טיסה עם ילדים – איך לעבור בשלום

לקראת עונת הנסיעות לחו"ל עם ילדים, שנמצאת בשיאה בחודשי החופש הגדול, כדאי לבדוק איך אפשר לעבור טיסה עם ילדים בדרך הקלה ביותרbt22513

אידית' גארד, מומחית לטיולים עם ילדים, שתפקידה בבריטיש איירווייס הוא לדאוג וללוות ילדים שטסים לבד בטיסות החברה, חולקת את הידע שצברה בנסיעותיה עם ילדים ופעוטות.

* אם מטיילים עם פעוט (מתחת לגיל שנתיים) שלא יושב במושב משלו, ניתן להזמין עבור שאר בני המשפחה הנוסעים עמכם מושב נוסף ללא תשלום במועד ההזמנה.

* ניתן לקחת עגלת תינוק מתקפלת עד לשער העלייה למטוס, שם יאספו אנשי צוות את העגלה ויעמיסו אותה בתא המטען של המטוס.

* כדאי לקבוע טיסה שחופפת לשעות השינה של הילדים ובכך להבטיח טיסה שקטה ונעימה יותר.

* ילד מעל גיל שנתיים זכאי להעלאת כבודה למטוס בדיוק כמו המבוגר – הן בתא המטען והן בתיקי הנשיאה, כך שאפשר לארוז יותר צעצועים לטיול.

* בטיסות בריטיש איירווייס מתל אביב ואליה מקבלים הילדים ערכות הפעלה לטיסה ('Skyflyer' activity packs) כדי להנעים את טיסתם, הערכות מותאמות לגילאים שונים ומכילות בין היתר: חוברות צביעה וצבעים, פאזלים, חידות סודוקו ועוד.

* בנוסף, הילדים יכולים ליהנות ממבחר תוכניות טלוויזיה וערוץ מיוחד לילדים בערוצי המטוס.

* לא לשכוח להזמין ארוחת ילדים לפני הטיסה – בריטיש איירווייס נותנת ארוחות לילדים לפני יתר הנוסעים. כך יישאר לכם יותר זמן להירגע וליהנות מהארוחה שלכם אחרי שהם שבעים.

* אם אתם טסים בטיסת לילה, ארזו בתיק הנשיאה את הפיג'מה של הילדים כדי שירגישו יותר בנוח בטיסה.

* בטיסות בריטיש איירווייס יש מבחר מאכלים לתינוקות, יחד עם זאת, אם לילדכם מאכל אהוב, כדאי להביא אותו עמכם לטיסה במיכל אטום.

{loadposition google02}