לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה:"מבצע "שותים טסים" של ספרינגTea פותח בעקבות ההבנה כי הצרכן מחפש משהו שהוא מעבר לחווית המשקה ויחד עם זאת מחזק גם את תפישת הערך של המותג. המבצע שלנו מאפשר לצרכנים להמשיך ולהנות ממגוון המוצרים שלנו באופן חוויתי במיוחד בקיץ הזה".

המבצע ילווה בקמפיין פרסומי נרחב בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 6 מיליון שקל

במהלך תקופת המבצע יוחלפו פקקי ספרינגtea לפקקי מבצע בצבע זהב מעוצבים כמו מטבע כשבצידם הפנימי מוטבע קוד משתנה.

הפקק הוא אופציה לזכייה כפולה, זכייה בטוחה בהנחות (עם סכום משתנה) ליעדים שונים של איסתא- כשכל פקק שקול להנחה בעשרים שקלים ומוגבל לסכום הנחה מצטבר של 800 ₪ . בנוסף, השתתפות בהגרלה שבועית על כרטיסי טיסה זוגיים לאחד מהיעדים הבאים: תאילנד ,הודו, ברצלונה, אמסטרדם, רומא ועוד.

את הקוד שבתחתית הפקק יש להזין באפליקציית המבצע בפייסבוק של ספרינגtea או באתר springtea.co.il

מחיר בקבוק ספרינגtea 1.5 ליטר 5.5- 7 שקל לבקבוק

המבצע בתוקף עד ה- 4/8/13. המבצע נערך על ידי יפאורה שותפות מוגבלת לשיווק בפיקוח רו"ח שמרית כהן ועו"ד נועה גלרמן ובהתאם להוראות ההיתר הכללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין, התשל"ז-1977. בכפוף לתקנון המבצע. עותקים מן התקנון מצויים במשרדי חברת יפאורה תבורי בע"מ בכתובת גד פינשטין רחובות עד ה -4 באוגוסט 2013.

{loadposition google02}