שיווק וחברה
משרדי יחסי ציבור חדשים לרשת Burgers Bar ולרשת Wok a Way
רשתות המסעדות Burgers Bar ו-Wok a Way גייסו משרדי יחסי ציבור חדשים לטיפול בפעילותם
- פורסם ב04 נובמבר 2017
שתי הרשתות מפעילות סניפים ומתמודדות בסביבה המתפתחת במהירות של אוכל רחוב מהיר.
רשת בורגרס בר הצטרפה למשרד של נטע הר לב. מדובר ברשת ירושלמית ותיקה בתחום, אשר פועלת כבר 18 שנה ומפעילה 32 סניפים בפריסה ארצית.
הרשת מציעה המבורגר עם מסעדות בעיצוב דיינר אמריקני שכונתי, עם לוק שהם מגדירים כתעשייתי מוקפד ותפריט "פאסט פוד" כשר, בעיקר של המבורגרים אבל לא רק.
המחירים ברשת: המבורגר החל מ 32 -49 שקלים [החל מ-150 גרם], כריכים החל מ 34 שקלים, א.ילדים-39 שקלים, סלטים מ 34 שקלים ועוד.

רשת המזון האסיאתי המהיר Wok a Way הצטרפה למשרד יחסי הציבור של זאביק דרור. התפריט במסעדה מבוסס על מנות ווק, כאשר הבסיס לתפריט הוא אוכל רחוב אסיאתי בהרכבה עצמית.
ברשת מציינים כי המטרה היא להעניק חוויה קולינארית-אינדיווידואלית לסועדים רבים אשר מעדיפים להרכיב את המנה שלהם על-פי טעמם הייחודי והעדפותיהם.
הרשת מפעילה 6 סניפים בפתח תקווה, רעננה, רמת השרון, הרצליה, תל אביב רמת החייל ותל אביב היכל מנורה מבטחים
הרשת מפעילה 6 סניפים בפתח תקווה, רעננה, רמת השרון, הרצליה, תל אביב רמת החייל ותל אביב היכל מנורה מבטחים