קליית גת בקטנה – הפיצוחים של קליית גת באריזת 100 גרם

קליית גת, מובילת שוק הפיצוחים הארוזים בישראל, מרחיבה את סל מוצריה ומשיקה סדרה חדשה של מוצרים תחת השם: קליית גת בקטנהgat4713


סידרת הפיצוחים קליית גת בקטנה כוללת בשלב זה שלושה מוצרים: פיסטוקים קלויים, אגוזי קשיו קלויים ושקדים קלויים. המוצרים, בהלימה לשם הסדרה, ארוזים בשקיות אישיות המכילות 100 גרם כל אחת, ומיועדות לצריכה אישית ומבוקרת.

מותג קליית גת ידוע במוצריו המשובחים המצטיינים באיכות בלתי מתפשרת. כך גם המוצרים בסדרה החדשה – קליית גת בקטנה, הינם פיצוחים מעולים אשר נבחרו בקפידה ועברו תהליך קלייה מקצועי ואיכותי, נארזו באריזות איכותיות ומגיעים אל הצרכן כאשר הם טריים, טעימים מאד ומוכנים לאכילה.

מחיר והיכן ניתן להשיג

את סדרת הפיצוחים החדשה – קליית גת בקטנה, כמו גם את כל מוצרי קליית גת, ניתן להשיג בחנויות הפרטיות והמובחרות, בקיוסקים ובפיצוציות וכן בחנויות הנוחות שבתחנות הדלק ברחבי הארץ. המוצרים הינם כשרים פרווה, בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. המחירים לאריזה 100 גרם

פיסטוקים:13 שקל, אגוזי קשיו: 12 שקל ושקדים: 11 שקל

מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: לואקר, הוט פופ, מנטוס, צ'ופה צ'ופס, וורטר, טופיפי, מרסי, קינדר, פררו רושה ועוד. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. 

{loadposition google02}