בצק פילו עם קמח מלא ממעדנות

מעדנות מרחיבה את מגוון הבצקים ומשיקה לראשונה סדרת בצק פילו, הכוללת שני מוצרים: בצק פילו עם קמח רגיל ובצק פילו עם קמח מלא – מוצר חדשני במקרר הקפואיםmaa15316
בצק פילו ידוע ביתרונותיו הבריאותיים בהשוואה לבצקים אחרים, זאת בשל היותו דל שומן ונטול מרגרינה. הפילו עשוי דפים עדינים ודקיקים, ולכן מספק חווית פריכות יוצאת דופן, וטעם מעודן, שלא משתלט על טעמו של המילוי. מתאים להכנת מגוון רחב של מאפים, מלוחים או מתוקים, בקלות ובמהירות. כעת מציעה מעדנות אלטרנטיבה נוספת, ומשיקה בצק פילו עם קמח מלא, מוצר ייחודי למעדנות, הנותן מענה לצרכנים רבים המעדיפים לצרוך מוצרי קמח מלא בשל סגולותיהם הבריאותיות.

שירה ליפשיץ, מנהלת שיווק מעדנות: "כמובילת השוק בתחום המאפים הקפואים, חברת מעדנות שמה לה למטרה לספק מוצרי איכות ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על טעם, טריות וחדשנות. סדרת הבצקים של מעדנות מאפשרת נוחות, מקצרת את זמן ההכנה וחוסכת את הטרחה הכרוכה בהכנת בצק. כעת מציעה מעדנות גם פתרון קולינרי בריאותי, עם השקת בצק פילו עם קמח מלא".

הסדרה החדשה כוללת
• בצק פילו למאפים מתוקים ומלוחים, 500 גרם.
• בצק פילו מקמח מלא למאפים מתוקים ומלוחים, 500 גרם.

מעדנות מובילה את שוק הבצקים המיוחדים עם נתח שוק של 56% ומגוון המוצרים הרחב ביותר בהשוואה למתחרים בתחום. בין המוצרים הייחודים למעדנות: בצק שמרים עלים, בצק פריך למאפים מתוקים ומלוחים ובצק עלים חמאה.