חדשות בלבן – מקבץ ידיעות לחג שבועות

לקראת שבועות יוצאות רשתות המזון, בתי הקפה וחנויות הגבינות עם מוצרים חדשים לארוחה הכי לבנה של השנה basher5616


בצקים מבוססים על חמאה ממעדנות
מעדנות משיקה שני מוצרי בצק חדשים על בסיס חמאה: בצק פריך חמאה למאפים מתוקים ובצק שמרים עלים חמאה. שני המוצרים מצטרפים למוצר קיים – בצק עלים חמאה. סדרת בצקי החמאה מספקת לאופה הביתי פתרון קולינרי איכותי, לצד נוחות שימוש וחיסכון משמעותי בזמני הכנה. לקראת שבועות, סדרת הבצקים של מעדנות מהווה פתרון זמין, נוח ואיכותי להכנת מגוון רחב של מאפים, תוך חיסכון בזמן במסגרת הבישולים הביתיים.
בצק שמרים עלים – נימוחות של בצק שמרים עם מרקם של בצק עלים
בצק שמרים-עלים מתאים להכנת מאפים ייחודיים, כגון עוגות שמרים במילויים מיוחדים, קרואסונים, רוגלך ועוגיות. בצק שמרים-עלים של מעדנות עובר תהליך של קיפולים מרובים בדומה לבצק עלים, כך שהבצק נהנה גם מהטעם ונימוחות האופיינית לבצק שמרים וגם ממרקם ואווריריות האופיינית לבצק עלים.
בצק פריך מתוק – הפשטות שבקראנצ'יות ובטעם חמאה
בצק פריך מתאים כבסיס למגוון רחב של מאפים, בעיקר כתחתית לכל סוגי הפאי והטארטים המתוקים, עוגות גבינה ועוגיות. לבצק פריך מתוק של מעדנות טעם חמאתי מעודן.

פסטה ייחודית בעדן טבע מרקט 

רשת עדן טבע מרקט מציעה, לקראת חג השבועות פסטה יבשה, ייחודית וצבעונית של המותג טראלורו – Tarall'oro האיטלקי, מיצרני הפסטה המובילים באיטליה. הפסטה מיוצרת מ- 100% חיטת דורום סמולינה. ומוצעת בלמעלה מ- 50 צורות. הפסטה האיטלקית טראלורו צבעונית ומשלבת בתוכה תוספות, מרכיבים טבעיים וטריים שלכל אחד מהם גם ערכים בריאותיים בניהם: דג סלמון, בזיליקום, סלק, פטריות פורצ'יני ולימון טרי. בנוסף מציעה הרשת גם , פסטות מחיטת דורום מלאה ופסטה מקמח כוסמין. טראלורו, הינה פסטה איכותית המיוצרת מ 100% חיטת דורום, שנטחן לקמח הנקרא סמולינה. זהו קמח שבו גרעיני החיטה גרוסה לחלקיקים גדולים יותר מאשר קמח רגיל, מה שנותן לפסטה מרקם קשה יותר, "אל דנטה"-על השן. חיטת הדורום בעלת ריכוז ועשירה ברמת חלבונים גבוה, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.
המחיר נע בין 14.90  ל- 16.00 שקלים (תלוי בסוג הפסטה) , משקל בין 250 גרם ועד 500 גרם.

מבצעים עמוקים בחצי חינם 
רשת חצי חינם בחרה השנה לשים את הדגש על מבצעים עמוקים במעדנייה. בין מוצרי שבועות הבולטים במעדנייה: גבינה בולגרית תנובה 1.90 שקלים ל- 100 גרם / גבינה צפתית תנובה 1.90 שקלים ל- 100 גרם / גבינה בולגרית משק צוריאל 2.40 שקלים ל- 100 גרם / גבינה צפתית משק צוריאל 2.40 שקלים ל- 100 גרם / גבינת פטה עיזים משק צוריאל 5.40 שקלים ל- 100 גרם /  גבינת פרמז'ן תנובה 4.90 שקלים ל- 100 גרם / גבינת קשקבל מחלבות גד 7.90 שקלים ל-100 גרם  / גבינת מוצרלה מחלבות גד 5.90 שקלים ל- 100 גרם / גבינת רוקפור תנובה 8.50 שקלים ל- 100 גרם.

סניף חדש לבאשר פרומז'רי בחיפה 
המעדנייה באשר פרומז'רי משיקה בימים אלו סניף חדש, בעופר גרנד קניון חיפה. המעדנייה החדשה המשתרעת על שטח של כ-100 מ"ר, ממוקמת בקומה ג' של הקניון. באשר פרומז'רי הינה רשת מעדניות בסגנון אירופאי, המציעה גבינות מיובאות ומייצור מקומי, במבחר הגדול ביותר בארץ (מעל 1000 סוגים), יינות משובחים ומעדני איכות אחרים. רשת מעדניות באשר פרומז'רי מתמחה בייבוא מותגי גבינה של היצרנים המובילים בעולם, לצד מבחר דליקטסים מהמובחרים ביותר. לצד הגבינות והדליקטסים המיוחדים, אשר נמכרים ברשת, ניתן למצוא גם יינות ממבחר היקבים המובילים בארץ, אשר משלימים את החוויה הקולינרית המוצעת ללקוח, לרמה הגבוהה ביותר אותה ניתן למצוא ולחוות בארץ. בחנות החדשה עוצבה במיוחד קומת גלריה בה ניתן יהיה לשבת ולאכול ממעדני החנות, להזמין פלטת גבינות לצד כוס או בקבוק יין משובח ועוד מגוון של מוצרים הנמכרים במעדנייה. כמו כן, בגלריה יתקיימו סדנאות על עולם היין והגבינות ויהיה ניתן לסגור את הגלריה לאירועים פרטיים בהזמנה מראש.

מבצעים בחמישה שקלים בסופר קופיקס
רשת סופר קופיקס המציעה את כל מוצריה ב5 שקלים, מציעה לקראת חג השבועות מגוון מוצרי חלב במבצעים: 2 מעדני יולו של תנובה ב-5 שקלים / 250 מ"ל שמנת 15% ושמנת 38% של מחלבות רמת הגולן – 5 שקלים / 100 גרם פרוסות גבינה צהובה של תנובה – 5 שקלים / 150 גרם אמה מגוררת של וילי פוד -5 שקלים / 250 מל קוטג של תנובה – 5 שקלים / 1 ליטר חלב 3% בקרטון של תנובה -5 שקלים / 2 יחידות מילקי של שטראוס ב-5 שקלים / 200 גרם חמאה של וילי פוד – ב 5 שקלים. להשיג בסניפי רשת סופר קופיקס ברחבי הארץ. רשת סופר קופיקס מציעה לצרכנים מגוון של למעלה מ-700 מוצרים במחיר אחיד של 5 שקלים. לרשת 8 סניפים, והיא מתרחבת בקצב מהיר במיוחד. עד סוף שנת 2016 תמנה הרשת כ-30 סניפים.

תמציות מקורמיק במבצע
חברת התבלינים העולמית מקורמיק, המשווקת על ידי סידס במבצע לרגל חג השבועות על סדרת התמציות האיכותיות לאפיה ובישול ובראשן תמצית הווניל הטהור ותמצית בטעם רום. תמצית וניל – במחיר מבצע של 17.9 שקלים בלבד במקום 25 שקלים ותמצית רום – במחיר של 9.9 שקלים במקום 15 שקלים. התמציות מתאימות להכנת דברי מאפה, קינוחים, רטבים וכו'. המבצע בתוקף החל מה – 1.6.16 ועד 30.6.16 ברשתות השיווק השונות בהתאם להחלטת הרשתות השונות. 

 
שוק איכרים במלון הגושרים 
"הגושרים מלון בטבע" בגליל העליון , מציע בחג השבועות בילוי משפחתי בשוק איכרים מבוסס על תוצרת גלילית מקומית. האירוע יתקיים ביום שבת ה -11/6 , בין השעות 10:00-16:00 במתחם המלון. ניתן יהיה לטעום ולהתרשם מתנובת הארץ המקומית הכוללת: מגוון מאפי בית, בהם עוגות ועוגיות, מגוון גבינות בעבודת יד, ריבות, שמן זית וכן יין גלילי. כמו כן ניתן יהיה למצוא בשוק לצד דוכני המזון , דוכני עבודות אומנות, תכשיטים , אקססוריז , מוצרי קוסמטיקה טבעיים , הפעלות לילדים ועוד. השוק פתוח לקהל הרחב ללא תשלום בשבת ה- 11/6 בין השעות 10:00-16:00

קמח פסטה פרימיום של מולינו דה לה ג'ובאנה
חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלו בישראל קמח פרימיום ייחודי להכנת פיצה נפוליטנית אמיתית, של המותג האיטלקי – Molino Dallagiovanna מולינו דה לה ג'ובאנה בעל המורשת והמסורת הידועה, בעולמות הפיצה ( 6 דורות מאז 1832). כל הקמחים כשרים – כשרות בד"צ מהדרין ומיוצרים רק מתערובות החיטה המתאימות ביותר לייעוד הקמח, ללא פשרות. תהליך הייצור מבוסס על מסורות השימוש בחיטה שטופה, לתגובה טובה יותר של חלבוני החיטה והעמילנים שגורמים לאלסטיות ולרכות של הבצק האפוי ולמעטפת פריכה. בתהליך הייצור קיימת הקפדה מיוחדת על שמירת טמפרטורה נמוכה של הקמח תוך כדי הטחינה, לשימור הארומות והטעמים המקוריים של החיטה. בזכות תערובות החיטה השונות, הקמח שומר על תוצאה אחידה לאורך כל עונות השנה. המותג מולינו דה לה ג'ובאנה ידוע כיצרן הקמחים המוביל באיטליה ובעולם בתחומו. ומייצא את מגוון מוצריו במדינות ברחבי העולם והינו הבחירה המועדפת של השפים המובילים באיטליה ובעולם להכנת פיצה. המפעל נבחר כמותג מוביל בקמחי האיכות באיטליה ל2016 בספר "Top Italian Food& Beverage" שכתב Gambero Rosso ובו פירט על המותגים המובילים את הקולינריה האיטלקית.

מוצרי בצק לקינוחי גבינות מדנשר
לקראת חג השבועות, דנשר יוצאת עם מגוון מוצרים המתאימים במיוחד לקינוחי הגבינה והמנות החלביות אשר מוגשות לשולחן החג:
BONOMI -– בישקוטים: מאפה איטלקי מסורתי של בישקוטים בשני טעמים: ווניל וקקאו בשני צבעים. הבישקוטים הפריכים אידיאליים במיוחד כבסיס להכנת עוגות קרות דוגמת טירמיסו ומתאימים לאירוח, קינוח ואף לצד שתייה חמה או קרה. כל 12 בישקוטים ארוזים בנפרד על מנת לשמור על טריות המוצר. בישקוטים קקאו הנו מוצר ייחודי המשלב שני צבעים בכל עוגייה, למקסימום טעם וליצירת מראה חגיגי במיוחד. כשרות: כשר פרווה – בהשגחת הבד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל. משקל: 200 גרם. להשיג ברשתות המזון, בחנויות המובחרות ובמרכולים.
BONOMI – עלים לקרמשניט – שכבות אפויות מבצק עלים: מאפה איטלקי מסורתי של שלוש שכבות בצק עלים מעודן, פריך וטרי בזיגוג סוכר. אידיאלי להכנה מהירה של עוגת קרמשניט (מילפיי). הבסיסים ארוזים באריזה שומרת טריות בעלת מכסה שקוף לשמירה על שלמות המוצר וטריותו. כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל. משקל: 300 גרם. להשיג ברשתות המזון, בחנויות המובחרות ובמרכולים. מחירים סופיים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק.

מבצעי שבועות בארקוסטיל קיטצ'ן
רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, יבואנית המותגARCOSTEEL מציעה מגוון רחב של מבצעים על אביזרי בישול, אפייה והגשה לקראת חג השבועות. בין המבצעים ניתן למצוא: 50% הנחה על הפריט השני מסדרת האפייה "Arcosteel מיקי שמו" של השף קונדיטור מיקי שמו בשיתוף עם המותג ארקוסטיל / מגוון כוסות זכוכית עם איורים של פרות בגווני שחר, כחול ולבן עד 45% הנחה. לדוגמא, סט 3 כוסות לונג מדגם לולה עם איור פרה באחו במחיר 12 שקלים במקום 20 שקלים / עד 25% על מגוון מגשי גבינות. לדוגמא, מגש להגשה וחיתוך גבינות מדגם פרומאז' המגיע בליווי סכין גבינות במחיר של 49 שקלים במקום 66 שקלים / סט שלושה סכיני גבינות מסדרת פרופשיונל (סכין מחורצת, סכין משוננת, סכין מחוררת) במחיר של 199 שקלים במקום 249 שקלים. המבצעים בתוקף עד לתאריך 30.6.16. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן.

גבינות של עדנה מקום בלב אבירים
במקום בלב באבירים מתגורר עדר עיזים לבנות… החלב הטרי והמפוסטר נחלב ונאסף על ידי עדנה ואייל מדי יום. עדנה מכינה ממנו מבחר גדול של גבינות משובחות, טעימות ובריאות במגוון טעמים. 
סמוך לבית מקום בלב אבירים מחכה לכם פינת מעדנים לקנייה בשרות עצמי!… אתם מוזמנים לפתוח את המקרר… לבחור לכם גבינות לטעמכם : קממבר עיזים….גבינות צ'רקסיות בטעמים… או יוגורט טרי… יין בוטיק בעל ניחוח משכר…
להשאיר כסף בתיבה,… לקחת עודף מן הקופסה… – בכל שעה, מבלי להיות תלויים בשירות…. תוכלו לשבת בצל עצי האלון שב"דיר קפה" ולאכול במקום או לקחת איתכם צידה לדרך…. ואל תשכחו לקחת קצת טעם גלילי הביתה…
כתובת אתר: https://www.makombalev.com/ViewGallery.aspx?id=10

בוטיק "בית הגבינות" המציע יותר מ-800 סוגי גבינה מיובאת ובייצור מקומי, מציע מתנות ומגשי אירוח לחג השבועות. גבינת גרוייר 1655 השווייצרית, דליס דה בורגון הצרפתית, לצד גבינות מקומיות כמו גבינת עיזים עם פטריות כמהין, מבחר עשיר של גבינות רכות וכחולות וגבינות בייצור עצמי בטעמים חדשים וייחודיים לרשת. טווח המחירים למגשי גבינות – החל מ150 שקלים. רשת בית הגבינות קיימת כבר 20 שנה, מתמחה בייצור גבינות וסלטים על פי מתכון מקורי בלעדי, פילוט דגים במקום, מייבאת גבינות קשות ורכות מאירופה ומהעולם כולו ומציעה מוצרים משלימים כגון פסטות, ריבות ומטבלים.
בית הגבינות מציע גבינות גורמה יוקרתיות, כדוגמת גבינת גרוייר 1655 השווייצרית, דליס דה בורגון הצרפתית, לצד גבינות מקומיות כמו גבינת עיזים עם פטריות כמהין, מבחר עשיר של גבינות רכות וכחולות וגבינות בייצור עצמי בטעמים חדשים וייחודיים לרשת. בנוסף הבוטיק מציע מעדניית סלטים על פי מתכונים מקוריים. שעות פתיחה: א-ה 9:00-21:00 שישי 9:00-15:00 לאחרונה פתחה הרשת סניף חדש במרכז B Center בכפר סבא.