טמפו, משווקת בקרדי בריזר בישראל מבית בקרדי-מרטיני העולמית, משיקה עיצוב חדש ומשודרג למגוון בקבוקי המותג. העיצוב מעביר את רוח המותג תחת הסלוגן Live Life In Colorsbreezr18612 ישראל הנה המדינה הראשונה בה מושק העיצוב החדש של מגוון הבקבוקים. לקראת הקיץ והימים החמים, משיקה טמפו בישראל בריזר בטעם חדש – בריזר מנגו.

בקרדי בריזר המשקה האלכוהולי, המרענן והמתוק מורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים בטעמים שונים ונימכר בבקבוקים של 275 מ"ל. הביקוש לטעמים חדשים בבקרדי בריזר לא פוסק, וכמידי שנה מביאה טמפו טעם חדש ומרענן לקראת הקיץ, והשנה הוחלט לצאת עם בריזר מנגו.

בקרדי בריזר משיקה בישראל לראשונה בקבוקים בעיצובים חדשניים למגוון הטעמים – מנגו, אבטיח, לימון, אננס ותפוז. ישראל הנה המדינה הראשונה בה מושק העיצוב החדש והמרענן ובעתיד יושק גם במדינות אחרות. העיצוב החדש כולל תווית מבריקה, אשר משדרת לוק אטרקטיבי, צעיר וצבעוני המעבירה את רוח המותג והסלוגן: Live Life In Colors.

בקרדי בריזר על מגוון טעמיו (אבטיח, לימון, אננס, תפוז ומנגו) נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות בעולם בעשור האחרון וכך גם בישראל. הוא פופולרי במיוחד בקרב הצעירים ונוגס בנתח גדול משוק חיי הליה. בקרדי בריזר שולט בקטגוריית המשקאות האלכוהוליים המוכנים לשתיה (Ready To Drink) עם נתח שוק של כ-70 אחוז.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ - 12 שקל ברשתות ועד 29 דקל בברים 

במקביל, גם שנדי מרעננת את עונת הקיץ עם טעם חדש במהדורה מוגבלת – שנדי אבטיח טרופי. בעקבות ההצלחה של שנדי, הנמכר כיום בטעם למון ליים, תפוח, אפרסק ודובדבן, טמפו משיקה לקראת ימי הקיץ החמימים מהדורה מוגבלת של שנדי בטעם חדש ומרענן: שנדי אבטיח טרופי.

שנדי אבטיח טרופי הנו פיתוח מיוחד, אקסקלוסיבי ואנין. הטעם החדש מותאם במיוחד לטעם ולמזג האוויר הישראלי- קליל ומרענן, ומומלץ במיוחד לשתייה בשעות היום.

שנדי מכילה 1.9 אחוז אלכוהול בלבד ועל כן מומלצת לאילו המחפשים אלטרנטיבה טעימה וקלילה למשקאות האלכוהול ולבירות, ומצד שני רוצים ליהנות ממשקה אלכוהולי כתחליף מרענן למשקאות הקלים בימים החמים.

שנדי אבטיח טרופי במהדורה מוגבלת תוצע בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות במהלך יוני-אוגוסט במארזי שישיות, במחיר של 30 שקל לשישייה.

צילום: קליימקס