חברת "אחוה", יצרנית מוצרי החלוה, טחינה ומאפים מאז 1929, מעלה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי, עבור מותג החלוה מתוצרתהahva17512

חברת גניר, יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת, בית ניר ושטראוס), מעלה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בכיכובם של הבובות שכיכבו בקמפיין הראשון שפתח את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה primor8512התפוזים"

הערוץ הראשון מעלה לשידור את הגרסה הישראלית של תכנית הדוקו-ריאליטי הבינלאומית המצליחה come dine with me ובעברית: "בואו לאכול איתי"comedine29412

73 אחוז מהאוכלוסיה היהודית מתכננת לעשות מנגל ביום העצמאות הקרוב ועוד 18 אחוז עדין לא החליטו כך עולה מסקר שביצע מכון המחקר Market Watch עבור חברת זוגלובקzoglo19412

לקראת חגיגות יום העצמאות ה- 64 צופה רשת טיב טעם עלייה של 300 אחוז במכירת בשר טרי וקפוא, ועלייה נוספת של 10 אחוז בכלל המחלקותtivtaam17412

איילת הירשמן, מכותבות האוכל האהובות המשפיעות בישראל, מחברת תשעה ספרי בישול, שכולם הפכו לרבי מכר, ובעלת טורי אוכל אישיים ופופולאריים בשבועון "לאשה" ובאתר ynet, תגיש החל מה-5 במאי, את התוכנית "פשוט וטעים עם איילת", בערוץ 10איילת הירשמן צילום: עדי אורני

שוקולד דה קרינה מעין זיוון בצפון הגולן, יהיה השוקולד הממותג של עמותת התיירות תל אביב. שת"פ ישראלי אמיתיdecarina1412

בבניית תפריט חג יש לשים דגש על שימוש במוצרים מגוונים, צבעי מזון מגוונים ומרקמים מגוונים ( קריספי מטוגן, בריאותי חלקלק, שחום בתנור- חלק ועוד) , הגיוון תורם ליופי המזונות המונחים על השולחן ועונה על טעמים שונים של האנשיםnadav29312

יקב טפרברג 1870,משיק קמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמא "יוצאים מהמרתף" באמצעות משרד הפרסום "דרורי שלומי שקד" וחברת הניו מדיה "אקליפטוס"teper29312

אחרי הצלחת תוכנית הטלוויזיה שלו בערוץ האוכל, בו מארח אביב משה בני נוער שמבשלים, יוצא השף של מסעדת מסה (Mesaa) עם קורס בישול מקצועי לבני נוער שכולל 12 מפגשים שבועייםצילום איליה מלניקוב