות – החייך הישראלי לחומרי הגלם האיטלקיים האותנטיים. לצד החיבור האתני, עונת החורף מאופיינת בכמיהה שלנו למאכלים חמים ומנחמים, אומר אשכנזי, ולכן המנות העיקריות בתפריט החורף החדש שלנו יהיו מורכבות מבשר שבושל ארוכות, במגוון של סגנונות, לצד שילובים מפתיעים כמו סלסת עגבניות, או גבינה כחולה, כך שהשילוב יהיה ייחודי לסועד, ויעניק תחושת קלילות למנה שבסיסה הוא כבד יותר בשל הבשר".

לקראת ערב הסילבטר יוצע ברשת תפריט משודרג עם מנות ספיישל מיוחדות נוספות:

טרטר מוסר עטוף בסלק-פילה תפוז,פיסטוקים,ברוטב סלק הדרים ולאבנה. 62 שקלים

קונצ׳ילי פירות ים-שרימפס,קלמרי,בייקון טלה,חמאה,אפונה ,שמן כמהין וחלמון ביצה. 110 שקלים

טורטליני ערמונים ,פולנטה ,ביצה עלומה ובלסמי . 86 שקלים

סינטה נברסקה-פירה,ברוקולי,תרד ורוטב יין אדום ודמי גלס .168 שקלים

מילפי מוס שוקולד לבן,תותים ,גאנש פיסטוק  וקוויאר תות. 56 שקלים

בנוסף יוצעו מגוון של קוקטיילים ייחודים לשדרוג חוויית הארוחה החגיגית.

פרוט הסניפים

ג'ויה תל אביב, הברזל 4, רמת החייל, 03-644-7031

ג'ויה הרצליה, אריה שנקר 9, הרצליה, 09-956-6299

ג'ויה רעננה, דרך ירושלים 34, רעננה,  077-980-0536

חוגגים סילבסטר בלולה מרטין

לולה מרטין - סילבסטר - צילום דויד מויאל
לולה מרטין – סילבסטר – צילום דויד מויאל

מסעדת לולה מרטין מתכוננת לחגיגות הסילבסטר המתקרב ובא. המסעדה תלבש חג ותהיה מקושטת באווירת הסילבסטר, דיג'י יעשה שמח, תפריט אלכוהול משובח ומבחר מנות ספיישל.

השף סאלח כורדי יצר ארוחת חג חגיגית כנהוג בלולה מרטין, תפריט ומגוון של מאכלי ים ודגים

קובניא דג ים 59 שקלים

תמנון לפקדה סטייל שמן זית ופטה 69 שקלים

קלמרי עומק טרי על הגריל לבנה מעושנת וקינואה עדשים 69 שקלים

יילו פין טונה טרטר ויניגרט צילי שמן בזיל 69 שקלים

צלעות טלה עלי גפן קרם ארטישוק 130 שקלים

חגיגה של שרימפסים במבחר רטבים 79 שקלים

איפה:    אבא אבן 10, הרצליה פיתוח
מתי:      31.12.2021  סבב ראשון 18:30-21:00. סבב שני 21:30 עד אור הבוקר.

כמה:     מינימום 250 שקלים לסועד.  

טלפון :  09-7614242

הזמנת מקומות מראש

ספיישלים בג'פניקה לפתיחת שנה במסעדות הרשת  ובמשלוחים

קינוח japanisweet צילום גל זהבי

רשת ג'פניקה מציעה מנות מיוחדות במסעדות החל מה-30.12.21 עד 1.1.22

קינוח  japanisweet

שכבת פייטה לוז קראנצ'ית, קרמו גא'נדויה, בציפוי גלאסז' קרמל וטויל תחרה מוזהב

הקינוח מוצע בגרסה חלבית או פרווה לבחירה

מחיר: 39 שקלים במשלוחים ו-TA.

מארז בלו נאן Glow your year

מארז יוקרתי בלו נאן 24k ב-54 שקלים בלבד בכל קניה של מגש מסיבה גדול

תקף במשלוחים בלבד

japanisweet cocktail קוקטייל במהדורה מוגבלת לשנה החדשה!

קוקטייל  חגיגי על בסיס ג׳ין ויטלי נייל בטעם רובר עם רימונים, דובדבן לימון

מקושט עם ספרה מולקולרית בטעם ליצי טימין וקליפת הדרים

מחיר- 32 שקלים במסעדות הרשת

סילבסטר מוזהב באנגוס

המבורגר מוזהב באנגוס. צילום דוד מויאל
המבורגר מוזהב באנגוס. צילום דוד מויאל

לכבוד חגיגות השנה האזרחית החדשה השיקו במסעדות אנגוס מבית דבאח מנת המבורגר חדשה המורכבת מלחמנייה זהובה כיהה לחגיגות הסילבסטר, המבורגר החדש ברוח חג המולד והסילבסטר יהיה זמין בכל מסעדות אנגוס ובאנגוס בורגר (המסעדה החדשה בדיר אל אסד) החל מהשבוע והוא בנוי מלחמנייה שחורה בציפוי זהב (אבקת זהב אכילה), איולי כמהין, ארוגולה, המבורגר 200 גרם, גבינת סנט מור מפוחמת וריבת שרי (עלות 79 שקלים). בנוסף הושק גם המבורגר עם כבד אווז (98 שקלים) .

לכל אלו שרוצים לחגוג את ערב הסילבסטר (יום ו', 31.12) בצורה מסורתית יותר כנהוג במסעדות אנגוס בסניפי עין המפרץ (בין חיפה לעכו) ובמגדל (מתחם צומת מגדל, כנרת) השיקו ארוחה זוגית לסילבסטר בעלות של 450 שקלים לזוג וכוללת : קאווה / יין הבית / בירה ( מוגבל 3 רייפלים), לחם הבית, מנה ראשונה מהתפריט, 2 סטייקים / נתח ( במשקל 1 ק"ג) / מיקס אנגוס, 2 תוספות וקינוח מיוחד לסילבסטר.

אנגוס מיט : עין המפרץ, מגדל, כפר סבא ותל אביב

אנגוס בורגר – קניון דבאח החדש בדיר אל אסד

ספיישל המבורגרים מיוחדים ב-STARLING

ספיישל המבורגר עם רצועות טלה בסטרלינג. צילום-אגמדיה
ENHANCE_NONE

לכבוד חגיגות השנה החדשה השיק השף אכרם הייב, הבעלים של הדיינר האמריקאי סטרלינג בזרזיר 3 המבורגרים חדשים המבורגר עם רצועות טלה (45 שקלים), המבורגר עם אסאדו (45 שקלים) והמבורגר עם כבד אווז (50 שקלים) כל המנות מגיעות עם תוספת צ'יפס (המבורגר 160 גרם). הספיישלים יהיו תקפים החל מהשבוע עד ה3.1.

דיינר סטרלינג, זרזיר

פתוח כל יום מ11:00-22:00

טלפון לשמירת מקומות – 04-832-0340

לא כשר

סרפינה האיטלקיה באיינשטיין

סילבסטר סרפינה צילום נדב רוזנברג

סופ״ש של חגיגות סילבסטר (30/12-1/1) עם DJ אחר בכל ערב וספיישלים מהמטבח ומהבר (שמפניות). יום חמישי החל מ- 20:30 280 שקלים לסועד. יום שישי החל מ- 20:30 300 ש״ח לסועד

יאוזה Yauza אסייתית במתחם סרפינה ת״א

יאוזה צילום ארקדי רסקין

סופ״ש של חגיגות סילבסטר (30/12-1/1) עם DJ מתחלף, אלכוהול ומנות ספיישל

ימים חמישי ושישי:

סיט שני (החל מ 20:30) 350 שקלים לאדם

סיט שלישי (החל מ 22:30) 400 שקלים לאדם

איינשטיין 10 רמת אביב. שעות פעילות: ראשון-סגור; שני-שישי 18:00-אחרון הלקוחות; שבת 14:00-לקוח אחרון. טל' 054-680-4699

אירועים שאינם מתקיימים ב-31.12.21

ספיישלים לשנה החדשה במיט קיטצ'ן

MeatKitchen צילום נמרוד סונדרס

לרגל השנה האזרחית החדשה – 2022, בערב יום חמישי ה-30 בדצמבר וערב מוצאי שבת ה-1 בינואר, מסעדת השף הכשרה Meat Kitchen (מיט קיטצ'ן) בניצוחו של השף אלעד לוי, תציע ערבי חגיגות ייחודיים עם תפריט ספיישלים חגיגי, קוקטיילים לשנה חדשה לצד תפריט יינות מגוון ותפריט קינוחים עשיר ומתוק במיוחד. את סוף השבוע לקראת השנה האזרחית החדשה יחגגו במסעדה עם מוזיקה עד השעות הקטנות של הלילה.  

ארוחת ערב השנה החדשה תוגש בשלושה סבבים

סבב ראשון – 19:00-21:00

סבב שני – 21:00-23:00

סבב שלישי – כניסה עד 23:30 ובילוי עד השעות הקטנות של הלילה

בין המנות הראשונות בתפריט הספיישלים

קרפצ'ו פילה בקר – קרם שום מעושן וכמהין, קוויאר בלסמי, עלים ארומטיים, שאלוט, שמן כמהין. 69 שקלים

סינטה צרובה – קרם ארטישוק ירושלמי, ביצת שניצל, קונפי פורטבלו, טורטליני שחור עם שום קונפי, ציר בקר חרדל וטימין, ברס אגוזי לוז. 69 שקלים

טונה אדומה צרובה – גספצ’ו עגבניות צהובות, בייבי מלפפון, צ’ילי אדום, אוכמניות טריות, צנונית, נענע, כוסברה, למון גראס, ברס אגוזי לוז. 68 שקלים

 סביצ'ה לוקוס – קוביות דלעת מקורמלות, עלי נענע, עלי כוסברה, גרידת ליים, ויניגרט שום והדרים, פקאן מסוכר. 72 שקלים

כבד אווז –קציפת לוטוס, צ’ורוס, קרמבל פקאן וקינמון. 79 שקלים

בין מנות הספיישל העיקריות

ספיישל אנטריקוט מקומי – פירה, מח עצם, צימיצ’ורי ושום קונפי. 165 שקלים

טורנדו רוסיני – פילה בקר וכבד אווז, פירה כמהין, טוויל פקאן, שום קונפי, ציר בקר ודובדבנים. 197 שקלים

בלאק ממבה – המבורגר אנטריקוט 250 גרם, לחמניית בריוש שחורה, כבד אווז, פורטבלו קונפי, ריבת בצל, בייבי ארוגולה, ויניגרט בלסמי. 128 שקלים

רביולי פולנטה שחורה – קונפי ארטישוק, פטריות שימג’י, צ’יפס בזיליקום, רוטב שום לימון, ערמונים. 78 שקלים

בין הקינוחים שיוגשו

טארט לימון סמי פרדו – מרנג איטלקי שרוף, גאנש לימון ומנטה, קולי פטל, רוטב הדרים, מקרון לימון, סורבה ליים, קרמבל וניל. 48 שקלים

מגנום שוקולד לבן – קולי תות סמי פרדו, קראנץ תות מיובש, קרם פטיסייר, ג‘לי מרטיני נובו, טוויל תות, פטל אדום טרי, פקאן מתוק וקראנצ‘י, אבק זהב נוצץ. 64 שקלים

פרפה שוקולד פיסטוק ושוקולד לבן- טוויל פיסטוק אפגני, גלידת וניל, שברי פיסטוק, קולי תות, קרם שוקולד לבן, בסבוסה.  54 שקלים

ספיישל סילבסטר – קינוח זוגי מפתיע ומרגש במיוחד בהחלטת השף

ערב השנה החדשה במסעדת השף MeatKitchen

יוסף יקותיאל 4, תל אביב

03-536-4755

www.meatkitchen.co.il

חוגגים שנה אזרחית חדשה ב-Fish Kitchen

סטייק לוקוס_צילום פיש קיטשן
סטייק לוקוס_צילום פיש קיטשן

לרגל השנה האזרחית החדשה – 2022, בערב יום חמישי 30 בדצמבר, ובערב שבת 01 בדצמבר, השף אלעד לוי ממסעדת השף הכשרה Fish Kitchen (פיש קיטשן) הרכיב תפריט מיוחד על טהרת הדגים, אשר יכלול: מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים, לצד תפריט יינות וקוקטיילים רעננים שיחממו את האווירה עם די ג'יי שינגן.

ארוחת ערב השנה החדשה תוגש בשלושה סבבים:

סבב ראשון – 19:00-21:00

סבב שני – 21:00-23:00

סבב שלישי – 23:00-1:00

בין המנות הראשונות בתפריט הספיישלים

קובנה- קובנה בעבודת יד, סלסה עגבניות, פלפל צ'ילי מוחמץ, שום קונפי, איולי כבוש וחמאה מוקצפת (36 שקלים)

סביצ'ה לוקוס- תפוח גראנד סמית, טרטר מלפפון, עירית, למון גרס, נענע, גספצ'יו מלפפונים קרם פרש, שברי קשיו מסוכרים ושמן בזיליקום (68 שקלים)

טונה אדומה צרובה- גספצ'יו עגבניות שרי, בייבי מלפפון, אוכמניות טריות, צנונית, נענע, כוסברה, למון גרס, בראס אגוזי לוז (68 שקלים)

בין מנות הספיישל העיקריות

מוסר ים- זוקיני עגבניות לחות, תרד, בצל סגול, ביצת שניצל, ברס אגוזי לוז וקרם יוגורט (136 שקלים)

סטייק לוקוס- קרם פולנטה מתירס טרי, ראגו פטריות, שאלוט חרוך אגוזי מלך, פרמז'ן ושמן כמהין (168 שקלים)

קמפלנה ארטישוק קונפי- עגבניות לחות, שום ואורגנו, פרמז'ן, חמאת לימון (68 שקלים)

פפרדלה ים תיכונית/ אופציה כשרה- עגבניות לחות, זוקיני, תרד, ארטישוק ירושלמי, ברס אגוזי לוז, קרם יוגורט טבעוני/אליו אוליו (68 שקלים)

בין הקינוחים

פחזניה פופקורן מקורמל – פחזניה במילוי קרם פופקורן, גלייז קרמל קרנצ'י, קרם מסקרפונה, קראמבל צנוברים, פופקורן מקורמל, ורוטב תותים  (64 שקלים)

עוגת גבינה באסקית- רוטב טופי קרמל מלוח, טוויל פייטה שוקולד לבן וגלידת יוגורט (68 שקלים)

קרם ברולה- בננות בגלייז קרמל קרנצ'י, קראמבל וניל, צנוברים, רוטב טופי, גלידת פופקורן ופירות יער טריים (64 שקלים)

ערב השנה החדשה במסעדת השף FishKitchen

התעשייה 10, תל אביב

03-5629900

https://www.instagram.com/fishkitchen.tlv/

ארוחה יפנית: יקב בהט מארח את שף מנחם דקל מ-KOJI SUSHI

צילום KOJI SUSHI

תיירות עין זיוון מזמינה את הקהל הרחב לקבל את השנה האזרחית החדשה ביום חמישי 30.12.21 ביקב בהט (כשר), בבעלות עופר בהט, המארח את השף מנחם דקל מ- KOJI SUSHI, לארוחה יפנית חגיגית בליווי יינות וליקרים, לצלילי מוסיקה שמחה.

תפריט ארוחה יפנית לראש השנה האזרחית:

-סלט עגבניות שרי יפני- עגבניות חלוטות במשרה סאקה, מירין וסויה, עלי תרד צרובים על מחבת עם שמן שומשום ושריפת ברנר לעישון קל- בליווי בהט GREEN סוביניון בלאן 2020

-סאשימי טונה ויניגרט, יוזו הדרים, הוניגירי טוגראשי ומלח קוג'י- בליווי ליקר דובדבנים

-ניגירי חזה אווז עשוי בסו-ווד גלייז טריאקי, רוטב טחינה יוזו וצ'ילי מותסס- בליווי בהט BROWN, יין אדום חרמונית 2017

-רול סלמון KOJI ROLL- עטוף במנגולד חלוט, אבוקדו, מלפפון ועירית, טופינג סלמון וגרידת לימון בליווי ליקר

 לימונצ'לו

-גיוזה פרגית בעבודת יד, צריבת תחרה לצד סויה, שיו קוג'י, מירין ושמן שומשום- בליווי בהט BLACK קברנה סוביניון 2017

-מיני ראמן עם דג מפורק, ביצת שליו רכה, עגבניות לחות, בצל ירוק ובוקצ'וי- בליווי ליקר שוקולד

-לקינוח- ספירלת תפוח עץ מבושל בסירופ תבלינים חמים ויין לבן, קציפת קרם בורלה בסיפון, פניני דלעת- בליווי

 ליקר קפה

ארוחה יפנית לכבוד השנה האזרחית החדשה תתקיים ביקב בהט בעין זיוון.

יום חמישי 30.12.2021 בשעה: 20:00.

עלות הארוחה לאדם – 280 שקלים (כולל 7 מנות, 3 כוסות יין, 4 כוסות ליקר).

יש להזמין מקומות מראש – יקב בהט בעין זיוון- 04-6993710

חגיגת סילבסטר יוונית במסעדת אולה קאלה קיסריה 30.12

סילבסטר באולה קאלה בקיסריה. צילום אנטולי מיכאלו

בערב חמישי ה- 30.12 שף המסעדה נתי איבגי ייקח את האורחים לסיור קולינארי חגיגי במחוזות הבלקן עם ארוחת ספיישל בת שלוש מנות לבחירה. יוצעו ראשונות כמו בקלוואה יוונית עם כבד אווז, פיסטוקים ואגוזי מלך, סיגר לוקוס, פראסוקפטדס- לביבות פראסה ואיולי זעתר, פאבה סוכריות שרי עם ארטישוק קונפי ובצל מקורמל. עיקריות כגון סופלקי אנטריקוט משויש וצ'ימיצ'ורי עשבים, אסאדו יווני עם ראב תבלינים ואוזו אפוי בתנור, ספריבס טלה צלויים בטאבון, לברק שלם בעשבי תיבול פומלה ופלפל חריף ועוד. אווירה שמחה במיוחד עם זמר יווני שיופיע עד חצות ודי ג'יי למסיבת אפטר פארטי. 250 שקלים לאדם.

כשר

להזמנות: 04-6242233

אולה קאלה, אלון התבור 11, פארק התעשייה הדרומי בקיסריה

https://www.olakala.co.il/

וויסקי-בר מוזיאון: חגיגות השנה החדשה בהאנגר טמפלרי עתיק

ארוחת סילבסטר בוויסקי בר מוזיאון – צילום מתנאל טוביס

ביום חמישי 30.12.2021  הוויסקי בר מוזיאון חוגג בארוחת מקאלן הכוללת 6 מנות שף, אשר נבנו במיוחד כדי להתאים לצד הוויסקי. עם המנות ייהנו האורחים מטעימות של מקאלן יוקרתי, The Macallan 12 Sherry, The Macallan Classic Cut, The Macallan Rare Cask, The Macallan Estate. מנות לדוגמא:  קוביות טונה בטוויל פריך קוביות טונה נאה, ג׳ינג׳ר, בצל סגול, עירית, תותים, פלפל אדום וצ׳ילי עם איולי יוזו. מוגש בטוויל בועות פריך ; פולנטה תירס פולנטה מתירס טרי בשילו קוביות פולנטה פריכה, אספרגוס וסלקים צלויים עם פרמז׳ן טבעוני ; לוקוס בפחמים לוקוס צלוי בג׳וספר על בסיס קרם ארטישוק ירושלמי וירוקים אפונת שלג ברקולי ותרד ; טריו בשרים פרוסות של שלושה נתחי בשר נא לצד חלוק נחל לוהט לצריבה עצמית ועוד..

במהלך הערב ייהנו המבלים מהופעה חיה של הזמרת המדהימה אליאור שמש ו-DJ שיינגן פלייליסט סוחף.

מחיר: 380 שקלים לאורח עבור ארוחת שף בת 6 מנות + 4 ביטויי מקאלן

במתחם ה-W תיערך ארוחת סילבסטר עם התפריט המוכר והאהוב של הוויסקי בר מוזיאון, אווירה ייחודית המשלבת מנהרה טמפלרית עתיקה עם מוזיקה מיינסטרים ואלכוהול משובח, קוקטיילים מיוחדים, ספירה לאחור ועוד שלל הפתעות לרגל השנה החדשה. על עמדת המוזיקהDJ   שינגן מוזיקת מיינסטרים חדשנית עד אור הבוקר.

וויסקי בר-מוזיאון

יום חמישי 30.12.2021 החל מהשעה 17:00

דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב

טלפון להזמנות : 03-9551105

http://www.whiskeybm.co.il

השגחת צהר

ארוחת שש מנות ב- Sphera Kitchen & bar

מסעדת ספרה צילום שרית גופן

מסעדת Sphera Kitchen & bar, מסעדת הגורמה הכשרה של שף בני מדר, נפרדת מ-2021 בארוחת 6 מנות חד פעמית. הארוחה תתקיים במוצאי שבת ה-1.1 ותכלול 6 מנות לבחירה מתוך תפריט מיוחד שיוגש בערב הראשון של 2021 בלבד.

תפריט new year's dinner

פתיחה

מרק ארטישוק ירושלמי כמהין, בריוש קלוי ועירית קצוצה

לחם איטלקי שמן זית וטימין, טחינה הר ברכה, משוויה פלפלים, עגבניות וקונפי שום

ראשונות – קרות (לבחירה)

סלט עלים סלנובה, לאליק, אנדיב, רוקט, ויניגרט תפוחים, צנוניות, בצל סגול, שקדים קלויים ופרי עונתי
קרפצ'ו פרידה
שמן זית, מיץ יוזו, זרעי עגבניה, צ'ילי, עירית קצוצה ופינגר ליים

טרטר טונה אדומה בריוש, איולי חזרת וקוויאר ישראלי

פטה כבד אווז דובדבני אמרנה, קרמבל פיסטוק, לחם מחמצת בשמן זית

ראשונות – חמות (לבחירה)

שקדי עגל על הפלנצ'ה ארטישוק טרי, צזיקי, קרם שום ירוק, סלסה סלרי וזיתי טאסוס.

מליטות בקמח תירס מטוגנות בשמן עמוק, מוגשות עם רמולד וצ'רמלה

ניוקי ערמונים כמהין, עלי מרווה, קרם פורצ'יני ושמן זית

סיגר מח בבישול מרוקאי חריף, איולי אריסה, עלי כוסברה וליים

עיקריות (לבחירה)

פילה בר ים על ריזוטו בויאבז, שומר מנדולינה, עלי חמציץ ושמן טרגון

טורנדו רוסיני פילה בקר, כבד אווז, קרם שורשים, רוטב יין ואפונת שלג

חזה אווז בסו-וויד דמי גלאס תפוזים, קרם גזר וגזרים צלויים

כרוב צלוי על פחמים בג'וספר רוטב סאטה קטיפתי, בוטנים גרוסים וקשיו

קינוחים

פאי פקאן קלאסי רוטב קרמל בייגלה חם, קראמבל פקאן וגלידת וניל

נמסיס קרם נוגט פופקורן מתוק-מלוח וגלידת אספרסו

ורד גבינה בגלייז אוכמניות, פטל וגלידת ורדים

ספירלת שלג מוס שוקולד לבן, מקרון,  טראפלס וגלידת וניל

התפריט אינו סופי ופתוח לשינויים אחרונים עד יום האירוע

Sphera kitchen & bar new year's dinner

מחיר לאדם : 500 שקלים.

לכל זוג יוגש בקבוק יין מסדרת בטא של ברקן

א' עד ה' מ-19:00, המדע 18, פארק המדע רחובות

להזמנות: 072-3922099

חגיגת סוף שנה במסעדת סלון יווני של שף גיא פרץ

סלון יווני – צילום בועז לביא

לכבוד סוף השנה תוגש במסעדת סלון יווני של שף גיא פרץ ארוחה חגיגית עם המאכלים היוונים שעשו את השנה.

פתיחה

קוקטייל פתיחה: אוזו, אננס ושקדים

מגש מאזטים יווני חגיגי לזוג

צייסר מרק קרם ארטישוק

מנה ראשונה לבחירה

סביצ׳ה מוסר ים, מנגו ויוגורט יווני

סטייק כרובית על פחמים, שקדים קלויים וקרם כרובית

סיניית ממולאים, כרוב בלאדי, פלפל טינקרבל וקישוא

מגדל חצילים פריכים. צזיקי ופטה יוונית

טרטר טונה בכיסון אבוקדו. רוטב הדרים וקרם פרש

מנה עיקרית אישית לבחירה

פילה מוסר ים, קרם ארטישוק, קריספי ירקות וקולי עגבניות שרופות

לברק שלם על פחמים , מיקס ירוקים בשמן זית , רוטב שום לימון יווני

בר ים לזוג אפוי בעשבי תיבול, שום ושמן זית ים ירקות צלויים בגריל

כיסוני פסטה , במלית מיקס גבינות יווני, פורטבלו בגריל וכמהין

ולקינוח

שלל קינוחי השף

ארוחת סוף השנה של סלון יווני תוגש ביום חמישי ה-30.12.21 ובמוצ"ש ה-1.1.22 החל מהשעה 20:00, ובהזמנת מקום מראש, במחיר 350 שקלים לאדם, לא כולל שתייה.

במוצ"ש הארוחה תלווה בחגיגה יוונית עם נגנים בלייב: הזמרת נטסה מאתונה, ורפאיל מסלוניקי.

תפריט יווני חלבי מבוסס דגים בפיקוח איגוד הרבנים בישראל

מגשי סושי ושמפניה בהונו

מגש ספיישלים סושי של מסעדת הונו. צילום- יח'צ לימור כרסנטי

מסעדת הונו האסייתית הכשרה מגבעת שמואל מציעה דיל ספיישל לרגל השנה האזרחית החדשה, במשלוחים ו-TA: מגש ספיישלים של סושי (12 רולים חדשים) פלוס שמפניה בלו נאן זהב, ב-550 שקלים.

תקף להזמנות אך ורק לתאריכים 29,30,31 לדצמבר.

אינסטגרם

https://instagram.com/hono_sushi_wok

אתר

https://hono.co.il/

פאפא ג'ונס: פאפא משפחתית, בלו נאן 24 קראט וקינוח מיוחד

פאפא ג'ונס סילבסטר 2021 צילום יחסי ציבור

PAPA JOHN'S, רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, מציעה לקראת השנה החדשה פיצה לבחירה מתוך מהדורת סוף שנה מוגבלת, "בלו נאן" 24 קראט (200 מ"ל) וקינוח מוזהב ב-149.9 שקלים כולל משלוח חינם.

הפיצות המיוחדות שיהיו זמינות בין ה-24.12 ועד ה-1.1:

פאפא 2021 חגיגה צמחונית – זיתי קלמטה, ארטישוק, פטה, עגבניות שרי ב-3 צבעים, תערובת 6 גבינות איטלקיות.

פאפא 2021 חגיגת בשרים – נקניק איטלקי, קרמבל בשר, פלפל חלפיניו פיקנטי ותערובת 3 גבינות איטלקיות

סניפי "PAPA JOHN'S" בערים: מודיעין, הרצליה, תל-אביב, ראשון-לציון, רחובות-נס ציונה, יבנה, פתח תקווה, ראש העין, חיפה, רמת גן, ירושלים, אשדוד, חדרה וכפר סבא

משלוחים חינם

שעות פעילות הסניפים והמשלוחים: א-ש, בין השעות 12:00-00:00 (כולל שישי שבת בסניפים הלא כשרים)

להזמנות 6699* www.papajohns.co.il

Facebook: papa john's pizza | Instagram: papajohnsisrael​

שפים ארז אוחיון, אוראל קמחי ומושיקו גמליאלי בארוחת סוף שנה בת 12 מנות

גולד דינר צילום שני בריל

וודקה בלוגה, וודקה סופר פרמיום מובילה, חוגגת את ערב השנה החדשה בארוחה מיוחדת: Beluga Gold line dinner – ארוחה בת 12 מנות בשיתוף פעולה של שף המישלן הישראלי ארז אוחיון, והשפים אוראל קמחי ומושיקו גמליאלי.

על המסעדה שתפעל במשך שני ערבים, 27-28.12.12, עמלו השפים אוחיון, קמחי (פופינה) וגמליאלי (בר 51, מונא) מספר שבועות במטרה לייצר חוויה קולינרית יוצאת דופן בהשראת Beluga Gold line, ולסגור את שנת 2021 עם חוויית פיין דיינינג ייחודית של פעם בחיים.

המסעדה תקום בבולטהופ למשך שלושה ערבים בלבד ובהזמנת מקום מראש, כאשר בכל ערב יוגש תפריט בן 12 מנות, ביניהן גם מנות מישלן ממטבחו של אוחיון ומנות בטכניקות בישול מתקדמות ממטבחיהם של קמחי וגמליאלי, ושלושה קוקטיילים מבוססי בלוגה.

Beluga Gold line היא וודקה במהדורה מוגבלת, המרכיב המרכזי בטעם המושלם של בלוגה הוא תזקיק המאלט שעבר תהליך התססה טבעי, לאחר מכן עוברת בלוגה תהליך של חמישה מחזורי סינון, והוספה של תמציות אורז ותמציות רודיולה המנטרלים טעמי לוואי ומעניקים לה טעם רך ומעודן. טרם הביקבוק בלוגה נחה במיכלי ברזל לתקופת ”חיתון“ של שלושה חודשים. כל בקבוק מקבל מספר סידורי ייחודי, מודבק ידנית ונחתם בפקק שעווה.

בין המנות שיוגשו בארוחה (תפריט מלא מצורף למייל), אותה מגדירים השפים כמשתה, אפשר למצוא עגבניות בלאדי מרי, טארטלט קציפת תפו"א, שוקולד לבן וכמהין, דג בבצק כוסברה, לפת, ורוטב שבור, דלעת; קנולו ממולא מוס ערמונים בספיריט וודקה בלוגה ועוד.

Beluga Gold line dinner – שפים ארז אוחיון, אוראל קמחי ומושיקו גמליאלי בארוחה בת 12 מנות לערב השנה החדשה, 27-28.12, 880 ₪ לזוג סועדים
להזמנה: Beluga.co.il

עשר מסעדות נוספות בתפריטים מיוחדים

מלבד מסעדת הפופ-אפ, עשר מסעדות נוספות יגישו תפריטי סוף שנה בשיתוף Beluga Gold line כחלק מחגיגות סוף השנה של המותג. בין המסעדות שישתתפו בחגיגה עם תפריט מיוחד: וייס, אלנה, אוזריה, פומו, מייזון קייזר, מקום של בשר, יאקימונו, מנטה ריי ומיתוס.

בתפריטים שיוגשו במסעדות השונות יוכלו הסועדים למצוא מנות כמו פילה מוסר ברוטב ציר ים עם שומר צלוי וגרגירי חומוס (אלנה), ברווז צרוב, גזר צלוי, קרם גזר וגזר מוחמץ בליווי קוקטייל בלוגה נובל אבריקוסה עם משמש וליים (וייס), ועוד.

חגיגות סוף השנה של Beluga Gold line, 26-30.12.21 במסעדות הנבחרות

להזמנה: Beluga.co.il

חוגגים שנה חדשה בפלומינו האיטלקית בירושלים

סילבסטר בפלומינו – צילום דויד מויאל

במסעדת פלומינו האיטלקית בירושלים יחגגו את תחילת השנה האזרחית ביום חמישי 30.12.2021 עם מבחר מנות ספיישל שהרכיב שף הבית במיוחד לערב זה. מעבר לתפריט האוכל החגיגי ייהנו הסועדים מתפריט יינות מבעבעים, מגוון עשיר של קוקטיילים, תפאורה מושקעת ונוצצת ודי.ג'י שינעים את האווירה עם מוזיקה סוחפת.

בין מנות הספיישל בתפריט החגיגי אפשר למצוא

קאנולי סביצה מוסר ים, עשבי תיבול לימון טרי צילי וצנונית, לצד יוגורט ולימון כבוש (59 שקלים)

תבשיל פילה סלמון שומר וזיתים, על פוקצה שחורה ציפס ארטישוק ירושלמי ואיולי שומשום (99 שקלים)

מוס שוקולד לבן ולוז, טוויל שקדים שוט לימונצלו וגבישי סוכר (43 שקלים)

PALOMINO – בהשגחת צהר

שעות פתיחה: א'-ה' – 17:00-00:00 | ו' – 10:30-14:30 | ש' – שעה לאחר צאת שבת – 00:00.

רח' המלך ג'ורג' 41, ירושלים.
לתפריט המלא ולהזמנות: www.palominojrlm.com

 פייסבוק ואינסטגרם: PALOMINO

חגיגת סילבסטר בשוק הישן בעפולה

ENHANCE_NONE

גם השוק הישן בעפולה נבצע כולו בצבעי השנה החדשה (עם המון קישוטים מיוחדים) שם מתכננים חגיגה קולינרית שתמשך שלושה ימים (חמישי, שישי ושבת) עם מנות ספיישל במסעדות השוק 34 וסטלה וקנין. בשוק 34 יהיו מנות כמו צלעות טלה בליווי עוגת פריקי מנגולד, רוטב שאלוט,  ציר טלה (145 שקלים), מדליוני פילה בקר, כבד אווז, פירה על שמן שום, אספרגוס צרוב. (145 שקלים), קרפצ'יו דג ים טרי טרי ( 58 שקלים) ובאן בורגר כבד אווז איולי כמהין וריבת בצל (98 שקלים). אוהבי האוכל האיטלקי ייהנו בסטלה ממנות ספיישל כמו טורטליני דלעת, סלקים צבעוניים, גבינה מלוחה, ויניגרט  (72 שקלים), מרק קרם ארטישוק ירושלמי (38 שקלים), זוקיני בטמפורה עם מתבל יוגורט ועירית (42 שקלים) וריזוטו ירוקים חמצמץ (64 שקלים).

שיא החגיגות במתחם השוק הישן בעפולה צפוי להיות ביום שישי ה31.12 החל מהשנה 11:00 בנצחו של DJ PEPE, בתפריט יהיה גם קוקטיילים מיוחדים, קינוח אלכוהולי חגגי, חלוקות שמפניות  ואפילו פיניאטה.

מסעדות השוק 34 ומסעדת סטלה וקנין, השוק הישן עפולה

טלפון לשמירת מקום ובירורים – 072-338-6906

אוכל מוכן לשנה החדשה במסעדת ארטישוק

פטריות ממולאות ארטישוק. צילום-אגמדיה
פטריות ממולאות ארטישוק. צילום-אגמדיה

במסעדת ארטישוק הכשרה במתחם תחנת הדלק סונול הסמוכה בבית אלפא ישיקו ב31.12 יום שישי את תפריט האוכל המוכן כשאת התפריט המיוחד בנה שף המקום, אורי נוי. התפריט משתנה לפי מה שלקט מהגינה יום לפני השף נוי. בין המנות תוכלו למצוא פטריות ממולאות, פלפל ממולא, מרק, מגוון סלטים טריים, לחמים מגוונים, בריושים, קישים, עוגות, ניוקי, מוסקה ועוד.

בעלי המסעדה הוא יניב בן גיאת המתגורר בקיבוץ ניר דוד הסמוך, "הרצון שלי היה לפתוח מקום שיש בו אמירה, כזה שישלב בין טעם טוב ובריאות. כל דבר שנכנס לתפריט יש מאחוריו המון חשיבה, ויחד עם היצירתיות של צוות המטבח שלנו, נוצרות פה מנות מיוחדות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר באזור כמו פיצות מיוחדות, סטים רעננים ועוד שלל מנות על טהרת התוצרת המקומית". 

כאמור התפריט יושק בשישי ה31.12 ויהיה זמין במידי יום שישי בין השעות 9:00-14:00 או עד גמר המלאי.

ארטישוק- מתחם תחת הדלק סונול בית אלפא

טלפון  04-993-8895

מאריס  Maris קולינריה טורקית בצפון תל אביב

יום חמישי 30/12  – ערב טברנה טורקית עם מנות ספיישל, והרבה מוזיקה ואווירה.

(מינימום 200 שקלים לסועד)

גלידה לשנה החדשה

Anita, קבוצת הגלידה המובילה בישראל פותחת את 2022 בנשיקה

MIDNIGHT KISS צילום my social מארז פרלינים
MIDNIGHT KISS צילום my social מארז פרלינים

כמיטב המסורת, ב-31 בדצמבר מיליוני אנשים ברחבי העולם יחתמו את השנה החולפת בספירה דרמטית לאחור מ- 10, ויקבלו את השנה החדשה בנשיקה.

השנה, נשיקת החצות המפורסמת, המסמנת את המעבר לשנה החדשה תהיה עם MIDNIGHT KISS, מהדורת פתיחת שנה עם טעם חדש של גלידת שוקולד לבן  ונשיקות מרנג מבית גלידריות הבוטיק גולדה ו-ANITA ישראל, בשילוב מארז פרלינים במילויים חדשים ומפתיעים, בהם רב המכר בייגלה מלוח, מבית בוטיק הפטיסרי  PINK GOLDA

MIDNIGHT KISS  תהיה זמינה למכירה לשבוע בלבד, בין ה-26.12.21 ועד ל-2.1.22 בסניפי  ANITA תל אביב ובסניפי גולדה בפריסה ארצית .

מהדורת MIDNIGHT KISS כוללת:

גלידה חדשה: גלידת שוקולד לבן ונשיקות מרנג

רביעיית פרלינים PINK GOLDA בטעמים מיוחדים וחדשים:

שוקולד רובי במילוי פיסטוק

שוקולד מריר במילוי קרמל

שוקולד לבן במילוי אגוזי לוז

שוקולד חלב במילוי בייגלה

רשת הגלידריות לג'נדה מציגה גלידת שמפניה וגלידת קרמבו

לגנדה שמפניה פטל צילום יערה גדרון

אם כבר שמפניה לחגיגות השנה האזרחית החדשה למה לא גלידת שמפניה. רשת הגלידריות לג'נדה הכינה במיוחד עבור חגיגות הסילבסטר והשנה האזרחית החדשה, גלידת סורבה שמפניה ופטל. הגלידה על בסיס שמפניה, בשילוב קונפיטורת פטל ומוגשת בכוס שמפניה.

בנוסף, מוציאה הרשת לקראת החורף גלידת קרמבו. הגלידה של לג'נדה מורכבת מבסיס שוקולד לבן בשילוב קרמבו, ביסקוויטים של קרמבו וקרם שוקולד.

מחירים

14 שקלים למנת ילדים

 18 שקלים למנה קטנה

95 שקלים קילו גלידה

19 שקלים מנת גלידת שמפניה בגביע שמפניה

המנה תהיה בכל סניפי הרשת.