אהרוני מבשל 1234

הרעיון של הספר החדש שהוציא אהרוני הוא פשוט מאוד וחכם מאוד: גיבוריו הם חומרי הגלם – חומרים פשוטים וטובים הזמינים בכל סוּפֶּר, שוק ומכולת שכונתית: עגבנייה, חציל, חזה עוף, אורז, דג סלמון, דניס, קישוא, שוקי עוף, נתח סינטה, תותים, תפוחים, תאנים או aharoni1612שוקולד

הספר הוא מדריך למבשל שמחפש מה לעשות עם חומרי הגלם שיש לו במטבח וכפועל יוצא מכך מגיעה בכריכה רכה ומאפשר בצורה פשוטה למצוא מתכונים רלוונטיים בהתאם למה שיש בבית. רמות מורכבות ההכנה של המתכונים השונים מגוונות, אבל את רובם יכול חובב בישול ממוצע לבצע בלי כל בעיה מיוחדת. 

ל-28 חומרי גלם קובצו ארבעה מתכונים שונים ומגוונים – ארבעה מתכוני עגבנייה, ארבעה מתכוני אורז, ארבעה מתכוני ביצים וכך הלאה – המבוססים על בישול פשוט, טרי, רענן ומדויק, כמו הבישול הביתי היומיומי. בארוחות חגיגיות יותר הבישול מעט מורכב ומושקע יותר. מאלה ומאלה יש בספר הזה. הספר כולל את מגוון חומרי הגלם: ירקות, בשר ודגים ומאפשר ארוחות טעימות על בסיס חומרי גלם קיימים. 

ישראל אהרוני, 60, הוא מחלוצי המטבח הישראלי ומן התורמים העיקריים להתפתחות התרבות הקולינרית בארץ. לאהרוני טור אוכל קבוע במוסף "7 ימים" של עיתון "ידיעות אחרונות" זה 22 שנה והוא מחברם של ספרי בישול ואוכל רבים, ביניהם: "המטבח של כור ההיתוך", "פסטה, נודלס ומה שביניהן", "במטבח הצרפתי" ו"הבישול הסיני". אהרוני אף מנחה תוכניות בישול ואוכל בטלוויזיה, ביניהן: "דרך האוכל עם אהרוני וגברי", "שיעור פרטי" "אהרוני מבשל לחברים" ורבים נוספים. נלי שפר, 59, הוא מצלמי המזון הבכירים בארץ. פיתח סגנון צילומי ייחודי המתבטא בשימוש מרתק ונועז בצבע, באור, בתנועה ובחושניות. צילם למעלה מ־70 ספרים להוצאות ספרים בארץ ובעולם. משתף פעולה עם אהרוני מתחילת דרכו בספריו ובמדורו.

בטונה המשומרת לדוגמא מציע אהרוני סנדוויץ' טונה (בתוך לחם בוכרי עם צלפים, כוסברה, בצל סגול ופלפל צ'ילי), סלט תפוחי אדמה, שעועית וטונה (גירסא קלילה לסלט ניסואז), פסטה עם טונה או תבשיל לבבות ארטישוק וטונה. לפרגיות מציע אהרוני פרגיות בציפוי פריך של עשבי תיבול, תבשיל קארי של פרגיות ודלורית (טעים מאוד), פרגיות בנוסח אסייתי ושיפודי פרגיות בתיבול חריף. חזרתם רעבים, בארון יש קופסת שימורים של טונה ומחפשים פתרון מהיר ? עיון קצר בספר יארגן לכם רעיון לארוחה טעימה ומעניינת. 

ספר מצוין ושימושי ביותר בכל בית. לכל אחד מחומרי הגלם נותן אהרוני מקום של כבוד והופך אותו למרכז הארוחה. גם מי שלא רוצה לבשל מוזמן ליהנות מהצילומים של נלי שפר, שאהרוני מקדיש לו את הספר "חבר לי כאח, שהולך איתי יחד כבר 30 שנה"

אהרוני מבשל 1234

הוצאת כנרת זמורה ביתן

227 עמודים

מחיר: 128 שקל

{loadposition google02}