

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, קיבל את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של חטיבת המזון בחברת שסטוביץ', המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי צריכה של מותגים בינלאומיים


רשת בורגרים בקמפיין דיגיטלי המקדם את תפיסת העולם של הרשת המופיעה בסלוגן "באים ביחד – COME TOGETHER"

לקראת שבועות יוצאות רשתות המזון, בתי הקפה וחנויות הגבינות עם מוצרים חדשים לארוחה הכי לבנה של השנה

הישראלים אוהבים דגים. בין אם לשבת, בין אם כמנה ראשונה או עיקרית ואפילו מטוגן או כקציצה. יש כל כך הרבה סוגים, טעמים ואפשרויות שהם פשוט בילט-אין במטבח הישראלי

אינה קראבצקי, הזוכה הראשונה של "מאסטר שף", מגיעה לערוץ הראשון ותגיש את תכנית הבישול "טעמים ירוקים" שתתמקד במטבח האורגני, הצמחוני, הטבעוני ונטול הגלוטן
