פריגת: גולשי הפייסבוק יעצבו עץ ריח אישי

פעילות חדשה של פריגת מאפשרת לצרכנים לעצב "ניחוחית" אישית אשר תלווה אותם או את הקרובים להם, בכל רגעprigat271211

 

"הניחוחית" היא למעשה, "עץ ריח" לרכב, המתלבש על מגן השמש. הניחוחית תעוצב על ידי גולשי הפייסבוק בעצמם, באמצעות העלאת תמונה ומסר אישי שלהם, כל זאת בליווי ריחות פירות מהטבע.

 

הניחוחית האישית תישלח לנמען בדואר. בנוסף, יקבל כל נמען הטבה לרכישת בקבוק שתייה של פריגת ברשת "yellow".

 

היוזמה היא שלב נוסף בפעילות הדיגיטלית השוטפת של פריגת. חברי עמוד פריגת בפייסבוק יוזמנו לעצב "ניחוחית" בעמוד המותג, ולשלוח אותה ליקיריהם (או לעצמם) ללא כל עלות.

 

דורון ארד, סמנכ"ל השיווק של פריגת: "כל רגע הוא הזדמנות לחוויה של טעם, שמחה וחיוניות. אנחנו נהנים ללוות את הצרכנים שלנו כחלק מחיי היומיום, והפעם מאפשרים להם לשלב בין ריחות הפירות אהובים, לבין הדברים היקרים לכולנו – תמונות ומזכרת של האהובים שלנו".

 

הניחוחית תזכה את מקבליה במבצע בקבוק פריגת 1+1 בסניפי yellow. ניתן למימוש בחודשים ינואר – פברואר 2012. (בקבוקי 0.5 ליטר, בטעמי תפוזים, ענבים ואשכוליות).

 

לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/PrigatIL

 

{loadposition google02}