סוכרזית מהטבע – סדרת ממתיקים טבעיים על בסיס צמח הסטיוויה

חברת סוכרזית מקבוצת ביסקול, משיקה סדרה חדשה של "סוכרזית מהטבע", סדרת ממתיקים טבעיים על בסיס צמח הסטיוויה. הסדרה כוללת: סוכרזית מהטבע בשקית, סוכרזית מהטבע נוזלי, סוכרזית מהטבע בטבליותצילום יחסי ציבור וסוכרזית מהטבע כפית לכפית

 

"סוכרזית מהטבע" מבוססת על ממתיק טבעי, המופק מצמח הסטיוויה. בנוסף להיותו נטול קלוריות, הסטיוויה תורם לאיזון מערכת העיכול ולהפחתת תחושת הרעב. צמח הסטיוויה הוא שיח רב שנתי הגדל ביערות הגשם של פרו ומתנשא לגובה של 60 ס"מ, בעלים הירוקים של הסטיוויה נמצא חומר מתוק אשר מופק לאבקה בתהליך רב ממברנות למיצוי החומר המתוק.

 

לדברי לירז בן בסט, מנהלת השיווק של סוכרזית: "שוק הממתיקים מוערך בסך של 45 מיליון שקל ושוק הסוכר ב 150 מיליון שקל. מוצרי הסטיוויה כבשו בעולם נתחי שוק של 10-15 אחוז משוק הסוכר ולכן יעד המכירות של הסדרה החדשה הוא 10 מיליון שקל לשנה, כ-7 אחוז משוק הסוכר".

 

סדרת המוצרים של "סוכרזית מהטבע" מעולה כממתיק להמתקת משקאות חמים וקרים, לבישול ולאפיה. הסדרה כוללת סוכרזית מהטבע בשקית – 100 שקיות אישיות להמתקת משקאות, סוכרזית מהטבע נוזלי -להמתקת משקאות, לבישול ואפיה, סוכרזית מהטבע בטבליות – 75 טבליות באריזת כיס נוחה וקלה לשימוש וסוכרזית מהטבע כפית לכפית – אבקה השווה במתיקותה ובנפחה לסוכר ללא צורך בחישובים והמרות, המתאימה לבישול, אפיה והקצפה.

 

מחירים מומלצים לצרכן:

סוכרזית מהטבע אבקה בשקית – 43 שקל

סוכרזית מהטבע סטיוויה כפית לכפית – 38 שקל

סוכרזית מהטבע 75 טבליות – 18 שקל

סוכרזית מהטבע סטיוויה נוזלי – 33 שקל

 

חברת סוכרזית בע"מ, שבשליטת משפחת לוי, פועלת בתחום ייצור ושיווק ממתיקים שולחניים מאז שנת 1938 באמצעות חברות הבת ושותפים עסקיים בארץ ובעולם. בין היתר, ביסקול היא בעלת המותג סוכרזית, הנחשב למותג המוביל בתחום הממתיקים בישראל ובמזרח אירופה. ביסקול הינו היצרן היחיד של ממתיקים בישראל שיש לו תו GMP.

 

צילום: יחסי ציבור

 

{loadposition google02}