עסיס – דיאט עם ממתיקים טבעיים בלבד על בסיס צמח הסטיביה

עסיס, יצרנית הסירופים לשתייה המובילה בארץ, משיקה לראשונה בישראל סירופ מופחת קלוריות המבוסס על ממתיקים טבעיים בלבד מצמח הסטיביה. המוצר החדש נותן פתרון לצרכנים רבים המעוניינים לשלב בין אורח חיים בריא ומאוזן, מבלי לוותר על הטעםasis6712

משקאות דיאטטיים מאופיינים בדרך כלל בטעם לוואי בשל שימוש בממתיקים מלאכותיים, והשימוש בצמח הסטיביה מאפשר לעסיס להציע משקה טעים, ללא טעם לוואי, ומופחת קלוריות. בשלב הראשון יושק המוצר החדש בטעמים תפוז ולימון. עסיס הינה החברה החלוצה בתעשייה, המשתמשת בממתיק טבעי בתחום משקאות הדיאט.

צמח הסטיביה הינו ממתיק טבעי המהווה חלופה בריאה יותר לממתיקים המלאכותיים. הסטיביה שימש את תושבי דרום אמריקה כממתיק טבעי במשך מאות שנים, וזוהי הפעם הראשונה בישראל שמוצע משקה מופחת קלוריות המבוסס עליו. היתרון בשימוש בצמח הסטיביה הוא כי רמת מתיקותו גבוהה מאוד- פי 200 מסוכר רגיל, אך הוא חסר קלוריות ולכן מאפשר ליצור משקה טעים ומתקתק במינימום קלוריות. זו הסיבה שהסטיביה מסתמן כלהיט החדש בתחום הממתיקים הדיאטטיים.

על פי מחקר שערכה עסיס, נמצא כי ישנו ביקוש גבוה מאוד בשוק למשקאות עם ממתיקים טבעיים. 92 אחוז משקאות מקוני מוצרי דיאט, יעדיפו לקנות מוצרים המבוססים על ממתיקים טבעיים בלבד על פני ממתיקים מלאכותיים. עוד נמצא במחקר, כי 36 אחוז מאלה שאינם רוכשים היום סירופים להכנת שתייה עשויים לעשות זאת עם המעבר לממתיקים טבעיים בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן: 11-13 שקל
כשרות: בד"צ העדה החרדית

צילום סטודיו אסם

{loadposition google02}