YOLO של תנובה מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את YOLO קצפת סדרה המבוססת על קרם שוקולד עם שוקולד אמיתי בשילוב קצפת אווריריתyolo16319a שלושת הטעמים: שוקולד מריר 70, שוקולד חלב 42 ושוקולד BLOND 36, יכילו מוצקי קקאו באחוזים שונים. YOLO עם קצפת מביא בשורה גם בגזרת המחיר – יהיה נמוך ב17% לעומת YOLO הקלאסי.

YOLO עם קצפת נולד לאחר שנים בהם התבסס YOLO בערך השוקולד, בנראות ובגיוון טעמים ומרקמים. בעבודה משותפת עם שוקולטייר מומחה פותחו סדרות קונספט, כגון YOLO White מעולמות הקינוחים והפטיסרי, YOLO Origins עם חומרי גלם מארצות המקור כמו וניל ממדגסקר, YOLO Black המעניק את חווית השוקולד המריר ועוד. בנוסף, תנובה השקיעה במכונת ייצור בטכנולוגיה מובילה במטרה לייצר סדרות קונספט ייחודיות ולעמוד בביקושים.

השקות הקונספט היוו ב-2018 35% מהמכר והמוצרים הקלאסיים 65%, שינוי בתמהיל המכר שהוביל לצמיחה במכירות. בשנה האחרונה כבש YOLO את סגמנט הפרימיום (ללא קצפת) עם 72% נתח שוק, מכירותיו צמחו בכ-12% וכיום הוא מחזיק נתח שוק של 9% משוק המעדנים.

את 2019 פותח המותג עם YOLO קצפת, הכולל שלושה טעמים עם שוקולד בריכוז מוצקי קקאו שונים שהותאמו לשילוב עם קצפת. במסגרת תהליך הפיתוח, שנמשך כשנה, הקימה תנובה צוות מומחי הקצפה, אשר עבר הדרכות מקצועיות בחו"ל ליצירת הקצפת הייחודית, יחד עם צוות הפיתוח והשוקולטייר.yolo16319b

סדרת YOLO קצפת מושקת באריזה חדשה של 120 גרם בטעמים הבאים:
• שוקולד חלב עם 42% מוצקי קקאו, וקצפת
• שוקולד מריר עם 70% מוצקי קקאו, וקצפת
• שוקולד BLOND עם 36% מוצקי קקאו, וקצפת

"הצרכן הישראלי מחפש כל הזמן טעמים חדשים ומתוחכמים ואוהב את החיבור של YOLO עם עולמות תוכן חדשים". אומרת לילך כהן שולומון, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב בתנובה. "את שנת 2018 סיכמנו ברצף של השקות מוצלחות שהביאו לקהל הישראלי מגמות גלובליות ייחודיות כמו למשל שוקולד BLOND, או שימוש בחומרי גלם איכותיים ששילבנו בסדרת 'ארצות מקור' כמו וניל מדגסקר. YOLO הוא בעל תפיסת מותג מאוד חזקה ונתפס כחוויה שוקולדית איכותית ופינוק שיכול להפוך להנאה יום יומית בדיוק כמו שוקולד. אנו מאמינים, כי החדשנות בטעם לצד המחיר האטרקטיבי יהוו בשורה הן לצרכני YOLO הנאמנים והן למתנסים חדשים".

צילומים: studio family and friends