קבוצת עוף טוב מרחיבה את משפחת מוצרי DELI ומשיקה שני מוצרי נקניקיות DELI חדשים:of16319
נקניקיות פרנקפורטר- נקניקיות עגל והודו בנגיעות צ'ילי בנוסח נקניקיית פרנקפורטר המפורסמת ביותר בעולם שמקורה בפרנקפורט, גרמני ונקניקיות בראטוורסט- נקניקיות עגל והודו עסיסיות במיוחד, מתובלות כמיטב המסורת שהפכה לסמל תרבותי גרמני.

נקניקיות DELI של עוף טוב וצעות במידות פיקנטיות שונות, ובחברה מציינים כי הן בעלות טעם ייחודי ועשיר כטעמן של הנקניקיות הגרמניות האותנטיות ומספקות חוויה דומה לזו של דוכני הנקניקיות בגרמניה.

הנקניקיות עשירות בחלבון (14 גרם חלבון ל- 100 גרם), מיוצרות ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט, ללא גלוטן וללא צבע מאכל.

מנתוני סטורנקסט לשנת 2018, מראים על גידול כספי של 7.5% במכירות הנקניקיות בישראל ביחס לשנה קודמת, בתוך כך סגמנט נקניקיות הפרמיום גדל אף ב-12% ב-3 השנים האחרונות – נתונים אלה מראים על התאוששות השוק לאחר המשבר הגדול שחווה ב-2015 והצורך של הצרכנים בגיוון מוצרים איכותיים יותר.

ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק בקבוצת עוף טוב: " לאור ההצלחה של סדרת DELI בנקניקים ובפסטרמות ובשל הצורך שזיהינו בקרב הצרכנים לנקניקיות איכותיות המצטיינות בטעמן, החלטנו להרחיב את הסדרה ולמתוח אותה עם שני סוגי הנקניקיות החדשים אשר לראשונה ניתן להשיג ברשתות השיווק".

את הנקניקיות החדשות בסדרת דלי של "עוף טוב" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק במחיר של 15.90-17.90 שקלים לאריזה במשקל של 320 גרם.

קבוצת עוף טוב, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. '

עוף טוב מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' - מוצרי דג מוכנים לאכילה.

צילום: אפרת אשל