מלון בראשית מצפה רמון דורג ברשימת בתי המלון הטובים בעולם לשנת 2012

מלון בראשית, הממוקם במצפה רמון ונמנה על מלונות היוקרה של ישרוטל, נבחר לרשימת בתי המלון הטובים בעולם לשנת 2012 (The Hot List 2012) של מגזין התיירות היוקרתי "קונדה נסט טרוולר"; והינו המלון היחיד מישראל להכלל ברשימהbereshit101112

"משמעות המילה בראשית בעברית היא בריאה ויש תחושה אמיתית שגם האזור וגם אורחי המלון הינם בתהליך של בריאה מחדש", מדברי ההסבר לבחירה במלון.

https://www.cntraveller.com/awards/the-hot-list/hot-list-2012/beresheet-israel

קונדה נסט טרוולר הרכיב רשימה של בתי המלון הטובים ביותר בעולם, ומלון בראשית נכנס לרשימה האקסקלוסיבית של 60 בתי מלון בלבד מ-29 מדינות ברחבי העולם הנמנים על ה-Hot List, אשר נבחרו מבין מאות.

ברת ישרוטל אומרים כי בין היתר נכתב שמלון בראשית הוא כזה שיגרום לנופשים באזור מצפה רמון לרצות להישאר שם לעד. "בנוי על צוק המשקיף על מכתש רמון המרהיב, בן 200 מיליון השנים, הוא יצירת אהבתו של המלונאי האנגלי המנוח דייויד לואיס, אשר לו הקרדיט לפיתוח אילת כעיר התיירות העיקרית", הוסיפו בדברי ההסבר.

בנוסף, צוינו החמאם ובריכת האינפיניטי היפה שצופה למכתש; ותחום המזון והמשקאות במלון, אשר מציע בין היתר מנות המתבססות על רכיבי מזון מחוות סמוכות.

"אנו גאים לצרף את התואר לרשימת הזכיות, האזכורים והבחירות המכובדות של מלונות רשת ישרוטל. זוהי ללא ספק הכרה מכובדת ומרשימה ביותר במאמצינו הבלתי פוסקים ומתמשכים להעניק את השירות והאיכות הטובים והיוקרתיים ביותר בישראל לאורחים שלנו", מסר ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל.

{loadposition google02}