האמן הבינלאומי אבי אדלר, שחזר לאחרונה לישראל, יקיים בכל שבת ביפו שוק אמנים ויוצרים המיועד לחובבי עיצוב ודברים יפיםadler20312

שר התיירות הצרפתי פרדריק לפבר מבקר בארץ  במטרה לחזק את שיתוף הפעולה הישראלי-צרפתי בתחום המלונאות והגסטרונומיהvatel13312

NESTEA מאפשר לכם להצטרף למסע מיוחד במינו - חופשה זוגית של חוויות תה קסומות וצ'יל אאוט מפנק בסין. משלחת אחת וייחודית תצא למסע חווייתי בארץ מקורות התה. חברי המשלחת יזכו לאירוח שלם וזוגי הכולל ארוחות אותנטיות, טקסי תה ייחודיים, nestea8312טעימה מחיי הלילה הסיניים וביקור באתרים מפורסמים

"גביעים מדברים אקטואליה": תערוכה יוצאת דופן, במרכז ירושלים, תציג גביעי יין "אקטואליים" מעוצבים בעבודת ידצילום: עומר מירון

ענף בתי המאפה והקונדיטוריות רשם ב-2011 הכנסות בשווי 2.75 מיליארד שקל (משיווק קמעונאי בלבד) המהווים גידול (קטן יחסית) של כ-2 אחוז יחסית לאשתקד. כך עולה מסקירה ענפית חדשה של BDI על ענף בתי המאפה והקונדיטוריותbdi23212

סדרת "הר" של יקב תבור מציגה פעילות תוכן תרבותית יוצאת דופן שעלתה בימים אלו בעמודי הפייסבוק והיוטיוב. כותרת הפרויקט היא "פתחנו הר של תבור ותראו את מי פגשנו". הפעילות מנציחה סדרת מפגשים לא - פורמליים, ספונטניים, עם זמרים מוכרים, aya21212אמנים מצליחים, מוסיקאים בהופעות בכורה והרכבים חד-פעמיים

הטרנד הלוהט של "הציפורים הכועסות" הגיע גם לבקבוקי הקטשופ! אסם משיקה החודש מהדורה מוגבלת של בקבוקי קטשופ אסם Angry Birds. במסגרת הפעילות, אסם מייצרת בקבוקי קטשופ חדשים וממותגים עם הציפורים האהובות, שמזמן הפכו לקאלט בכל ketch20212העולם

sukrazit12212סוכרזית עולה בגל הראשון של קמפיין טלוויזיה לסדרת 'סוכרזית סטייוויה', סדרת ממתיקים על בסיס צמח הסטיוויה, המתאימה להמתקת משקאות חמים וקרים, לבישול ולאפיה

יקבי רמת הגולן יוצא בקמפיין שיווקי במסגרת הרחבת הפעילות סביב סדרת היינות גמלא. הקמפיין יתמקד סביב מגוון יינות הסדרה המוצעים גם בפורמט של חצאי בקבוקים, תחת הסיסמא "גמלא בקטנה. חצאי בקבוק gamla12212של גמלא - בדיוק מה שצריך"

רשת טיב טעם, הנמצאת בבעלות איש העסקים חגי שלום, פותחת לראשונה בעיר הוד השרון מעדניית בוטיק. מעדניית הבוטיק בשטח של כ- 110 מ"ר, ותפעל תחת מותג הרשתטיב טעם הוד השרון צילום אסף לב