חזה עוף צלוי בתיבול ברביקיו 3 אחוז שומן מעוף טוב

עוף טוב מתחדשת עם חזה עוף צלוי בתיבול ברביקיו מ-100 אחוז רכיבים טבעייםhaze20213

בדומה לנתח פילה אמיתי בתיבול ברביקיו המוכר והאהוב, גם חזה העוף הצלוי בעל 3 אחוז שומן בלבד וללא פירורי לחם. טעמו העסיסי והממכר עכשיו בפיתוח חדש ובנראות חדשה וביתית.

פיתוח המוצרים הממושך הינו חלק ממהלך אסטרטגי, הכולל שינוי נראות אריזות, סדרה חדשה ומהלך תקשורתי לרבות קמפיין טלוויזיה, פעילות דיגיטל וקידום מכירה בנקודות המכירה.

מטרת המהלך היא לצמצם את הפער בין המוצר המוכן למוצר הביתי. כך שהשניצל הביתי של עוף טוב קרוב ככל הניתן למוצר שמיוצר במטבח הביתי. מחברת "עוף טוב" מציינים, כי מדובר בפרי פיתוח טכנולוגי ממושך ומאתגר, אשר החל בקטגורית הקציצות עם סדרת "המתכון הסודי" מ-100% רכיבים טבעיים וממשיך בקטגורית השניצלים.

המהלך כולל התייחסות לשלושת הסגמנטים המרכזיים בתחום השניצלים – שניצלים בייתים , שניצלים דקים ושניצלים לילדים. כל המוצרים עשויים מ:
100 אחוז רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים  ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט  ללא מייצבים
כל השניצלים עשויים מעוף
כל השניצלים הם 100 אחוז מבית עוף טוב. עוף טוב בבעלות משקי עמק הירדן ועמק המעיינות מפקחת באופן הדוק החל משלב המדגרה והלולים, דרך הכנת המוצר המוכן והקפדה מקסימלית על איכות ועמידה בתקנים המחמירים של ייצוא, תקן HACCP (משרד החקלאות האמריקאי) וISO9000- (תקן המכון לבקרה ואיכות).

השניצל של עוף טוב מציע תחליף ראוי למי שמחפש את השניצל הביתי ללא פשרות. מותאם לחימום הישר בתנור/מיקרו/מחבת.

מבחני טעימה באמצעות מכון מחקר TNS הציגו ציוני התקבלות גבוהים של 8.7 לחזה עוף צלוי בתיבול ברביקיו, בקרב קהל בגילאי 21+.

בנוסף, כשירות לצרכן, הוספנו טבלת צריכה יומית מומלצת של הרכיבים התזונתיים שמספק המוצר כאחוז מהתצרוכת היומית של כל אחד מהערכים התזונתיים.

המוצר בכשרות אויירבך מהדרין.

מחיר מומלץ לצרכן – 40.80 שקל

{loadposition google02}